Kuinka moni nainen täällä ei saa orgasmia yhdynnässä?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:24"]Tiedän saavani alapeukkuja. Ottaako miehenne teitä seksissä kuinkapaljon huomioon?. Hierovatko pillua tai antavatko suuseksiä tai otatteko näitä vastaan. Meillä on melkein aina niin että nuolen vaimolleni ensin orgasmin, sitten vasta nain häntä. Aina on naidessa saanutM50+. [/quote] Suhteen alussa orgasmittomuudestani oli kehkeytyä kunnon kriisi koska miehelle olisi naisen orgasmi tärkeämpi kuin omansa. Nykyisin tyytyy siihen että saa minulle hyvän olon. Minun mieheni ainakin ottaa huomioon, ei ole kyse siitä. Tekee ihania asioita ja aina huolehtii siitä, että minustakin tuntuu hyvältä. Nytkin huomaan olevani paikat hellänä kun mies innostui nuolemaan. Se oli taivaallista mutta pääsin korkeintaan hyvin lähelle. -blokki päässä
[/quote]
Unohtaako miehesi klitoriksesi nuolemisenM50+.
[/quote]
Ei. Tietää kyllä oikein hyvin missä se on ja emättimen puolelta löytää kyllä hyvältä tuntuivat kohdat.
Mietin yksi päivä että meneekö tässä hyvä mies hukkaan, jollekin toiselle naiselle hänestä olisi paljon enemmän iloa...
Mielestäni hän tekee kaiken niin hyvin kuin vain voi. Ongelma on minun päässäni.
-blokki päässä
Koska en kuitenkaan saa, ei miestä kauheasti enää kiinnosta suuseksi tai sormettaminen. Esileikkikin on vissiin turhaa... - Se toinen joka saa vain omin voimin
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:03"]
Täällä yksi. Kohtalotovereita?
Vinkkejä?
N27
[/quote]
Jep, täällä yksi. En tosin myöskään saa suuseksissäkään tai mitenkään ilman, että itse hieron klitorista samalla.
N22
[/quote]
Mielenkiintoista, kertokaapa mikä siihen on syynä että ette saa jos kuitenkin omin sormin saatte? Mies 30v
[/quote]
Jos sen voisin kertoa niin kai olisin asialle jo jotain tehnyt? :D Ei sitä osaa sanoa mikä siinä mättää.
Vinkkejä?
N27
[/quote]
Moi. Onko sinulla mies?. Jos on niin ehdottaisit suuseksiä ja klitoriksen nuolemista. Hieromasauva pilluun ja samalla klitoriksen nuolemista, vaimoni saa aika nopeasti orgasminM50+.
Ei tarvitse yleistää, jos joku saa sormilla, vibralla tai kielellä. Moni nainen ei nauti kielestä yhtään. Olen opetellut saamaan itse sormilla tai vibralla ja näyttänyt sitten miehelle, kuinka tämä tapahtuu. Mies on ollut hyvin kiinnostunut näkemään ja opettelemaan ja kokeillut sitten tehdä samaa. Jotain avoimuutta ja heittäytymistä tämä on vaatinut ja joskus onnistuu ja toinen kerta ei lähimainkaan. Kuten joku aiemmin kirjoitti, niin blokki on päässä. Ellen ole täysillä mukana tilanteessa tunteita myöten, on turha odottaa mitään. Miehen päällä saan yleensä orgasmeja ilman klitoriskiihotusta, muilla tavoilla en ole ikinä saanut edes klitoriksen kanssa. Seksistä tykkään kyllä, mutta en odota liikoja. Orgasmi on aina kiva yllätys.
Saan ja monta kertaa. Mä olin aina luullut että kaikki naiset saavat orgasmin.
Netissä on tullut vastaan että ei näin ole. Valitettavasti en osaa neuvoa.
Mun naiseni ei ole kolmen vuoden yhteisen seksimme aikana saanut yhtään kertaa orgasmia. Ei vaikka mitä tekee.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:52"]
Ei tarvitse yleistää, jos joku saa sormilla, vibralla tai kielellä. Moni nainen ei nauti kielestä yhtään. Olen opetellut saamaan itse sormilla tai vibralla ja näyttänyt sitten miehelle, kuinka tämä tapahtuu. Mies on ollut hyvin kiinnostunut näkemään ja opettelemaan ja kokeillut sitten tehdä samaa. Jotain avoimuutta ja heittäytymistä tämä on vaatinut ja joskus onnistuu ja toinen kerta ei lähimainkaan. Kuten joku aiemmin kirjoitti, niin blokki on päässä. Ellen ole täysillä mukana tilanteessa tunteita myöten, on turha odottaa mitään. Miehen päällä saan yleensä orgasmeja ilman klitoriskiihotusta, muilla tavoilla en ole ikinä saanut edes klitoriksen kanssa. Seksistä tykkään kyllä, mutta en odota liikoja. Orgasmi on aina kiva yllätys.
[/quote]
Sorry jos tarkoitit minua yleistymällä. En halua yleistää, haluan kysyä, tai neuvoa, tai laittaa kokemukseni peliin. Joten kaikki kai tyylilläänM50+.
Täällä yksi. Jo klittaorkunkin saaminen on välillä työn takia. Sellaistakaan en saa kuin vibralla tai suuseksissä. Jälkimmäisessä voi viedä pahimmallaan kolme varttia.
Noin muutoinkaan yhdyntä ei oikein tunnu miltään. Siis ihan kuin puuttuisi tunto osaksi alapäästä. Tästä on turha syyttää miestäkään (että olisi pieni vehje) kun näin on ollut kaikkien miesten kanssa. Edes omilla sormillani en saa orgasmia aikaan, jotenkaan ei vain ole mitään tuntumaa.
Tiedän, että itselläni kaikki on suurimmaksi osaksi ihan pään sisällä. Vasta nykyisen mieheni kanssa onnistuin saamaan orgasmin suuseksissä. Jotenkin olin vaan niin "vapautunut" että oli helppoa antaa mennä, ei tarvitse hävetä mitään.
Onneksi mies ei ole koskaan painostanut tms. vaan ollut tosi ymmärtäväinen kun olen sanonut, että vika ei ole hänessä. Mies ei kosketa vääristä paikoista tai muuta vastaavaa. Minä itse en vain vissiin oikein osaa rentoutua. Ja miehelle on täysin ok, että meillä on aina vibra mukana seksissä. Miehestä on kuulemma äärettömän seksikästä ja kiihottavaa kun suristelen vibran kanssa =)
Mistä johtuu, jos suoraan klitorikseen kohdistuvalla stimulaatiolla saa lähes aina hyvin nopeasti ja vaikka miten monta peräkkäin, mutta yhdynnässä ei koskaan ole ollut edes lähellä? ??
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:34"]
Mistä johtuu, jos suoraan klitorikseen kohdistuvalla stimulaatiolla saa lähes aina hyvin nopeasti ja vaikka miten monta peräkkäin, mutta yhdynnässä ei koskaan ole ollut edes lähellä? ??
[/quote]
Olisko mies hätäinen tai pienikaluinenM50+.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:34"]
[/quote]
Olisko mies hätäinen tai pienikaluinenM50+.
[/quote] joskus, kohtalaisen. Minkäs teet. 45
Voihan se olla totta mitä tuolla on mainittu, että olisi rakenteellinen seikka jolle ei voi mitään. Luulen silti, että monella ongelma on paremminkin liika kontrolli ja epävarmuus. Harmittavan moni nainen miettii esim. tyyliin "näyttääköhän mun tissit roikkuvilta tässä asennossa", "pitäisköhän mun vaikka voihkia kiimaisesti jotta mies tykkäisi" yms. Kun pitäisi vain rentoutua ja keskittyä omaan nautintoon.
Omalta kohdaltani olen huomannut, että kaikissa suhteissani kesti pari kolme kuukautta, ennen kuin aloin saada orgasmeja. Kun kumppaniin oli tarpeeksi tottunut ja luottamus kasvanut, niin silloin rentoutuminen oli helpompaa ja seksi parani koko ajan. Eräs exä sanoikin minulle suunnilleen näin: "älä ajattele mitään muuta kuin sitä, miten paljon minä sinua rakastan". Pian tuon jälkeen sain orgasmin.
Eikö se ollut jo Kinseyn raportissa että jos naisen klitta on tuumaa kauempana reiästä, on todennäköisempää ettei laukea pelkästä vaginan kiihoittamisesta.
Paljon voi tehdä kun vaan viitsii huomioida naisen. Sekin on huomioimista ettei tee siitä maailman suurinta numeroa, jos nainen ei halua.
M52
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:51"]Eikö se ollut jo Kinseyn raportissa että jos naisen klitta on tuumaa kauempana reiästä, on todennäköisempää ettei laukea pelkästä vaginan kiihoittamisesta.
Paljon voi tehdä kun vaan viitsii huomioida naisen. Sekin on huomioimista ettei tee siitä maailman suurinta numeroa, jos nainen ei halua.
M52
[/quote] mielenkiintoista. Mulla se on vieläkin kauempana, täysin mahdotonta saada mitään osumaa siihen ilman sormia tms. missään yhdyntäasennossa. Toisaalta miehenkin on helppo ylettyä siihen kun se on niin edessä. 45
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:24"]
Miten onnistutte naimaan niin, ettei klitoris saa stimulaatiota? Takaapäin ymmärrän, mutta noin muuten?
[/quote]
Haluan oppia minäkin. Esim. lähärissä ei tunnu miltään ja sormet ei kyllä sovi mihinkään väliin. Takaa päin..miten siinä saa sormet peliin?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:24"]
Miten onnistutte naimaan niin, ettei klitoris saa stimulaatiota? Takaapäin ymmärrän, mutta noin muuten?
[/quote]
Haluan oppia minäkin. Esim. lähärissä ei tunnu miltään ja sormet ei kyllä sovi mihinkään väliin. Takaa päin..miten siinä saa sormet peliin?
[/quote]
Helposti?
Hoitelen itse klitorista, yksi käsi riittää nojamiseen.
En saa minäkään ja harvoin edes klitorista stimuloimalla. yksin kyllä onnistuu, mutta ei miehen kanssa N 18
Vinkkejä?
N27
[/quote]
Puutun vähän sinun ongelmaasi. Saatko kielihoitoa pillullesi ja klitorikselle?, kuten tuolla jo kirjoitinkin niin annan vaimolleni suuseksiä ja klitorekselle. Hän saa useasti ensimmäisen orgasmin juuri siten, ja nain siihen nupiks, hän saa siinäkin ja vieläpä muutaman orgasmin peräkkäinM50+.