Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen täällä ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
02.04.2015 |

Täällä yksi. Kohtalotovereita? 

Vinkkejä?

N27

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Eikä sillä ole mitään tekemistä lahnuuden tai panemisasentojen tai aktiivisuuden kanssa. Mulla vaan klitoris on siinä ulkopuolella ja sitä stimuloimalla saan kanssa nelkein heti.

Vierailija
22/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistutte naimaan niin, ettei klitoris saa stimulaatiota? Takaapäin ymmärrän, mutta noin muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:23"]Minä myös. Eikä sillä ole mitään tekemistä lahnuuden tai panemisasentojen tai aktiivisuuden kanssa. Mulla vaan klitoris on siinä ulkopuolella ja sitä stimuloimalla saan kanssa nelkein heti.
[/quote] Siinä ulkopuolella?

Vierailija
24/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Eiköhän se ole ihan yleistä. Vaan oma käsi toimii, mutta sekin vaatii melkoista tarkkuustyötä, keskittymistä ja kärsivällisyyttä, joka on täysi mahdottomuus jos jotain muuta aktiviteettia on samaa aikaa käynnissä. Suristimia ja muita härveleitä en ole koskaan saanut toimimaan, vielä vähemmän tajuan niitä käsisuihku- ja pesukoneniksejä, mutta kaipa ne sitten voi oikeasti jonkun mielestä tuntua tarpeeksi hyvältä. Pitkään se harmitti, mutta nyt olen oppinut elämään asian kanssa enkä enää sitä juurikaan harmittele. Onnistuupa sentään jollain pelillä:).

Vierailija
25/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin "hinkkaan" mun klitorista mun mieheen, onnistuu helpoiten jos oon päällä ja joskus myös alla :) !

Vierailija
26/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:24"]

Miten onnistutte naimaan niin, ettei klitoris saa stimulaatiota? Takaapäin ymmärrän, mutta noin muuten?

[/quote]

Kaikilla klitoris ei ole iso tai erityisen esillä, kuten se tuntuu olevan voimakkaasti seksuaalisilla naisilla, jotka myös saavat helposti orgasmeja. Naiminen ilman klitoriksen stimulaatiota onnistuu siis helposti, jos naisen klitoris sattuu olevan huomaamattomampaa mallia. Silloin se tarvitsee erityishuomiota esim. koskettelemalla sitä samalla kun nai takaapäin, myös ratsastaessa klitoris saa kiihotusta todennäköisemmin kuin peruslähetyssaarnaajassa.

Vierailija
27/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:18"]

Tästä on ihan tutkimustietoakin olemassa, ehkä joku viitseliäs jaksaa etsiä netistä? Suurin oa naisista saa orgasmin vain klitorisstimulaatiolla. Niitä, jotka saa pelkästään yhdynnässä on vähemmistä, olikohan n 30 % tai alle. Heillä klitoriksen rakenne on erilainen ja se ulottuu emättimen puolellekin niin, että yhdynnässä sen stimuloiminen onnistuu.

Geenit, geenit, ei ihminen niille mitään mahda.

Voihan sitä stimulaatiota sitten tehdä monella eri tavalla yhdynnänkin aikana. Mutta unohtakaa jo, pliis, ne harhat, että nainen jotenkin voisi "oppia" saamaan pelkällä penetraatiolla, jos siihen ei ole kehollisia edellytyksiä!

[/quote]

Ainoa järkevä vastaus tässä ketjussa. Kiitos

Vierailija
28/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen orgasmiherkkä (omin käsin tulen helposti puolessa minuutissa, vaikka lähtötilanne olisi ollut ei-lainkaan-kiihottunut) siinä mielessä, että saan huonommankin miehen käsittelyssä suuseksissä/käsin orgasmin nopeastikin, jos siis klitoris saa stimulaatiota. Olen myös muutaman kerran saanut yllättäen orgasmin salilla (toisen kerran takareisilaitteessa, toisen kerran lähentäjiä treenatessa), vaikka näissä ei klitoris ole saanut mitään stimulaatiota. Pelkässä yhdynnässä se ei silti ole onnistunut koskaan, mitä vähän ihmettelen. Kumppaneita on ollut eri kokoisia, ja kaikkia mahdollisia asentojakin on kokeiltu. Näillä kai sitten mennään, ehkä se ei vaan ole mahdollista. 

N27

Vierailija
29/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan hyvin harva saa orgasmin pelkästä yhdynnästä. Olikohan kolme kymmenestä. Usein tarvitaan klitoris kontakti...

Vierailija
30/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en ollut ap, vaikka myös N27 :D

T: 21

Vierailija
31/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:19"]

Minä. En edes klitorista koskettelemalla tai suuseksissä. En saa kuin masturboimalla.

[/quote]

Mä olen myös tämmöinen. Tai no, kerran olen saanut yhdynnässä orgasmin. Viimeiset kymmenen vuotta olenkin sitten miettinyt miten helvetissä se silloin kerran onnistui. Olen tällä hetkellä sitä mieltä, että kyse on pään sisäisistä jutuista ennemmin kuin kehollisista rajoitteista. Mulla on joku helvetillinen blokki päässä joka sen yhden kerran oli jossain muualla. Sen muistan siitä kerrasta, että silloin en odottanut mitään, ajatellut mitään enkä varsinkaan yrittänyt mitään. Menin vain tunteen mukana.

Nykyinen mies otti hirveitä suorituspaineita sen takia kun en saa vaikka noin muuten kaikki tuntuu hyvältä. En vain saa orgasmia. Ei auta klitoriksen stimulointi tai eri asennot. Pään yritän tyhjentää mutta siinä selvästikään en onnistu.

Välillä harmittaa ja huolella koska tiedän että voisin sen O:n saada. Mutta näillä mennään toistaiseksi.

Vierailija
32/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:19"]

Minä. En edes klitorista koskettelemalla tai suuseksissä. En saa kuin masturboimalla.

[/quote]

Mä olen myös tämmöinen. Tai no, kerran olen saanut yhdynnässä orgasmin. Viimeiset kymmenen vuotta olenkin sitten miettinyt miten helvetissä se silloin kerran onnistui. Olen tällä hetkellä sitä mieltä, että kyse on pään sisäisistä jutuista ennemmin kuin kehollisista rajoitteista. Mulla on joku helvetillinen blokki päässä joka sen yhden kerran oli jossain muualla. Sen muistan siitä kerrasta, että silloin en odottanut mitään, ajatellut mitään enkä varsinkaan yrittänyt mitään. Menin vain tunteen mukana.

Nykyinen mies otti hirveitä suorituspaineita sen takia kun en saa vaikka noin muuten kaikki tuntuu hyvältä. En vain saa orgasmia. Ei auta klitoriksen stimulointi tai eri asennot. Pään yritän tyhjentää mutta siinä selvästikään en onnistu.

Välillä harmittaa ja huolella koska tiedän että voisin sen O:n saada. Mutta näillä mennään toistaiseksi.
[/quote]

Ihan sama homma. Olen tuo, jota lainasit. Kerran olen saanut piinallisen hinkuttamisen jälkeen hyvin miedon orgasmin, ja joskus käy lähellä, kun olen aivan muissa maailmoissa. Lähimmäs orgasmia pääsen kun olen melkein unessa seksin aikana... Ehheh. No, oma käsi pelittää, mutta toisaalta vain yksin ollessa. Miehen kosketus ei ole "oikeanlainen" että saisin.

Vierailija
33/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:38"]

Ihan sama homma. Olen tuo, jota lainasit. Kerran olen saanut piinallisen hinkuttamisen jälkeen hyvin miedon orgasmin, ja joskus käy lähellä, kun olen aivan muissa maailmoissa. Lähimmäs orgasmia pääsen kun olen melkein unessa seksin aikana... Ehheh. No, oma käsi pelittää, mutta toisaalta vain yksin ollessa. Miehen kosketus ei ole "oikeanlainen" että saisin.

[/quote]

Mulla se yhdyntäorgasmi jota edelleen lämmöllä muistelen oli kyllä sellainen, että tiesi saaneensa. Ei enää tarvinnut miettiä olivatko ne aiemmat olleet orgasmeja. Eivät olleet, vain melkein orgasmeja. Se oma käsi tietää mitä tehdä ja siinäkin pitää olla tietty asento eikä sekään onnistu kuin yksin. Joskus miettii, että onko sitä pilannut itsensä masturboimalla...

Viimeksi juurikin tänään mietin tätä orgasmittomuutta (taas) ja mieleeni tuli, että pitäisikö olla unessa saadakseen. Meinasin jo viestin laittaa miehelle että jos tällaista kokeiltaisiin.

Niin vahvasti tämä on mielessä tämä juttu, että olen harkinnut jotain terapiaa tai hypnoosia tai JOTAIN että saisin solmun päästäni auki. Kun kyllähän sitä haluaisi saada ja kumppanillekin se merkitsisi todella paljon.

-se jolla blokki päässä

Vierailija
34/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:38"]

[/quote]

Mulla se yhdyntäorgasmi jota edelleen lämmöllä muistelen oli kyllä sellainen, että tiesi saaneensa. Ei enää tarvinnut miettiä olivatko ne aiemmat olleet orgasmeja. Eivät olleet, vain melkein orgasmeja. Se oma käsi tietää mitä tehdä ja siinäkin pitää olla tietty asento eikä sekään onnistu kuin yksin. Joskus miettii, että onko sitä pilannut itsensä masturboimalla...

Viimeksi juurikin tänään mietin tätä orgasmittomuutta (taas) ja mieleeni tuli, että pitäisikö olla unessa saadakseen. Meinasin jo viestin laittaa miehelle että jos tällaista kokeiltaisiin.

Niin vahvasti tämä on mielessä tämä juttu, että olen harkinnut jotain terapiaa tai hypnoosia tai JOTAIN että saisin solmun päästäni auki. Kun kyllähän sitä haluaisi saada ja kumppanillekin se merkitsisi todella paljon.

-se jolla blokki päässä

[/quote]

Ja siis joskus käy piinallisen lähellä esimerkiksi miehen antaessa suuseksiä minulle. Mutta sitten siinä ikään kuin havahtuu ja alkaa odottaa sitä orgasmia niin arvaahan sen, että se kohta yhtä kaukana kuin pyykkiä pestessä.

-edellinen

Vierailija
35/78 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihan samalta kuulostaa. - Se sama

Vierailija
36/78 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:03"]

Vinkkejä?

N27

[/quote]

Jep, täällä yksi. En tosin myöskään saa suuseksissäkään tai mitenkään ilman, että itse hieron klitorista samalla.

N22

Vierailija
37/78 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän saavani alapeukkuja. Ottaako miehenne teitä seksissä kuinkapaljon huomioon?. Hierovatko pillua tai antavatko suuseksiä tai otatteko näitä vastaan. Meillä on melkein aina niin että nuolen vaimolleni ensin orgasmin, sitten vasta nain häntä. Aina on naidessa saanutM50+.

Vierailija
38/78 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:24"]Tiedän saavani alapeukkuja. Ottaako miehenne teitä seksissä kuinkapaljon huomioon?. Hierovatko pillua tai antavatko suuseksiä tai otatteko näitä vastaan. Meillä on melkein aina niin että nuolen vaimolleni ensin orgasmin, sitten vasta nain häntä. Aina on naidessa saanutM50+.
[/quote]

Suhteen alussa orgasmittomuudestani oli kehkeytyä kunnon kriisi koska miehelle olisi naisen orgasmi tärkeämpi kuin omansa. Nykyisin tyytyy siihen että saa minulle hyvän olon.

Minun mieheni ainakin ottaa huomioon, ei ole kyse siitä. Tekee ihania asioita ja aina huolehtii siitä, että minustakin tuntuu hyvältä. Nytkin huomaan olevani paikat hellänä kun mies innostui nuolemaan. Se oli taivaallista mutta pääsin korkeintaan hyvin lähelle.

-blokki päässä

Vierailija
39/78 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:24"]Tiedän saavani alapeukkuja. Ottaako miehenne teitä seksissä kuinkapaljon huomioon?. Hierovatko pillua tai antavatko suuseksiä tai otatteko näitä vastaan. Meillä on melkein aina niin että nuolen vaimolleni ensin orgasmin, sitten vasta nain häntä. Aina on naidessa saanutM50+. [/quote] Suhteen alussa orgasmittomuudestani oli kehkeytyä kunnon kriisi koska miehelle olisi naisen orgasmi tärkeämpi kuin omansa. Nykyisin tyytyy siihen että saa minulle hyvän olon. Minun mieheni ainakin ottaa huomioon, ei ole kyse siitä. Tekee ihania asioita ja aina huolehtii siitä, että minustakin tuntuu hyvältä. Nytkin huomaan olevani paikat hellänä kun mies innostui nuolemaan. Se oli taivaallista mutta pääsin korkeintaan hyvin lähelle. -blokki päässä

[/quote]

Unohtaako miehesi klitoriksesi nuolemisenM50+.

Vierailija
40/78 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:03"]

Vinkkejä?

N27

[/quote]

Jep, täällä yksi. En tosin myöskään saa suuseksissäkään tai mitenkään ilman, että itse hieron klitorista samalla.

N22

[/quote]

Mielenkiintoista,  kertokaapa mikä siihen on syynä että ette saa jos kuitenkin omin sormin saatte? Mies 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä