Rumat naiset, saatteko minkälaista huomiota miehiltä?
Vai vievätkö kauniimmat kaverisi pidemmän korren? Joudutko yleensä jäämään seinäruusuksi?
Jos miehet kiinnittävät sinuun huomiota, niin millä keinoilla teet sen?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:56"]Mua ihmetyttää, kun nää "rumat" naiset tulee aina kertomaan kokemuksistaan ja usealla tuntuu silti olevan ihan oma mies. Mitä ihmettä??
[/quote]
No mulla ei ole. En ole kelvannut kuin panoksi sitten kuitenkin, vaikka ensin esitetään jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:54"]Baarissa olen saanut huomiota joskus harvoin. Yleensä tyypit ovat olleet umpikännissä tai muuten vaan pilkku on alkanut lähestyä uhkaavasti, eikä kukaan ole vielä lämmennyt niille. Edes ulkomaalaiset eivät kiinnostu minusta, sillä en ole blondi. Olen kyllä huomannut, että blondi saa olla vaikka minkänäköinen, niin tummilta miehiltä heruu aina huomiota. Toisaalta olen tyytyväinen, ettei tarvitse olla koko ajan hätistelemässä miehiä pois kimpusta.
Olen kyllä seurustellut ihan vakavastikin, muttei niissä ole koskaan ollut kyse minun ulkonäöstäni, vaan seurusteluun ovat johtaneet aivan muut syyt.
Olen 27, tavallinen normaalipainoinen normaalitissinen nainen, haaleat piirteet ja lievästi taikinainen naama. Enkä ole edes pitkä.
[/quote]
Pakko kommentoida tähän, että mun kokemus tummilla ja vaaleilla hiuksilla on että ulkomaalaiset kiinnostuu paljon enemmän tummahiuksisena. Ja monet ulkomaalaiset tutut on sanoneet että tykkäävät enemmän tummahiuksisista. Yleensä koska heitä ei mielletä yhtä helposti suomalaisiksi ja suomalaisiin suhtaudutaan usein ennakkoluuloisesti rasismin takia. Tällainen kokemus ulkomaalaisen (afrikkalaisen) miehen ex-tyttöystävänä.
Ohis
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:50"]
En edes ole ruma, vaan ihan tavis. Naisellinen ja normaalipainoinen, en siis edes rumimmasta päästä. En saa huomiota kyllä minkäänlaista, edes spurgut ei ole huudelleet :D. Eihän se kivalta tunnu kun kavereilla on tyyliin miehiä jonossa kun ollaan viihteellä, ja vaikka he ovat useimmiten ns. "naama norsun vitulla" ja minä hymyilen ja tanssin. Monet kerrat on käynyt niin, että luulen pitäväni silmäpeliä jonkun miehen kanssa, ja mies tulee kohti ja ilahdun.. ja hän tuleekin iskemään kaveriani, joka on koko ajan mököttänyt nyrpeänä vieressä. Joskus myös kun olen itse mennyt juttelemaan miehille, niin vastine on ollut "hei onko toi sun kaveri varattu". En nykyään edes viitsi katsoa ketään, kun nämä kokemukset on todella noloja ja nöyryyttäviä.
Ystävämiehiä mulla on kyllä paljon, mutta heille olenkin tosiaan vain "yksi jätkistä" ja näin on monesti sanottukin. Minun seurassa puhutaan naisista, röyhtäillään ja piereskellään - eli hyvin huomaa, etteivät todellakaan yritä minuun tehdä minkäänlaista vaikutusta, ei ole tarvetta kun en ole "nainen" (tästä usein vitsaillaankin, tyyliin "mitkähän vehkeet sulla on" - ihan ystävällismielisesti mutta kuitenkin :/ ).
Todellakaan ei kaikkia naisia isketä tai huomioida, se klisee koskee vain niitä kauneimpia. Jos tämä on tällaista jo tavallisella naisella, niin voin vain kuvitella millaista se on niillä oikeasti rumahkoilla :(.
[/quote]
Tää on niin totta! Ja olen jo 40 vuotta täyttänyt, joten pitkä kokemus "tavallisen näköisen" naisen elämästä.
(ja ei, en ole ylipainoinen sohvaperuna, siiderivalas tai muuta yhtä "kaunista")
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:05"]
Olen tyytyväinen, etten saa miehiltä mitään huomiota. Minua on ahdisteltu miesten taholta ensimmäisen kerran 5-vuotiaana ja monesti sen jälkeenkin. Teininä, kun käsitys omasta itsestä on muutenkin hauras, ilkeät kommentit ja törkeät perään huutelut eivät nekään mitenkään lisää halua kiinnittää miesten huomiota. Nykyään pelkään ja inhoan miehiä, en pidä heistä edes työtovereina.
[/quote]
Mua kiusattiin koulussa, siis ala- ja yläasteilla nimenomaan pojat haukkuivat rumaksi, ja vielä aikuisenakin välttelen miehiä oikeastaan kaikissa tilanteissa. Valitsen aina naispuolisen kassan, menen naisen viereen istumaan julkisissa, vaihdan kadunpuolta jos joku mieskööri kävelee vastaan... Viimeisen 15 vuoden ajan en ole enää kuullut haukkuja, vaan lähinnä kehuja ulkonäöstäni, ja miehet ovat muuttuneet mukavimmiksi, mutta vieläkin pelkään heitä ja heidän kommenttejaan. Naiset ovat taas aina olleet mukavia mua kohtaan, ja heidän kanssaan tulen hyvin toimeen. Onneksi on naiset ja eläimet :)
kuka on ruma?