Rumat naiset, saatteko minkälaista huomiota miehiltä?
Vai vievätkö kauniimmat kaverisi pidemmän korren? Joudutko yleensä jäämään seinäruusuksi?
Jos miehet kiinnittävät sinuun huomiota, niin millä keinoilla teet sen?
Kommentit (67)
En saa minkäänlaista huomiota. Työkaverit ja kaverit toki kohtelee ihan normaalisti. Ulkona ollessa en saa yhtään minkäänlaista huomiota keneltäkään, kukaan ei katsele perään tai tule juttelemaan. Omiin iskuyrityksiin niin netissä kuin livenäkin annetaan pakit.
Kerran yksi mies ahdisteli ja yritti seurata minua kotiin, mutta en näe seksuaalista ahdistelua "huomion osoittamisena" siinä mielessä kuin tässä tarkoitetaan :)
En edes ole ruma, vaan ihan tavis. Naisellinen ja normaalipainoinen, en siis edes rumimmasta päästä. En saa huomiota kyllä minkäänlaista, edes spurgut ei ole huudelleet :D. Eihän se kivalta tunnu kun kavereilla on tyyliin miehiä jonossa kun ollaan viihteellä, ja vaikka he ovat useimmiten ns. "naama norsun vitulla" ja minä hymyilen ja tanssin. Monet kerrat on käynyt niin, että luulen pitäväni silmäpeliä jonkun miehen kanssa, ja mies tulee kohti ja ilahdun.. ja hän tuleekin iskemään kaveriani, joka on koko ajan mököttänyt nyrpeänä vieressä. Joskus myös kun olen itse mennyt juttelemaan miehille, niin vastine on ollut "hei onko toi sun kaveri varattu". En nykyään edes viitsi katsoa ketään, kun nämä kokemukset on todella noloja ja nöyryyttäviä.
Ystävämiehiä mulla on kyllä paljon, mutta heille olenkin tosiaan vain "yksi jätkistä" ja näin on monesti sanottukin. Minun seurassa puhutaan naisista, röyhtäillään ja piereskellään - eli hyvin huomaa, etteivät todellakaan yritä minuun tehdä minkäänlaista vaikutusta, ei ole tarvetta kun en ole "nainen" (tästä usein vitsaillaankin, tyyliin "mitkähän vehkeet sulla on" - ihan ystävällismielisesti mutta kuitenkin :/ ).
Todellakaan ei kaikkia naisia isketä tai huomioida, se klisee koskee vain niitä kauneimpia. Jos tämä on tällaista jo tavallisella naisella, niin voin vain kuvitella millaista se on niillä oikeasti rumahkoilla :(.
Olen ilmaa suurelle osalle miehistä. Mulle ihan fine, koska oma mies maailman paras ja jaksaa aina kehua/tykätä/passata!
Baarissa olen saanut huomiota joskus harvoin. Yleensä tyypit ovat olleet umpikännissä tai muuten vaan pilkku on alkanut lähestyä uhkaavasti, eikä kukaan ole vielä lämmennyt niille. Edes ulkomaalaiset eivät kiinnostu minusta, sillä en ole blondi. Olen kyllä huomannut, että blondi saa olla vaikka minkänäköinen, niin tummilta miehiltä heruu aina huomiota. Toisaalta olen tyytyväinen, ettei tarvitse olla koko ajan hätistelemässä miehiä pois kimpusta.
Olen kyllä seurustellut ihan vakavastikin, muttei niissä ole koskaan ollut kyse minun ulkonäöstäni, vaan seurusteluun ovat johtaneet aivan muut syyt.
Olen 27, tavallinen normaalipainoinen normaalitissinen nainen, haaleat piirteet ja lievästi taikinainen naama. Enkä ole edes pitkä.
Mua ihmetyttää, kun nää "rumat" naiset tulee aina kertomaan kokemuksistaan ja usealla tuntuu silti olevan ihan oma mies. Mitä ihmettä??
Olen tyytyväinen, etten saa miehiltä mitään huomiota. Minua on ahdisteltu miesten taholta ensimmäisen kerran 5-vuotiaana ja monesti sen jälkeenkin. Teininä, kun käsitys omasta itsestä on muutenkin hauras, ilkeät kommentit ja törkeät perään huutelut eivät nekään mitenkään lisää halua kiinnittää miesten huomiota. Nykyään pelkään ja inhoan miehiä, en pidä heistä edes työtovereina.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:54"]
Olen kyllä huomannut, että blondi saa olla vaikka minkänäköinen, niin tummilta miehiltä heruu aina huomiota.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa.
--24--
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 09:01"]
Tervetuloa samanlaiseen elämään mitä 70% miehistä elää. Itse pitää lähestyä naista ja pakeista ja ilkeistä sanoista ei saa pettyä ja katkeroitua tai sitten saa olla koko loppu elämän yksin, koska ilman omaa aktiivisuutta mies jää varmasti yksin.
[/quote]
Ero on siinä, että koskaan ei kuule esim väitettä "mies kuin mies saa naisilta huomiota" tai "sen kun menee jonnekin niin on varmasti naisseuraa tarjolla" tai "miehen ei tartte kuin mennä yökerhoon niin naisia on jonossa". Toisinpäin näitä väitteitä kuulee jatkuvasti - ja sitten kun on nainen johon nämä "totuudet" eivät todellakaan päde, tuntuu se todella pahalta. Ihan kuin ei olisi nainen ollenkaan. Voit miettiä miltä sinusta tuntuisi (jos siis olet mies), että sen lisäksi että et saa huomiota niin joka tuutista toitotettaisiin kuinka mies kuin mies kyllä saa huomiota yllin kyllin. Veikkaampa että tuntuisi kahta pahemmalta, eikö niin?
On siis ihan eri asia jäädä ilman huomiota kun se on normi, kuin jäädä ilman huomiota silloin kun pidetään itsestäänselvänä että huomiota pitäisi tulla. Tätä mieltä on valtaosa miehistä ja iso osa naisistakin (= ne, jotka itse sitä huomiota saavat eivätkä tajua, että kaikki eivät saa).
Kokemus "rumasta" naisesta:
Olen noin 40 vuotias mies. Yläasteella luokallani oli ruma tyttö jota kiusattiin, itse kohtelun häntä neutraalisti. tyttö ilmeisesti ihastui minuun, johon reagoin valitettavan negatiivisesti. En oikeastaan suoraan kiusannut mutta esimerkiksi käytin hänen kuulleen hänen haukkuma-nimeään. No onhan se kiusaamista... Ihastumis jutut sivuutin nolostuneena mikä varmaan oli myös kamalaa. Muut myös varmaan näkivät tämän.
Nykyään olen hänen kanssaan tekemisissä työn kautta ja vaikuttaa että olen hänen suosikkiasiakas. Paras hinta, aikataulut aina sopii...
Itseä taas hävettää sen aikainen käytös. Tulee mieleen, miten muut häntä ovat kohdelleet, kun minä saan niin positiivista kohtelua tuon jälkeen. Jos joku nainen kohtelisi mua noin, käskisin mennä helvettiin.
Mitä ylipäätään valitatte, te naiset jotka luokittelette itsenne rumaksi?
Luuletteko että kukaan mies saa naisilta yhtään huomiota koskaan? Ei yhtään! Vittu!
Ei sellaista suo hirviötä olekaan joka ei munaa saisi.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:35"]
kuka on ruma?
[/quote]
Minä, mies. :( Ruma paska hyi vittu mikä oksetus.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:43"]Kokemus "rumasta" naisesta:
Olen noin 40 vuotias mies. Yläasteella luokallani oli ruma tyttö jota kiusattiin, itse kohtelun häntä neutraalisti. tyttö ilmeisesti ihastui minuun, johon reagoin valitettavan negatiivisesti. En oikeastaan suoraan kiusannut mutta esimerkiksi käytin hänen kuulleen hänen haukkuma-nimeään. No onhan se kiusaamista... Ihastumis jutut sivuutin nolostuneena mikä varmaan oli myös kamalaa. Muut myös varmaan näkivät tämän.
Nykyään olen hänen kanssaan tekemisissä työn kautta ja vaikuttaa että olen hänen suosikkiasiakas. Paras hinta, aikataulut aina sopii...
Itseä taas hävettää sen aikainen käytös. Tulee mieleen, miten muut häntä ovat kohdelleet, kun minä saan niin positiivista kohtelua tuon jälkeen. Jos joku nainen kohtelisi mua noin, käskisin mennä helvettiin.
[/quote]Ei kai vielä ole liian myöhäistä pyytää anteeksi?
No minusta kiinnostuvat lähinnä juopot ja vanhat spurgut. Olen oikea spurgumagneetti minne tahansa menenkin.
Joskus yläasteella pojat sanoivat minusta, että minua ei lasketa tytöksi kun olen niin ruma. Aikuisiällä joku on sanonut hevosennaamaiseksi, mitä en ymmärrä, koska omasta mielestäni muistutan enemmän possua.
Haukutteko te av palstalla miehiä läskeiksi, rumiksi, kaljaa kittaaviksi junteiksi ?
Tunnen muutaman suoraan sanottuna ruman naisen, ja heillä tuntuu seurustelukumppaneita riittävän, joten luultavasti teillä on myös ongelma ujouden tai itsetunnon kanssa jos ette oikeasti miesseuraa saa?
Mielestäni ruman naisen on kuitenkin helpompi saada seuraa kuin vastaavan miehen, onkohan teillä rima liian korkealla? Elämä ei ole Hollywood-elokuvaa, kaikille ei niitä komeita prinssejä riitä.
Jos on +45 niin aika yksin saa olla.
Minäkään en ole susiruma, vaan tavis vähän erikoisilla kasvonpiirteillä. Paino huitelee normaalin ylärajoilla. En saa positiivista huomiota keneltäkään, peruskohteliaisuutta joskus kun joku avaa oven tai muuta vastaavaa. Oma kokemus on, että miehet enemmänkin ovat vaivaantuneita tai jopa vihaisen oloisia seurassani. Joskus kun kävin enemmän baareissa, sain enemmän vihaisia katseita kuin mitään muuta :(
Enkä ole tyrkky, vaan enemmän todella tylsä pukeutuja ym. En meikkaa paljoa koska en yksinkertaisesti voi, en pukeudu paljastaviin vaatteisiin. Pitkät hiukset on usein auki mutta muuta sellaisesta "hienoa" minussa ei ole. Joskus olisi kiva tietää, millaista on kun pyydetään ex tempore vaikka kahville. No, haaveissa on hyvä elää.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:56"]Mua ihmetyttää, kun nää "rumat" naiset tulee aina kertomaan kokemuksistaan ja usealla tuntuu silti olevan ihan oma mies. Mitä ihmettä?? [/quote] No mulla ei ole. En ole kelvannut kuin panoksi sitten kuitenkin, vaikka ensin esitetään jotain muuta.
[/quote]
Odota kauemmin, ennen kuin hyppäät sänkyyn. Ei ne jaksa kauan piirittää.
[/quote]
Kyllä muuten jaksaa.
[/quote]
Ei kukaan täysjärkinen, vain seksin perässä oleva mies jaksa tapailla aikuisten tavalla kuukausia vain päästäkseen kerran ruman naisen kanssa sänkyyn :) Tai jos jaksaa kyse on erittäin epätoivoisesta ja muita naisia saamattomasta miehestä.
Jännä, että rumille miehille ei juurikaan tunnu kelpaavan rumat naiset.. Kovat on luulot itsestään, vaikka oma pärstänsä on kuiva ja stnn tylsä kuin matti vanhasella..