Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtäkkiä tuli inhottava tunne, että...

Vierailija
02.04.2015 |

...lapselle tapahtuu jotain kauheeta koulussa. Sydän hakkaa ja ahdistaa. Hyi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä juttelemassa lääkärissä, sinulla on varmaan puhjennut ahdistushäiriö. Ei tuo lapsen hädästä johdu. 

Vierailija
22/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi myös siirtää omia tuntemuksiaan kuin ne tapahtuisivat lapselle.
Eli oma menneisyys tulee takaumina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:30"]

En halua pelotella, mutta usein vaistoja kannattaa uskoa. Hae lapsi jollain tekosyyllä koulusta, älä kerro hänelle tuntemuksista vaan tehkää jotain mukavaa :) Hyvää pääsiäistä!

[/quote]

Joopajoo, jos itse uskoisin näitä yhtäkkiä tulevia vaistojani, olisin hakenut lapsen ja miehen kotiin milloin mistäkin täysin turhaan. 

Vierailija
25/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi, joka on viimeinen lisääntymään kykenevä yksilö maan päällä, joutui godzillan kitaan mutta Rocky Balboa nyrkkeili hänet vapaaksi. Tiedän koska minulla on näkemisen lahja.

Vierailija
26/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sano et sillä oli ollut vastaavanlainen tunne kun minulle koulussa tapahtui vahinko. Ei loppujen lopuks mitään niin vakavaa, mutta katkenneita hampaita jne. Vaikka hullumminkin olis voinu käydä.

Vierailija
27/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus nämä idiootit, jotka lisäävät vettä myllyyn. Ap ja muut saavat vain sydämentykytyksiä ja lisäahdistusta teidän kaltaisistanne IDIOOTEISTA.

Todellakin jokin ahdistushäiriö, ei mikään henkimaailman ennetunne.

Itse nimittäin olen kärsinnyt ajoitain pahastikin näistä "ennetunteista", joskus jopa joka päivä. Milloin on katkaissut jalkansa, milloin kiusataan, milloin kohdannut hullun lapsen/aikuisen kidnappaajan joka vie synkkään metsään ja tappaa ym, ym....joo, meinasin tulla hulluksi näiden tunteiden kanssa, ja olin aina varma, että tunne on oikea.

No ei ole vieä mitään sattunut ja kamppailen harhaisten ajatusteni kanssa, mutta tuollaiset hihhulit kun nämä tietyt toopet ei kyllä auta asiaan yhtään.

Vierailija
28/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kotiin eikä kertomansa mukaan tapahtunut mitään. Hieman allapäin on mutta johtuu kuulemma siitä ettei kukaan kavereista voinut olla tänään. Hänellä on ennenkin ollut näitä alakuloisuuskohtauksia.
Ja kuten sanoin tämä tunne on ensimmäinen minulle. Enkä kärsi ahdistuneisuudesta tai muusta sellaisesta.
Ap

Vierailija
29/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kerran kova huoli esikoiseni papasta (entisen mieheni isä). Sydän hakkasi ja voimakas tunne ettei kaikki ole hyvin. Kuoli noin viikon päästä siitä.

Ja kerran lapsena koin samanlaisen tunteen kissastani, joka oli isäpuoleni kanssa kotona, kun minä,äitini ja veljeni oltiin ulkomailla. Kun tultiin kotiin isäpuoleni kertoi että kissa oli karannut. Löydettiin se kyllä myöhemmin. 

Vierailija
30/30 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta lypsää kärsivällisesti, olisiko sittenkin kyse vaikka alkavasta koulukiusaamisesta ja masennuksesta.