Synnytyksestä 4 kk ja ei vielä seksiä
Meillä joulukuussa syntynyt vauva. Seksiä oli raskausaikana tosi vähän. Viimeisillä viikoilla ei ollenkaan. Raskausaikana itsellä oli halut huipussaan mutta mies ei halunnut ollenkaan. Viimeksi taidettiin sekstailla loka-marraskuussa? Niin ja nyt eletään jo huhtikuuta. Alapää on ollut kunnossa jo tammikuusta asti. Ei vaan tee mieli :(
Lisäksi vauva on vaativa. Meillä nukutaan perhepedissä ja yleensä nukahdan samaan aikaan kuin vauvakin. Mies ei ole seksiin painostanut ollenkaan. Mua itteeni tää tilanne ahdistaa ihan hirveesti. Pitäs haluta ja haluaisin haluta mutta ei tee mieli yhtään :( Ja mitä pidempään aikaa kuluu sitä enemmän aloitteen tekeminen ja ajatus seksistä ahdistaa.
Onko muilla ollut synnytyksen jälkeen samanlainen tilanne?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:21"]Reps. Välitetään kun ei haluta ha sitten tämä yksi sana "perhepeti" ketä haluttaakin panna kun lapsi on siinä vieressä? Vaikka se vauva ei sitä tajuakkaan niin sinä tajuat [/quote] Meillä perhepeti on ainoa paikka missä vauva suostuu nukkumaan. Omassa sängyssä heräilee tunnin välein ja sinne nukahtamaan saaminen on arviolta 2 h taistelu. Perhepetiin nukahtaa heti kun on saanut masun täyteen ja nukkuu parhaimmillaan koko yön heräämättä. Meille kummallekin, miehelle ja minulle hyvin nukutut yöt menee seksin edelle.
[/quote]
Perhepeti ei ole paikka vaan nukkumisjärjestely. Vai onko teillä muka erikseen perhepeti ja tavallinen sänky?
[/quote]
En ole aloittaja, mutta vastaan kuitenkin. On molemmat, eri huoneissa. Kun siinä perhepedissä on jo yli neljä vuotta nukkunut joka yö ainakin yksi lapsi, on ihan kiva juttu että on tarvittaessa myös aikuisten sänky käytössä. Ei vanhan tarvitse ihan joka kerta keittiön pöydälle tai saunan lauteille taipua, vaikka kivaa sekin on.
Ihanaa ettei miehesi ole painostanut! Itselläni on saman ikäinen poika ja seksiä on ollut jo monesti, ekan kerran n. 6vko synnytyksestä. Ekat kerrat tuntuivat ikäviltä kun paikat olivat niin kuivat ja muuten vaan ei kiinnosta yhtään naida kun vauva nukkuu kun koko ajan saa kuunnella että herääkö. En kuitenkaan kehtaa joka kerta kieltäytyä kun olen itse pienempituloinen ja mies maksaa enemmän kuluja kuin minä (yleensä maksetaan puoliksi vaikka mies tienaa jotain 1500€/kk enemmän). Tulee jotenkin sellainen olo että pitää antaa jotain viihdykettä kun toinen kerran maksaa. Koska seksi ei kiinnosta, niin ei ole kyllä kovin hyvää, mutta mies saa ainakin itse tyhjennettyä pienemmällä vaivalla kuin omin käsin.
hu hu mitä tekstiä kakkoselta.
Minulla ollut vähän se, että ei ole oikeen alkuun kiinnostanut. Mutta sitten kun olen suostunut seksiin vaikka ei haluja ole oikeen ollutkaan, sieltä ne on halut tulleet sitten esiin kuitenkin. Ja jos ei ole oikeasti jaksanut tai tuntunut pahalle niin sitten ei ole ollut seksiä. Seksiä oli ekan kerran varmaan kuukausi synnytyksestä, mutta silloinkin minun alotteesta. Mies sanoi, että hän ei halua sekstailla jos minulle käy kipeää.
Oletko puhunut kumppanisi kanssa tunteistanne? miellä auttoi se paljon.
Mies teki yhden aloitteen 2 kk synnytyksen jälkeen. Hommat päättyi ennen kuin ehtivät alkaakkaan kun mua alkoi ahdistaa ja sitten vauvakin heräsi :/ Vauva ei tosiaan suostu nukkumaan jos minä en ole vieressä. Havahtuu hereille 5 minuutissa jos nousen sängystä. Silloin 2 kk sitten kun sekstailut jäi kesken mies vain sanoi että ei mitään kiirettä, että otetaan uusiksi sitten kun olen valmis. Tosiaan varmaan puoli_vuotta viime kerrasta. Ahdistaa!
On kuin minun kynästä tämä avaus. Synnytin joulukuussa 2013 eikä kiinnosta vieläkään yhtään seksi, en tajua miks. Ei nappaa niinkuin yhtään. Se mikä on positiivista kuitenkin, mun mies ei painosta yhtään ja kun sitten kerran kuussa ryhdymme leikkiin, huomaan sitten kuitenkin että pidän siitä. En kieltäydy siitä, mutta en kyllä pahemmin ehdottelekaan. Tiedän sen miten se tuntuu hankalalta sanoa kun aika kuluu, mutta kakista ulos vaan, jos mieli tekee.
Ajatus seksistä vaan saa mahan kääntymään ympäri. Odotan aina kauhuissani koska se taas pyytää. Ihan älytöntä koska ennen pantiin monta kertaa viikossa ja minä olin se halukkaampi pupu ja nyt kun on lapsi, kerran kuussa.
Jos et muuta voi, puhukaa nyt ainakin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:38"]
Nainen voi harrastaa seksiä, vaikkei haluttaisikaan. Sitä paitsi et voi tietää haluatko, ennen kuin kokeilet.
[/quote]
Voi toki, mutta tästä voi aiheutua hänelle vakavia ongelmia, eikä halut palaudu sillä tavalla. Lisäksi haluttomasta seksistä voi saada vulvodynian ja siihen kun sairastuu, ei seksiä tartte enää koskaan harrastaa. Ei ole siis mitään järkeä harrastaa seksiä ellei sitä oikeasti halua.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:02"]Ihanaa ettei miehesi ole painostanut! Itselläni on saman ikäinen poika ja seksiä on ollut jo monesti, ekan kerran n. 6vko synnytyksestä. Ekat kerrat tuntuivat ikäviltä kun paikat olivat niin kuivat ja muuten vaan ei kiinnosta yhtään naida kun vauva nukkuu kun koko ajan saa kuunnella että herääkö. En kuitenkaan kehtaa joka kerta kieltäytyä kun olen itse pienempituloinen ja mies maksaa enemmän kuluja kuin minä (yleensä maksetaan puoliksi vaikka mies tienaa jotain 1500€/kk enemmän). Tulee jotenkin sellainen olo että pitää antaa jotain viihdykettä kun toinen kerran maksaa. Koska seksi ei kiinnosta, niin ei ole kyllä kovin hyvää, mutta mies saa ainakin itse tyhjennettyä pienemmällä vaivalla kuin omin käsin.
[/quote]
Et oo tosissas? Että pitää niinkuin luonnossa maksaa kun tienaat rahana vähemmän? Voi luoja!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:02"]Ihanaa ettei miehesi ole painostanut! Itselläni on saman ikäinen poika ja seksiä on ollut jo monesti, ekan kerran n. 6vko synnytyksestä. Ekat kerrat tuntuivat ikäviltä kun paikat olivat niin kuivat ja muuten vaan ei kiinnosta yhtään naida kun vauva nukkuu kun koko ajan saa kuunnella että herääkö. En kuitenkaan kehtaa joka kerta kieltäytyä kun olen itse pienempituloinen ja mies maksaa enemmän kuluja kuin minä (yleensä maksetaan puoliksi vaikka mies tienaa jotain 1500€/kk enemmän). Tulee jotenkin sellainen olo että pitää antaa jotain viihdykettä kun toinen kerran maksaa. Koska seksi ei kiinnosta, niin ei ole kyllä kovin hyvää, mutta mies saa ainakin itse tyhjennettyä pienemmällä vaivalla kuin omin käsin.
[/quote]
Ai sinun ei tee mieli mutta pitää antaa kun mes maksaa enemmän vaikka yleensä maksatte puoliksi vaikka mies tienaa 1500 € enemmän? Eli mies siipeilee sinun kustannuksella ja sinun pitää vielä mielestäsi antaa vaikka ei kivalta tunnu? Miehesi käyttää sinua hyväksi myös rahallisesti. Mitä miehesi on sinulle maksanut siitä että teit teille yhteisen lapsen?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:38"]
Nainen voi harrastaa seksiä, vaikkei haluttaisikaan. Sitä paitsi et voi tietää haluatko, ennen kuin kokeilet.
[/quote]
Voi toki, mutta tästä voi aiheutua hänelle vakavia ongelmia, eikä halut palaudu sillä tavalla. Lisäksi haluttomasta seksistä voi saada vulvodynian ja siihen kun sairastuu, ei seksiä tartte enää koskaan harrastaa. Ei ole siis mitään järkeä harrastaa seksiä ellei sitä oikeasti halua.
[/quote]
Jaa vulvodunia nainen iskee jälleen! Pyöriikö elämäsi kokonaan sairautesi ympärillä?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:02"]Ihanaa ettei miehesi ole painostanut! Itselläni on saman ikäinen poika ja seksiä on ollut jo monesti, ekan kerran n. 6vko synnytyksestä. Ekat kerrat tuntuivat ikäviltä kun paikat olivat niin kuivat ja muuten vaan ei kiinnosta yhtään naida kun vauva nukkuu kun koko ajan saa kuunnella että herääkö. En kuitenkaan kehtaa joka kerta kieltäytyä kun olen itse pienempituloinen ja mies maksaa enemmän kuluja kuin minä (yleensä maksetaan puoliksi vaikka mies tienaa jotain 1500€/kk enemmän). Tulee jotenkin sellainen olo että pitää antaa jotain viihdykettä kun toinen kerran maksaa. Koska seksi ei kiinnosta, niin ei ole kyllä kovin hyvää, mutta mies saa ainakin itse tyhjennettyä pienemmällä vaivalla kuin omin käsin. [/quote] Ai sinun ei tee mieli mutta pitää antaa kun mes maksaa enemmän vaikka yleensä maksatte puoliksi vaikka mies tienaa 1500 € enemmän? Eli mies siipeilee sinun kustannuksella ja sinun pitää vielä mielestäsi antaa vaikka ei kivalta tunnu? Miehesi käyttää sinua hyväksi myös rahallisesti. Mitä miehesi on sinulle maksanut siitä että teit teille yhteisen lapsen?
[/quote]
Ei tietenkään mitään. Tietenkin mieheni voisi maksaa enemmän mutta toisaalta esim. asumme vuokralla, jotta asumiskulut pysyvät aisoissa. Hänhän voisi yksin maksaa helpostikin vaikka tonnin asumisest kuussa, nyt maksetaan n. 600€ per nuppi.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 08:57"]
Meillä joulukuussa syntynyt vauva. Seksiä oli raskausaikana tosi vähän. Viimeisillä viikoilla ei ollenkaan. Raskausaikana itsellä oli halut huipussaan mutta mies ei halunnut ollenkaan. Viimeksi taidettiin sekstailla loka-marraskuussa? Niin ja nyt eletään jo huhtikuuta. Alapää on ollut kunnossa jo tammikuusta asti. Ei vaan tee mieli :( Lisäksi vauva on vaativa. Meillä nukutaan perhepedissä ja yleensä nukahdan samaan aikaan kuin vauvakin. Mies ei ole seksiin painostanut ollenkaan. Mua itteeni tää tilanne ahdistaa ihan hirveesti. Pitäs haluta ja haluaisin haluta mutta ei tee mieli yhtään :( Ja mitä pidempään aikaa kuluu sitä enemmän aloitteen tekeminen ja ajatus seksistä ahdistaa. Onko muilla ollut synnytyksen jälkeen samanlainen tilanne?
[/quote]
Miehen testosteronin eritys ei lakkaa vaikkaa naisella ei olisikaan haluja. Miehesi on "rakastunut" joko naapuriin tai läppäriinsä. Tiedä sitten kumpi on parempi.
Toivottavasti erotte nopeasti, ennen kuin miehesi saa lapsia läppärinsä kanssa ja teidän tsäkä vauva ehtii kiintymään biologiseen isäänsä.
ps. seksissä menee vähemmän aikaa kuin imuroinnissa.
[/quote]
Seksissä ei todellakaan mene vähemmän aikaa kuin imuroinnissa. Millaista seksiä oikein harrastat? Meillä esileikki 20 min, yhdyntä 15-40 minuuttia, jälkihehku 30 min.