Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä 4 kk ja ei vielä seksiä

Vierailija
02.04.2015 |

Meillä joulukuussa syntynyt vauva. Seksiä oli raskausaikana tosi vähän. Viimeisillä viikoilla ei ollenkaan. Raskausaikana itsellä oli halut huipussaan mutta mies ei halunnut ollenkaan. Viimeksi taidettiin sekstailla loka-marraskuussa? Niin ja nyt eletään jo huhtikuuta. Alapää on ollut kunnossa jo tammikuusta asti. Ei vaan tee mieli :(

Lisäksi vauva on vaativa. Meillä nukutaan perhepedissä ja yleensä nukahdan samaan aikaan kuin vauvakin. Mies ei ole seksiin painostanut ollenkaan. Mua itteeni tää tilanne ahdistaa ihan hirveesti. Pitäs haluta ja haluaisin haluta mutta ei tee mieli yhtään :( Ja mitä pidempään aikaa kuluu sitä enemmän aloitteen tekeminen ja ajatus seksistä ahdistaa.

Onko muilla ollut synnytyksen jälkeen samanlainen tilanne?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps. Välitetään kun ei haluta ha sitten tämä yksi sana "perhepeti" ketä haluttaakin panna kun lapsi on siinä vieressä? Vaikka se vauva ei sitä tajuakkaan niin sinä tajuat

Vierailija
2/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meilläkin minä olen aina ollut se haluukkaampi osapuoli kunnes vauva syntyi. Raskausaikana olisin halunnut varmaan joka päivä, mutta miestä ahdisti ja varmaan pelottikin hommailla kun välissä oli iso maha ja vauva. Nyt tilanne kääntynyt ihan päin vastoin. Suoraan sanottuna ei vois vähempää kiinnostaa :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:21"]Reps. Välitetään kun ei haluta ha sitten tämä yksi sana "perhepeti" ketä haluttaakin panna kun lapsi on siinä vieressä? Vaikka se vauva ei sitä tajuakkaan niin sinä tajuat
[/quote]

Meillä perhepeti on ainoa paikka missä vauva suostuu nukkumaan. Omassa sängyssä heräilee tunnin välein ja sinne nukahtamaan saaminen on arviolta 2 h taistelu. Perhepetiin nukahtaa heti kun on saanut masun täyteen ja nukkuu parhaimmillaan koko yön heräämättä. Meille kummallekin, miehelle ja minulle hyvin nukutut yöt menee seksin edelle.

Vierailija
4/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tuo perhepeti-sana tulee? Miksei voi sanoa, että nukkuu vierellä?

Vierailija
5/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on niin päin, että mies ei jaksa seksiä illalla kun vauva välillä valvottaa ja hänellä soi herätyskello klo 4 jälkeen. Töiden jälkeen on väsynyt ja nälkäinen ja vapaapäivinä anopit tunkee tänne vauvaa ihastelemaan eikä saa hetken rauhaa. Alussa häntä myös pelotti, että mua sattuu (palauduin kyllä parissa viikossa mutta saipahan siitä hyvän tekosyyn pariksi kuukaudeksi). 6kk aikana seksiä on ollut kahdesti, jee!

Vierailija
6/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:33"]Mistä ihmeestä tuo perhepeti-sana tulee? Miksei voi sanoa, että nukkuu vierellä?
[/quote]

Noh helpompi käyttää ilmaisua perhepeti.

Vierailija
7/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ukot kyliltä saa sen aikaa, kun te mammat pihtaatte, äkkiäkös ne temput käy ruokatunnin lomassa.

Vierailija
8/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä suostua seksiin jos ei haluta. Haluttomasta seksistä on naiselle vakavia terveyshaittoja, kuten vulvodynia. Haluja voisi alkaa herättelemään, esim sovitte miehen kanssa, että hipelöitte tosianne, mutta ette ala yhdyntään. Synntyksen jälkeen hormonit on aika sekaisin, joten ei ole ihme, että halut eivät ole heti palanneet.

Vierailija
9/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tahtonut pitkään aikaan. Molemmat väsyneitä. Läheisyyttä voi muutenkin olla. Mihinkään ei ole pakko suostua. Ja jos molemmat on tyytyväisiä niin eikö kaikki ole hyvin. Tämä yliseksuaalistunut maailma aiheuttaa paineita ihmisille.

Vierailija
10/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti tuota turhaan, se on vain vaihe. Juttele miehen kanssa, se helpottaa, kun olette samalla kartalla. Lisäksi, kun vauva on vaikka päiväunilla, voit tutustua itseesi taas. Eli masturbaatiota kehiin. Kaikki lähtee omasta nautinnosta. 

Meillä meni tuo 4 kk ennen ekaa kertaa, sitten taas parin kk tauko. Kun vauva muutti omaan huoneeseen tilanne normalisoitui. Mutta me juttelimme asiasta. Lisäksi mulla oli vaikea synnytys, joten toipumisaikaa tarvittiin muutenkin. Myös se on auttanut, että mieheni on aina muistanut pussailla, halailla ja kertoa, että olen kaunis. :)

Vierailija
11/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, hyvä kuulla että muitakin kellä mennyt useempi kuukaus ennen ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. Tuntuu vaan, että kaikki kaverit keillä lapsia selittää kuinka harrastaneet seksiä jo ennen jälkitarkistusta. Yksikin kaveri pusersi vauvaansa maailmaan 3 päivää ja seksiä oli 1,5 vko synnytyksestä!? Lähipiirissä on useampi äitejä ketkä saaneet lapsia tässä kuluneen vuoden aikana, ja monesti puhutaan seksistä ja millaista ollut synnytyksen jäkeen. En ole edes kehdannut sanoa, että me ei olla vieläkään sitä harrastettu :( Hirveet paineet tästä asiasta olen nyt itselleni kehittänyt. Kuinkahan kauan tätä haluuttomuutta kestää ja milloinhan toi hormonitoiminta normalisoituis?

Vierailija
12/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö teidän ihan puhua asiasta? Luulisi että lapsen saanut pariskunta pystyisi avoimesti puhumaan seksistä..
Me jatkoimme petipuuhia kuusi päivää ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Ei ollut mitään ongelmia halujen tai kuivuuden kanssa. Toisen synnytyksen jälkeen en kuitenkaan tuntenut itseäni millään tapaa seksuaaliseksi olennoksi ja otin asian puheeksi mieheni kanssa, joka hänkään ei ensimmäisen yrityksensä jälkeen ollut tehnyt minkäänlaista aloitetta. Tuo keskustelu sitten johtikin sänkyyn.. en nyt tarkoita että kaikkien kohdalla keskustelun pitäisi päättyä huuto-orgasmiin, mutta mielestäni asioista on silti tärkeää puhua..

Vierailija
13/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä teillä on ongelma jos kumpikaan ei halua ???
Ei kai se paneminen mitään syömistä ole, jota täytyy tehdä että pysyy hengissä.... vai

Vierailija
14/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmasti. Ollaan me yleisellä tasolla puhuttukin, että pitäisi harrastaa sitä seksiä ja, että milloin sitä harrastaisi. Tuntuu vaan vaikealta löytää sopivaa aikaa ja paikkaa ja sen lisäksi kun ei tee yhtään mieli ja tunnen itseni nimen omaan maailman epäseksuaalisimmaksi olennoksi. Lähinnä tuntuu siltä, että olen lypsykone tai meijeri..

Vierailija
15/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 08:57"]

[/quote]

Oletko nyt ihan tosissasi? Mitä oikein luulit, että tapahtuisi?

Vierailija
16/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:31"]Ap mikä teillä on ongelma jos kumpikaan ei halua ???
Ei kai se paneminen mitään syömistä ole, jota täytyy tehdä että pysyy hengissä.... vai
[/quote]

Mä tiedän, että mies haluaa vaikka ei ole sitä ääneen sanonut tai mitenkään painostanut. Sen lisäksi haluan pitää parisuhteen kasassa. Mun mielestä normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi. Tietenkin pitkissä suhteissa tulee niitä kuivia kausia mutta onko puoli vuotta ilman seksiä ihan normaalia enää? Ja kun kuivan kauden päättymistä ei ihan heti näy :( Pelottaa , että tää tilanne jatkuu ja jatkuu ja lopulta näivettää meidän suhteen :(

Vierailija
17/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:19"]

On kuin minun kynästä tämä avaus. Synnytin joulukuussa 2013 eikä kiinnosta vieläkään yhtään seksi, en tajua miks. Ei nappaa niinkuin yhtään. Se mikä on positiivista kuitenkin, mun mies ei painosta yhtään ja kun sitten kerran kuussa ryhdymme leikkiin, huomaan sitten kuitenkin että pidän siitä. En kieltäydy siitä, mutta en kyllä pahemmin ehdottelekaan. Tiedän sen miten se tuntuu hankalalta sanoa kun aika kuluu, mutta kakista ulos vaan, jos mieli tekee.

Ajatus seksistä vaan saa mahan kääntymään ympäri. Odotan aina kauhuissani koska se taas pyytää. Ihan älytöntä koska ennen pantiin monta kertaa viikossa ja minä olin se halukkaampi pupu ja nyt kun on lapsi, kerran kuussa.

Jos et muuta voi, puhukaa nyt ainakin.

[/quote]

Huh huh. Onneksi meille ei tule lapsia!

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi pitää tieten tahtoen huonontaa omaa elämäänsä.

Vierailija
18/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihanaa niin kauan, kunnes saatte sen haluamanne. Eli kakaran ja sitten maailma onkin jo kieroutunut ja yliseksualisoitunut ja fyysinen rakkaudenosoitus muuttunut pelottavaksi ja rumaksi möröksi. Hysteerisenä pelkäätte, että oma mies tahtoo jakaa itsensä intiimeimmällä tavalla ja välttelette sitä. Voinpa kuulkaa kertoa, ettei seksi miehillekään ole mitään pussien tyhjennystä tai tunteista irrotettua raakalaismaista fyysistä toimintaa, jonka tarkoitus on vaan heittää mällit toosaan. Onko koskaan käynyt mielessä, että meillä miehilläkin on tunteet. Että saatamme haluta rakastella silkasta rakkaudesta, ja että meitäkin satuttaa, kun ihminen jota rakastatte ja haluatte, ei enää halua teitä. Pitää teitä vastenmielisenä ja ahdistuu kosketuksesta. Tulee huijattu olo, kun ensin aletaan yhdessä tekemään sitä lasta rakkaudella ja rakastelemalla ja on niin kaunista ja romanttista. Lapsi saapuu maailmaan niin rakastelu onkin raiskaus ja mies hirveä himojensa orja, iljettävä peto. En voi käsittää. Oliko kaikki huijausta? On kipeetä haluta ja rakastaa toista niin paljon, ilman vastakaikua. Jos kyse olisi vain seksinhimosta, mulla on terveet kädet kiitos vaan. Toisia naisia en rakastelisi, sillä vaimoni on se jota rakastan ja tunteeton seksi ei ole se mitä kaipaan, vaan vaimoni. Haluaisin, että hän haluaisi minua.

Vierailija
19/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi harrastaa seksiä, vaikkei haluttaisikaan. Sitä paitsi et voi tietää haluatko, ennen kuin kokeilet.

Vierailija
20/51 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 08:57"]

[/quote]

Oletko nyt ihan tosissasi? Mitä oikein luulit, että tapahtuisi?
[/quote]

Öh, en nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat?

Lähipiirissä kaikki pariskunat ovat harrastaneet seksiä ennen j-tarkastusta, ainakin omien sanojensa mukaan.

Meillä seksiä on ollut viimeksi puoli vuotta sitten..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän