OMG! Elämäni eka PAPA-koe oli...
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:09"]Mulla otettiin eka papa 16-vuotiaana ja unohdin soittaa tulokset. Kävin vuosi sitten gynellä perustarkistuksessa ja mainitsin asiasta. "No ei siellä varmaan mitään ollut, turha sitä on nyt ottaa, 5 vuoden välein on hyvä". Niin no, toivotaan. Nyt olen siis 20-vuotias ja aion kyllä vielä tänä vuonna käydä testissä :D
[/quote]
xd Ymmärrän, että siitä tulisi hirveästi vaivaa tk:lle, mutta mielestäni sieltä pitäisi kyllä lähettää postissa joku paperi, josta selviää tulokset. Ihan älytöntä, että joutuu itse soitella perään.
[/quote]
Kyllä tk:sta otetaan yhteyttä, mikäli papasta tai muista otetuista näytteistä löytyy jotain, jos ei itse kysele. Vähintään näytteentutkija huomaa poikkeamat ja raportoi niistä aina eteenpäin.
[/quote]
Näin gyne arvioi myös. Hyvä juttu :)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 08:55"]puhdas. Prööt, nyt nukun.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 08:55"]puhdas. Prööt, nyt nukun.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Draamanhimoisia kuspäitä ei kiinnosta, koska minulla ei ole vaivoja, joista kohista XDD
Miten lääkäri suhtautui tohon pieru-papaan? Nolottaako tulos?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:05"]Miten lääkäri suhtautui tohon pieru-papaan? Nolottaako tulos?
[/quote]
Ei! Lääkäri kehui mallikasta pierua.
Mulla otettiin eka papa 16-vuotiaana ja unohdin soittaa tulokset. Kävin vuosi sitten gynellä perustarkistuksessa ja mainitsin asiasta. "No ei siellä varmaan mitään ollut, turha sitä on nyt ottaa, 5 vuoden välein on hyvä". Niin no, toivotaan. Nyt olen siis 20-vuotias ja aion kyllä vielä tänä vuonna käydä testissä :D
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:09"]Mulla otettiin eka papa 16-vuotiaana ja unohdin soittaa tulokset. Kävin vuosi sitten gynellä perustarkistuksessa ja mainitsin asiasta. "No ei siellä varmaan mitään ollut, turha sitä on nyt ottaa, 5 vuoden välein on hyvä". Niin no, toivotaan. Nyt olen siis 20-vuotias ja aion kyllä vielä tänä vuonna käydä testissä :D
[/quote]
xd Ymmärrän, että siitä tulisi hirveästi vaivaa tk:lle, mutta mielestäni sieltä pitäisi kyllä lähettää postissa joku paperi, josta selviää tulokset. Ihan älytöntä, että joutuu itse soitella perään.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:09"]Mulla otettiin eka papa 16-vuotiaana ja unohdin soittaa tulokset. Kävin vuosi sitten gynellä perustarkistuksessa ja mainitsin asiasta. "No ei siellä varmaan mitään ollut, turha sitä on nyt ottaa, 5 vuoden välein on hyvä". Niin no, toivotaan. Nyt olen siis 20-vuotias ja aion kyllä vielä tänä vuonna käydä testissä :D
[/quote]
[/quote]
Kyllä tk:sta otetaan yhteyttä, mikäli papasta tai muista otetuista näytteistä löytyy jotain, jos ei itse kysele. Vähintään näytteentutkija huomaa poikkeamat ja raportoi niistä aina eteenpäin.