Hei sinä NAIMISISSA OLEVA MIES
Rakastatko vaimoasi?
Av:n mukaan kukaan naimisissa oleva mies ei rakasta vaimoaan, vaan on yhdessä pakosta, taloudellisista syistä tai lapsien takia. Niin vastatkaan nyt miehet itse.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:00"]Tiiä häntä rakkauvesta, mutta kai sitä jokin side on puolin ja toisin kun on yli 40 vuotta samassa sängyssä nukuttu ja peuhattu [/quote] mun on jotenki vaikea uskoa että lähemmäs 60-vuotias mies hengailee täällä... :D
[/quote]
Joo, ihan uskomatonta.
Minä rakastan tulenpalavasti vaimoani, jo vuodesta 1973.
Ei perhana, sehän tarkoittaa, että olen jo yli 60 vuotias. Ja täällä.
Uskomatonta tosiaan.
Tähän voi vain esittää kysymyksen: Mitä on rakkaus??? Sitähän minäkin.
Ei kai tuota ilmankkaan osaisi olla. yhdessä n. 20-vuotta ja naimisissa reilu 15-vuotta. Kai sen niin voi ajatella että rakastaahan sitä niin myötä kuin vastamäessä ja molempia on ollut.
Mies
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:00"]Tiiä häntä rakkauvesta, mutta kai sitä jokin side on puolin ja toisin kun on yli 40 vuotta samassa sängyssä nukuttu ja peuhattu
[/quote]
mun on jotenki vaikea uskoa että lähemmäs 60-vuotias mies hengailee täällä... :D
[/quote]
Ai, oon luullu että alle 20-vuotiaanakin voi alkaa seurustelemaan.
Ohoh, mutta niinhän vanhempani tekivät kun alkoivat 12-vuotiaana seurustelemaan ja ovat yhä yhdessä isäni täyttäessä 59.
Siskoni on ollut miehensä kanssa 13-vuotiaasta saakka, mutta on vasta 36-vuotias nyt.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:19"]
Meillä mies on ollut yli kymmenen vuotta yhdessä ja lapsiakin on, eikä olla naimisissa. Mitäs siihen nämä pubiruusut sanovat:D
[/quote]Missä yhdessä se mies on ollut yli kymmenen vuotta?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:00"]Tiiä häntä rakkauvesta, mutta kai sitä jokin side on puolin ja toisin kun on yli 40 vuotta samassa sängyssä nukuttu ja peuhattu
[/quote]
mun on jotenki vaikea uskoa että lähemmäs 60-vuotias mies hengailee täällä... :D
[/quote]
Ai, oon luullu että alle 20-vuotiaanakin voi alkaa seurustelemaan.
Ohoh, mutta niinhän vanhempani tekivät kun alkoivat 12-vuotiaana seurustelemaan ja ovat yhä yhdessä isäni täyttäessä 59.
Siskoni on ollut miehensä kanssa 13-vuotiaasta saakka, mutta on vasta 36-vuotias nyt.
[/quote]
LÄHEMMÄS 60, ei välttämättä tasan tai ali.
Voi apua kui tuo mun kommentti herätti närkästystä ja todistelunhalua :D
Minun isäni on 53 -vuotias, eikä osaa edes AVATA konetta. Ehkä se selittää teille huvittuneen, muttei tarkoituksella pahansuovan, kommenttini.
t.7
10v yhdessä ja rakastan enemmän kun 10v sitten :)
Kyllä rakastan mutten kehtaa tunnustaa sitä, joten esitän, että olen naimisissa "muuten vaan".
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:17"]
Voi apua kui tuo mun kommentti herätti närkästystä ja todistelunhalua :D Minun isäni on 53 -vuotias, eikä osaa edes AVATA konetta. Ehkä se selittää teille huvittuneen, muttei tarkoituksella pahansuovan, kommenttini. t.7
[/quote]
No kaipa se osui ja uppos huru-ukkoon täällä roikkuminen, mutta töissä kun on kone pöydällä ja luppoaikaa. Pikkasen paremmin kuluu päivä näitä selaillessa
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:17"]
Voi apua kui tuo mun kommentti herätti närkästystä ja todistelunhalua :D Minun isäni on 53 -vuotias, eikä osaa edes AVATA konetta. Ehkä se selittää teille huvittuneen, muttei tarkoituksella pahansuovan, kommenttini. t.7
[/quote]
Juu, nou hätä. Ei närkästystä, pikemminkin huvittunutta. Mutta voin vakuuttaa, että hyvää elämää on kuudenkympin jälkeenkin.
t.11
Ei minua tässä suhteessa pidättele mikään. Jos uskoisin olevani onnellisempi sinkkuna tai jonkun muun kanssa, eroaisin. Nin yksinkertaista se on.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:17"]Voi apua kui tuo mun kommentti herätti närkästystä ja todistelunhalua :D
Minun isäni on 53 -vuotias, eikä osaa edes AVATA konetta. Ehkä se selittää teille huvittuneen, muttei tarkoituksella pahansuovan, kommenttini.
t.7
[/quote]Älä yleistä "kulkija 16 vuotias".
Molemmilla talous on kunnossa, lapsia ei ole joten en muutakaan syytä tähän hätään keksi.
Rakkaudesta olen minäkin, kohta 10 vuotta ja 2 mukulaa.
Tiiä häntä rakkauvesta, mutta kai sitä jokin side on puolin ja toisin kun on yli 40 vuotta samassa sängyssä nukuttu ja peuhattu
Olen yhdessä pakosta, taloudellisista syistä ja lasten takia, vaikka ei olla edes naimisissa. Mitäs nyt sitten kuuluu tehdä?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:00"]Tiiä häntä rakkauvesta, mutta kai sitä jokin side on puolin ja toisin kun on yli 40 vuotta samassa sängyssä nukuttu ja peuhattu
[/quote]
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. Täällä on todella hauska seurata huru-ukonkin ihmisten uusavuttomuutta ja tietämättömyyttä. Mieleen tulee 60-70 luvun tyttöystävän Reginat joissa lääkäripalstalla joku kyseli, että tuleeko suutelemisesta raskaaksi?
Ihan on yhtä tietämättömiä tänä päivänä, mutta aihpiiri on eri.Näin miettii yli kuuskymppinen, jolla on muistissa Junun laulun sanat Sinä kulkija 16 vuotias..