Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidosta pois?

Vierailija
02.04.2015 |

Lapset 2 ja 4 ovat tällä hetkellä hoidossa mutta koska olen toistuvasti pettynyt hoitopaikkaan, niin olen ajatellut hoitaa heitä kotona tulevaisuudessa. Ihan varma en ole siitä onko siirto kuitenkaan oikea, koska mietityttää tulevatko lapset tylsistymään täysin kotona. Pieniähän nuo vielä ovat ja aika kuluu nopeaan, kohta jo koulussa ovat. Onko jollain kokemusta vastaavasta. Onnistuiko takaisn palaaminen pelkkään kotihoitoon hyvin vai kaipasivatko lapset hoidosta jo tutuksi tulleisiin virikkeisiin ja muiden lapsien seuraan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain vaihtaisi hoitopaikkaa? Olisi kaikille parempi. 4-vuotiaan on parempi olla hoidossa, varsinkin jos ajattelet jo nyt että saattaa tulla tylsää

Vierailija
2/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin. Tottakai ymmärrän, että kaverit on 4 vuotiaalle tärkeitä mutta mutta. Muita hoitopaikkoja lähellä ei ole joihin lapset pääsisisvät ja jotenkin en vaan haluaisi laittaa lapsia hoitopaikkaan joka ei tunnu omalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään kerhoa tai harrastusta isommalle, missä olisi mahdollista tavata muita? Jos mahdollista ottaa pois, minä kyllä kuuntelisin sydäntäni tässä asiassa.

Vierailija
4/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahollista harrastaa. Mietin sitä myös, että riittääkö toisten lasten tapaaminen ainoastaan 2x30min viikossa enää, kun on jo tottunut "parempaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän