pitääkö ilmoittaa isäehdokkaalle raskaudesta??
tilanne: raskaana miehelle, jonka kanssa kahdesti tavattu ja kahdesti harrastettu seksiä, ehkäisynä hormonikierukka. kyse oli vain seksistä, ei muusta. lopetettiin tapailu sen toisen sekstailun jälkeen, joka oli tammikuun alussa. ja tadaa; olen raskaana.
ikää 40, abortti ainut vaihtoehto.
ilmoittaisitteko isäehdokkaalle, että näin kävi, vai poistaisitteko ongelman vain kaikessa hiljasuuudessa, kun ei kerran muutenkaan olla enää tekemisissä?
Kommentit (4)
Ei sinulla ole mitään velvollisuutta ilmoittaa ja miksi ilmottaisit, jos olet jo päättänyt tehdä abortin?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:50"]
No en kertoisi. Enkä siinäkään tapauksessa että pitäisin lapsen. Tuon ikäisenä en enää itsekään pitäisi.
[/quote]
hah! meinaat että olen jo toinen jalka haudassa??:DD no joo, ymmärrän pointin... Ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 15:50"]
No en kertoisi. Enkä siinäkään tapauksessa että pitäisin lapsen. Tuon ikäisenä en enää itsekään pitäisi.
[/quote]
hah! meinaat että olen jo toinen jalka haudassa??:DD no joo, ymmärrän pointin... Ap
[/quote]
En halua meinata :D vaan sitä että 40v yleensä päästänyt jo lintuset pesästään, ei suinkaan tee niitä lisää :D