Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen kaikki rokotettiin ilman sen kummempia kyselyjä ja homma toimi hienosti

Vierailija
20.12.2021 |

Yhteisön etu voittaa aina joidenkin puupäiden oman tahdon.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy rokottamattomuuteeen on salaliittoteoriat, johon herkemmät tai syrjäytyneet menevät mukaan, joita äärioikeisto ja hörhöt levittävät.

Tälläkin palstalla on tehty lukemattomia aloituksia, kuinka paljon ihmisiä on Suomessakin kuollut rokotuksiin ja levittävät salaliittoteorioita.

Juuri eilen THL julkaisi tilaston, Suomessa rokotteiteihin kuolleista ja heitä oli vain kaksi.

Ja toisen kuolleen tiedänkin, joka oli 96v monisairas vanhus hoivakodista, joka kuoli kuukausi rokotteen jälkeen ja salaliittoteorioihin uskova oli varma syyn olevan rokotteessa, vaikka moni piti sitä luonollisena kuolemana, kun vanhus oli vuosia vuoteen oma.

Suomessa on annettu n. 9 miljoonaa koronarokotetta, ja todistetusti koronarokote liittyy kahteen kuolemantapaukseen. Jokohan salaliittopelkurit kohta uskaltaisivat ottaa rokotteen? 😂

Ei kai kukaan nyt ole väittänytkään, että siihen kuolla kupsahtaa heti? Rokote vaikuttaa elimistöön pitkällä aikavälillä. Osa toki saa esim. vaikeita sydänoireita, mutta toisilla vaikutus on ajan myötä tapahtuva mm. immuunisysteemin muokkautuminen. Voi tulla autoimmuunitauteja, infektioherkkyyttä, lapsettomuutta yms. Miksi sinä olet osallistunut niin innokkaasti tähän koeajoon? Olet varma että sinulle ei tule mitään, pelkäät koronaa niin hysteerisesti vai pidät mediaa ylimpänä totuuden torvena? Vai oletko kenties itse kehittänyt kyseisen rokotteen, kun tiedät kaiken niin varmasti? Vai onko sinulla yliluonnollisia kykyjä ja näet tulevaisuuteen? Pliis, älä ole noin tyhmä.

Itse pelkäät olemattomia ja kuviteltuja sivuvaikutuksia hysteerisesti.

-ohis

Vierailija
82/84 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rokotettu. Esim. itse olen syntynyt 1974 enkä ole koskaan saanut yhtään rokotetta. Koska vanhempani ei halunnneet vakaumuksellisista syistä niitä lapsilleen ja sama jatkuu itselläni.

AIka harvalla on vakaumuksena se, että oman lapsen pitää antaa kärsiä ja mahdollisesti kuolla.

Itselleni tuollainen vakaumus ei sovi, mutta sinulle näemmä sopii.

Mun vanhemmilla oli vakaumus, että lapsia ei rokoteta. En ole kärsinyt tai kuollut, ikää jo 38 vuotta. Aikuisena olen ottanut muutaman rokotteen päästäkseni ulkomaille.

Rokottamattomuus ei tarkoita sitä, että sairastuu kaikkiin tauteihin.

Voi tätä logiikkaa: ei rokotteen antama suoja voi pitää paikkansa, koska en itse ole saanut rokotusta enkä ole sairastanut. Entä suuret massat?

Otetaanpa hetkeksi muu esimerkki kuin korona.

Pohjanmaan ruotsinkielisellä hihhulikultilla oli (ja on?) vakaumus, että lapsia ei rokoteta tuhkarokkoa vastaan. Seuraus: Satoja lapsia sairastui, osa vakavasti.

https://yle.fi/uutiset/3-10533212

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapiikki ei ole rokote!!!

Vierailija
84/84 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset