Ennen kaikki rokotettiin ilman sen kummempia kyselyjä ja homma toimi hienosti
Yhteisön etu voittaa aina joidenkin puupäiden oman tahdon.
Kommentit (84)
Aloituksessa ja lisäksi kolmessa ensimmäisen sivun kommentissa haukuttu rokottamattomia puupäiksi, taitaa sama kirjoittaja olla näppiksen takana joka kommentissa tai sitten tässä on rokotekiihkoilijoiden uusi termi vanhojen haukkumasanojen lisäksi/tilalle.
Viimein vaihtelua, alkoikin jo ne edelliset kyllästyttää.
T. "Puupää" 🙄
Koska tuo "ennen" oli? Vanhaan aikaan rokotteiden tiedettiin tehoavan, rokotteen saanut ei sairastunut eikä tartuttanut eikä saanut sydänlihastulehdusta. Nyt on toisin eli rokotettu sairastuu, tartuttaa ja saa tappavia sivuoireita. Ei ihme, että kyseenalaistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut söisivät mukisematta vaikka hevosen paskaa, jos joku auktoriteetti käskisi.
Sosiaalipsykologian klassikko on Stanley Milgramin koe siitä kuka antaa tappavia sähköiskuja jos auktoriteetti niin määrää. Enemmistö tekee pahaa jos viranomainen käskee. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa näihin kahteen kysymykseen, jos et tiedä vastausta, niin ota itse selvää.
1) Estääkö rokotuksesi sinua saamasta tartuntaa?
2) Estääkö sinun rokotuksesi ketään muuta saamasta tartuntaa?
Kun olet löytänyt vastaukset, niin sinua ei enää harmita.
Kaikki tietää että laskee molempien todennäköisyyttä huomattavasti.
JA estää VAKAVAN TAUTIMUODON ja näin sairaanhoidon kuormittumisen.
Puupäille liian monimutkaista.
Jos näin on, niin miksi esimerkiksi HUS alueella jopa puolet potilaista on ollut rokotettuja? Miksi he päätyivät koronan vuoksi sairaalaan jos rokote estää vakavan taudin?
Nythän HUS taisi tosin lopettaa viikoittaisen tilastoinnin, valitettavaa ettei näitä lukuja julkaista enää läpinäkyvästi.
Rokottamattomia on alle 20% aikuisväestöstä. Ja tämä vähemmistö vie puolet tai enemmän sairaalapaikoista.
Laske itse. Ai niin, et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa näihin kahteen kysymykseen, jos et tiedä vastausta, niin ota itse selvää.
Jos näin on, niin miksi esimerkiksi HUS alueella jopa puolet potilaista on ollut rokotettuja? Miksi he päätyivät koronan vuoksi sairaalaan jos rokote estää vakavan taudin?
Nythän HUS taisi tosin lopettaa viikoittaisen tilastoinnin, valitettavaa ettei näitä lukuja julkaista enää läpinäkyvästi.
Rokottamattomia on alle 20% aikuisväestöstä. Ja tämä vähemmistö vie puolet tai enemmän sairaalapaikoista.
Kappas, hiljaisuus laskeutui tämän jälkeen.
Mutta hei, ei tarvitse osata laskea! Skrollaa vain alemmas ja tarkastele ”ilmaantuvuus alttiissa väestössä” -pylväsdiagrammia. Siitä näkee hyvin, miten rokottamattomat ovat YLIEDUSTETTUNA sairaalahoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, hiljaisuus laskeutui tämän jälkeen.
Mutta hei, ei tarvitse osata laskea! Skrollaa vain alemmas ja tarkastele ”ilmaantuvuus alttiissa väestössä” -pylväsdiagrammia. Siitä näkee hyvin, miten rokottamattomat ovat YLIEDUSTETTUNA sairaalahoidossa.
Linkki:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla on vastustettu jo 1700-luvun lehmänrokkoistutuksia isorokkoa vastaan :D
Vasta pakkorokottamisen myötä tauti lopulta hävisi.Nykyisin huhut leviävät idästä ja puupäät uskovat.
Estääkö koronarokote korona-tartunnan? Isorokkorokote nimittäin estää isorokon.
Niin, koronarokote laskee riskiä todella paljon. Isorokko rokote on paljon helpompi tehdä, virus rokotteista ei koskaan saada 100%:sta, mutta 85-90% on jo todella hyvä suoja.
Mikähän sen isorokon aiheuttaa🤔😂
Vierailija kirjoitti:
Koska tuo "ennen" oli? Vanhaan aikaan rokotteiden tiedettiin tehoavan, rokotteen saanut ei sairastunut eikä tartuttanut eikä saanut sydänlihastulehdusta. Nyt on toisin eli rokotettu sairastuu, tartuttaa ja saa tappavia sivuoireita. Ei ihme, että kyseenalaistetaan.
Mistä tiedät, mitä silloin ennenvanhaan tapahtui, kun ei ollut nettiä eikä edes osattu diagnostisoida kaikkea?
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotettu. Esim. itse olen syntynyt 1974 enkä ole koskaan saanut yhtään rokotetta. Koska vanhempani ei halunnneet vakaumuksellisista syistä niitä lapsilleen ja sama jatkuu itselläni.
AIka harvalla on vakaumuksena se, että oman lapsen pitää antaa kärsiä ja mahdollisesti kuolla.
Itselleni tuollainen vakaumus ei sovi, mutta sinulle näemmä sopii.
Vierailija kirjoitti:
Ne oli vähän erilaisia rokotteita.
Se tuntuu kovasti ottavan päähän Pietarissa, ettei Sputnik ole yhtä hyvä
Ainiin poliokin vielä , oraaliannos. Eikös sen sokeripalan ottanu lähes kaikki? Tosin vaikuttaa siltäettei sillä oikein pärjäisi enää jos tulisi epidemia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotettu. Esim. itse olen syntynyt 1974 enkä ole koskaan saanut yhtään rokotetta. Koska vanhempani ei halunnneet vakaumuksellisista syistä niitä lapsilleen ja sama jatkuu itselläni.
AIka harvalla on vakaumuksena se, että oman lapsen pitää antaa kärsiä ja mahdollisesti kuolla.
Mun vanhemmilla oli vakaumus, että lapsia ei rokoteta. En ole kärsinyt tai kuollut, ikää jo 38 vuotta. Aikuisena olen ottanut muutaman rokotteen päästäkseni ulkomaille.
Rokottamattomuus ei tarkoita sitä, että sairastuu kaikkiin tauteihin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että ennen vanhaan rokotteet olivat huomattavasti huonommin tutkittuja kuin nykyään ja haitatkin oli niissä yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmilla oli vakaumus, että lapsia ei rokoteta. En ole kärsinyt tai kuollut, ikää jo 38 vuotta. Aikuisena olen ottanut muutaman rokotteen päästäkseni ulkomaille.
Johtuu siitä, että rokotteiden avulla maailmasta on hävinneet kaikki vakavat taudit. Yksi vapaamatkustaja vielä kyydissä menee, mutta jos kaikki ajattelisivat kuten vanhempasi, täällä painittaisiin vieläkin vaikka polion kourissa.
Vierailija kirjoitti:
Monesko ketju menossa?
Vierailija kirjoitti:
Ne oli vähän erilaisia rokotteita.
Joo, niin oli. Yhtä paha kuin itse tauti. Siitähän se nimi "rokotus" tuleekin. Eli istutettiin ihmisiin tarkoituksella rokko. Ei isorokkoa, vaan toinen rokko, joka oli lähes samanlainen, ja antoi jonkinasteisen immuniteetin myös isorokkoa vastaan.
Ja kyllä, rokotuksia vastustettiin. Isorokkorokotuksiakin ainakin 100 vuotta ensimmäisten rokotekokeilujen jälkeenkin, vaikka rokotteita oli kehitetty huomattavasti turvallisemmiksi.
Jos isorokko jostain syystä lähtisi taas leviämään maailmassa, rokotevastaiset kaivaisivat historian hämäristä jutut ensimmäisistä oikeasti kokeellisista isorokkorokotteista, ja uskottelisivat kannattajilleen, että samanlaisia ne rokotteet ovat edelleen. Vaikka oikeasti ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Paska maa,huonot päättäjät,tyhmät ihmiset ja liian korkea verotus. Siinäpä ne syyt on miksi en rokotetta ota.
Siinäpä asiaan kuuluvat syyt. Höh.
Mitä ainesosia aiempien vuosien piikeissä on saatu vai oliko silloin puhtaampaa tavaraa? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että rokotteiden avulla maailmasta on hävinneet kaikki vakavat taudit. Yksi vapaamatkustaja vielä kyydissä menee, mutta jos kaikki ajattelisivat kuten vanhempasi, täällä painittaisiin vieläkin vaikka polion kourissa.
Tai sitten poliolle olisi käynyt kuten rutolle, ei siihenkään ole rokotetta ja silti se on kadonnut.
"JA estää VAKAVAN TAUTIMUODON ja näin sairaanhoidon kuormittumisen."
Ohhoh, entä ne 4500 vakavaa rokotehaittaa........eivät kuormita ollenkaan vai? Minusta heitä ei pitäisi ollenkaan hoitaa, koska ovat itse aiheuttaneet tilansa.