Mikä väri pukee sinua parhaiten?
Mielenkiinnosta kysyn. :)
Minulle sopii parhaiten beige.
Kommentit (51)
Royal blue. Olen vaalea ja saanut paljon kehuja ulkonäöstäni silloin, kun on "kuninkaallisten sinistä" päällä.
Tummansininen ja joku semmonen himmeä/vaalea turkoosi tai turkoosinvihreä. Niistä myös pidän paljon.
Musta, parhaiten kun se on mun sisällä...
Beige, persikka, vanha roosa, kirkas vihreä
Vihreä, ehdottomasti. Syksyn murretut sävyt muutenkin.
Indigonsininen, armeijanvihreä, vaaleanharmaa, kaikki väliltä puolukanpunainen - viininpunainen - violetti. Tosin noita punasävyisiä en juuri käytä vaatteissa.
Luumu ja vihreä. Viileät sävyt yleensäkin.
Beige, lämpimän ruskean sävyt, persikka, harmaa. Lämminvivahteiset sävyt.
Roosabeige, ukkospilvensininen, vaalea mariininsininen, pehmeä valkoinen. Yleisesti ottaen kaikki pehmeät harmaalla taitetut ja sammutetut värit, ei mitään kirkasta tai kellertävää tai oranssia.
Smaragdinvihreä, sitruunankeltainen, kirkkaanpunainen, puhtaan valkea, royal blue ja semmonen tietty vauvapinkin sävy. Sopii hyvin kun on tummanruskeat silmät ja hiukset. Tykkään kyllä käyttääkin noita värejä, korostaa kuvasti omia värejä :)
Korallinpunainen ja sinisen eri sävyt
Khakivihreä, turkoosi, pinkki ja harmaa. Beige, tummansininen ja kirkkaanpunainen saavat minut näyttämään joltain, minkä kissa on kantanut sisään :)
Oho, tuli hyviä kirjoitushäröjä kun vielä unettomana keikkuva 1-vuotias istui sylissäni sotkemassa :D ov ja tuat :D Sori.