Mikä väri pukee sinua parhaiten?
Mielenkiinnosta kysyn. :)
Minulle sopii parhaiten beige.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:12"]
Royal blue. Olen vaalea ja saanut paljon kehuja ulkonäöstäni silloin, kun on "kuninkaallisten sinistä" päällä.
[/quote]
Oletko sä Hyacinth Bucket?
Murretut, tummemmat värit. Erityisesti metsänvihreä (korostaa vihreitä silmiä) ja punaiset värit mielestäni. Beige ja vaaleanpunainen taas näyttävät totaallisen järkyttäviltä.
Harmaa.
Olen niin karismaattinen ja valovoimainen ihminen, että saan tämänkin värin näyttämään upealta päälläni.
Syksyn sävyt, kuten tummanpunainen.
Sen sijaan esim. turkoosi saa näyttämään siltä, että on sairausloman tarpeessa.
Lämpimät värit, kuten korallinpunainen sopivat. Kylmät sävyt ja musta varsinkaan musta ei sovi, koska ne tuntuvat imevän viimeisetkin värin rippeet ihosta.
En tiedä. Olen punatukkainen, vaaleaakin vaaleaihoinen ja vihreäsilmäinen. Harvoin näen toisia saman värityksen omaavia eli on myös vaikeaa katsoa mikä heille sopii. Siispä vedän väripaletilla musta, harmaa, valkea ja sinisen eri sävyt.
Siniset sopivat mun maidonvalkoiseen ihooni ja vaaleahkoihin hiuksiini tosi hyvin. Valitettavasti sininen ei muuten ole mikään suosikkivärini.
Värjäsin hiuksia tummiksi pitkään, ja minussa on vielä sisäänohjelmoituna sellainen tummahiuksisen identiteetti - kuvittelen mulle sopivan upeasti esim. leijonankeltaisen, niin kuin silloin sopi, vaikka ei se enää niin hyvin käy. Nettikauppoja selatessani tajuan jatkuvasti mieltäväni värejä tummaan hiukseen sopivaksi, enkä tähän todellisuuteen, joka on kuitenkin vallinnut jo pari vuotta.
Musta käy tämän vaalean kanssa kyllä paremmin kuin tumman. Kiva, kun hiukset ja vaate eivät muodosta sellaista yhtenäistä muotoa, tummaa massaa.
Maanläheiset sävyt, kirjavat sävyt, kulta. Olen (nykyään) hailakasti pisamainen, hiukset värjäämättömät tummanvaaleat (kultavivahteiset). Pastellivärit eivät mielestäni pue!
En todellakaan tiedä mitä tyyppiä olen värien puolesta, mutta itse pidän vaaleista ja kirkkaista väreistä, valkoinen, beige, turkoosi ja pastellin sävyt ovat lemppareita. Sen sijaan minulle ei sovi kasvoja vasten musta tai harmaa, ne vievät lopunkin värin kasvoilta.
Murretut vihreät