Lopettakaa nyt jo naiset ne seksisuhteet varattuihin
Oli sitten varattu mies tai nainen.
Enkä edes moralisoinnin kannalta tätä sano vaan siksi, että siinä menee persiilleen lopulta kaikki. Sinä ihastut tai vastapuoli ihastuu tai jäätte kiinni tai tulee tauteja tai jotain tai jotain.
Kokemuksen syvempääkin syvällä rintaäänellä: laittakaa hemmetti piste nyt noille. Etenkin nuoret naiset, varatut ukkomiehet eivät ole hetken huuman arvoisia. Eivätkä heidän vaimonsakaan useasti innosta pompi näistä keisseistä kuullessaan. Turhaakin turhempaa lihanhimoista johtuvaa draamaa.
N25
Kommentit (58)
En lopeta.
Nussin varattua miestä, todella hyvä sängyssä ja sen takia kuulemma on kanssani koska oma vaimo ei anna. Meidän väleissä kyse on vain seksistä, mikä on ihan ok. Kyllähän mieskin tarvitsee seksiä ja jos oma vaimo ei anna niin mikä neuvoksi?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:37"]
En voi arvostaa tuollaisia paskahuoria, jotka nussivat varattua, ja eivät pidä itseään syyllisenä mihinkään väärään. Toivottavasti saatte ansionne mukaan ja karma napsahtaa kohdallenne oikein katkerasti.
Eihän siitä pääse mihinkään että se varattu pettäjä on pääsyyllinen ja halveksittava ali-ihminen, mutta tuo raukkamainen vastuun sysääminen kokonaan toisen kontolle tekee noista huorista entistä oksettavampia.
[/quote]Ymmärrän hyvin jos miehesi on lähtenyt vieraisiin. Otahan nyt ne rauhoittavat lääkkeesi ja mene nukkumaan. Kyllä se mieskin sieltä jossakin vaiheessa kotiin tyytyväisenä vihellellen tulee ja sinun ei tänä yönä tarvitse aviollista velvollisuuttasi tehdä. Oletko muuten miettinyt koskaan minkälainen peto miehesi saattaa ollakaan sängyssä kun vastassa on aito upea nainen?
[/quote]
Olen itse aito ja upea nainen. Minulla ei ole miestä. Eikä minun eksäni ole juosseet yöllä missään. Muuten hyvää fantasiaa sinulta. Mene jonnekin satukirjailija kurssille vaikka.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:17"]Ei ole aikomustakaan lopettaa. Kiivaiden alkuvuosien jälkeen viimeisimmät kymmenen vuotta on edetty niin, että kerran kuussa soitellaan ja jutellaan mukavia, ja pari kolme kertaa vuodessa nähdään ja nautitaan. Minä olen viisikymppinen sinkku ja mies reilut kymmenen vuotta vanhempi. Mikään ei ole mennyt persiilleen. Minä en tarvitse perinteistä parisuhdetta eikä mieskään ole ihan alkuaikojen jälkeen enää harmitellut sitä, että valitsi väärän naisen; emme itse asiassa keskustele hänen kotioloistaan ollenkaan. Tietääkö vaimo vai ei tiedä - ei harmainta aavistusta. Se on miehen oma asia.
Minäkin olin 25-vuotiaana eli 25 vuotta sitten mustavalkoinen idealisti, ja saattoipa minussa jokin pieni moralistikin piillä. Sen voin kokemuksen oikein syvällä rintaäänellä sanoa, että ulkopuolisena on ihan turha puuttua tuntemattomien aikuisten kahdenvälisiin tekemisiin.
[/quote]
Minulle vaimona paljastui tämän tyylinen kuvio noin kuukausi sitten. Erojakin toki on mutta iät suunnilleen samat. Tapailleet 2-3 kertaa vuodessa ja jutelleet sitten useammin. Suhde kestänyt noin 25 vuotta, joista minun aikanani 18. Eli mieheni petti hänen kanssaan jo edeltäjäänikin.
Viesteistä päätellen nainen odottaa edelleen, että mies jättäisi surkean (?) vaimonsa. Minä lähinnä ihmettelen koko tilannetta, koska siitä ei ollut mitään vihjettä. Ei mies oikein osannut antaa mitään selitystä, miksi on jatkanut suhdetta kaikki nämä vuodet. Minuakaan ei oikeasti kauheasti kiinnosta ja sekin ihmetyttää. Meillä menee ihan hyvin, myös miehen mielestä, joten jatkamme kuten ennenkin. Toinen nainen saa minun puolestani olla juttukaverina, jos siihen tyytyy.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:28"]
Jaaha. Eli ei muuta ku laitetaan menemään ja mennään panemaan?
Selvä. Te kypsät älykkäät ikärasistiset keski-ikäiset. Joiden just itseasiassa luulin näitä jokseenkin perinteisiä arvoja kunnioittavan.
ap
[/quote]
Kyllä se kuule on niin, että te nuoret olette nykyään niitä konservatiiveja. Me 60-70-luvuilla syntyneet olemme huomattavasti liberaalimpaa sakkia kuin te. Me halutaan tässä työn puurtamisen ohella vähän pitää hauskaakin, ennen kuin kuolo tai palvelutalo meidät korjaa.
[/quote]
Puhu vaan omasta puolestasi, horo. t- yksi 70-lukulainen uskollisuutta arvostava
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:55"]
En voi arvostaa tuollaisia paskahuoria, jotka nussivat varattua, ja eivät pidä itseään syyllisenä mihinkään väärään. Toivottavasti saatte ansionne mukaan ja karma napsahtaa kohdallenne oikein katkerasti.
Eihän siitä pääse mihinkään että se varattu pettäjä on pääsyyllinen ja halveksittava ali-ihminen, mutta tuo raukkamainen vastuun sysääminen kokonaan toisen kontolle tekee noista huorista entistä oksettavampia.
[/quote]Ymmärrän hyvin jos miehesi on lähtenyt vieraisiin. Otahan nyt ne rauhoittavat lääkkeesi ja mene nukkumaan. Kyllä se mieskin sieltä jossakin vaiheessa kotiin tyytyväisenä vihellellen tulee ja sinun ei tänä yönä tarvitse aviollista velvollisuuttasi tehdä. Oletko muuten miettinyt koskaan minkälainen peto miehesi saattaa ollakaan sängyssä kun vastassa on aito upea nainen?
[/quote]
9 cm kyrvällä ei kauheasti petoilla...
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:37"]
[/quote]
Siellä huutelee taas joku moraaliton paskakasa! Hyi helvetti mitä huoria ja huoripukkeja oksettavaa! Ohis
Aivan sairasta, että ihmiset ei enää kunnioita parisuhdetta/avo tai avioliittoa! En ole paras ihminen saarnaamaan, mutta mä olen oppinut virheistäni, toisin kuin nämä lortot täällä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:42"]En lopeta.
Nussin varattua miestä, todella hyvä sängyssä ja sen takia kuulemma on kanssani koska oma vaimo ei anna. Meidän väleissä kyse on vain seksistä, mikä on ihan ok. Kyllähän mieskin tarvitsee seksiä ja jos oma vaimo ei anna niin mikä neuvoksi?
[/quote]
Ero, vitun ääliö!
Nussikoot mies jos nussii, sehän on vain nussimista, mutta jos mieheni jäisi kiinni siitä, että on jutellut jonkun naisen kanssa tuntikausia, niin se olisi huomattavasti pahempi juttu. Siitä ei parisuhde enää nousisi koskaan.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:50"]
[/quote]
Jos suhtessa on sinkku ja varattu, niin kyllä se pettäminen on 100% varatun vastuulla.
Sinkun syyttäminen on sama kuin syyttäisi viinaa huomisesta tai tupakkaa polttamisesta.
t.mies44v
[/quote]
Onko viina ja tupakka ihmisiä, tai muuten ajatteluun kykeneviä tuntevia olentoja?
Sellainen ihminen joka nussii tietoisesti varattua henkilöä, on moraaliton, hän ei ajattele sitä petettyä ihmistä ja sen tunteita. Sitä ihmistä kohtaanhan se huoraaja tekee väärin. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Olen kuullut huoralta sellaisenkin selityksen toiminnalleen, että petetty on itse syyllinen kun ei vahdi miestään tarpeeksi.
Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää että tekee väärin ja moraalittomasti jos nussii toisen miestä tai naista?
Luulen että syynä on joko äärimmäinen tyhmyys tai häpeä. Hävettää oma alhaisten viettiensä vietävänä olo, ja se ettei ihmisenä ole oikeasti mitään saavuttanut elämässään.
Sitten luullaan olevansa jotakin saaliita tai seksijumalataria, kun varattu käyttää spermakipponaan, oikeasti varmaan alitajuisesti kumminkin tiedetään mitä surkeita luusereita ollaan omaa egoaan raukkamaisesti pönkittämässä.
[/quote]Anteeksi, mutta kuohuva kirjoituksesi alkaa lähinnä naurattamaan. :-D Kukaan ei omista toista ihmistä koskaan, vain omista teoistaan on jokainen vastuussa. En ole pettäjä ja tuskinpa petettykään, mutta en ole enää naiivi tyttönen. Yrittäkäähän siis vähän rauhoittua ja käyttäkää tuo kuohuntanne ja raivonne johonkin sellaisiin asioihin mihin pystytte vaikuttamaan. Tässä asiassa riehuminen ei auta ketään piiruakaan.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:50"]
[/quote]
Jos suhtessa on sinkku ja varattu, niin kyllä se pettäminen on 100% varatun vastuulla.
Sinkun syyttäminen on sama kuin syyttäisi viinaa huomisesta tai tupakkaa polttamisesta.
t.mies44v
[/quote]
Eli sinkut ovat aivottomia ja tahdottomia olioita jotka vain sattuvat osumaan petturin panopuuksi? Sinkuilla ei siis ole riittävää kapasiteettia ymmärtämään tekojensa seurauksia, kun heitä ei kerran niistä voi vastuuttaakaan?
Ja tämäkö on vain naisten ongelma? Kovin mua, varattua naista, yrittävät aina miehet iskeä ja sänkyyn saada vaikka sanon aina että olen onnellisesti kihloissa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:11"]
No onhan se surullista sinällään, antaa jollekin munattomalle luuserille joka haluaa kahdesta kakusta kermat päältä. Aika harva kakkosnainen varmaan sitä pelkkää seksiä haluaa, usea haaveilee siitä parisuhteesta kuitenkin. Naiset voisivat kyllä lakata antamasta kaikille muille kuin omille aviomiehilleen. Nainen joka antaa on huora kuitenkin loppujen lopuksi miesten mielestä, itse ovat vain sankareita mitä enemmän panevat eri naisia.
[/quote]
Luuletko että yli nelikymppiset, saatika yli viisikymppiset enää piittaa mitä muut ajattelee tuossa tilanteessa! Paskanmarjat, ihan sama vaikka huorana joku äijänkäppänä pitäisi.
[/quote]
Nin on. Eikä seksi ole mitään antamista.... naisellekaan
En ymmärrä mitä huumaa naiset näistä saavat. Minulla oli (seksi)suhde mieheen muutaman kuukauden ajan, mies hemmotteli ja vei hotelliin, piti hyvänä. Kun sain tietää, että mies on naimisissa ja kahden lapsen isä, katkaisin jutun siihen paikkaan. Tuli tosi kurja olo, inhottaa ajatella että mies on iltaisin mennyt kotiin vaimonsa ja lastensa luokse ja tekstaillut minulle kun silmä välttää... Ja tekstaa yhä!
Pitäkää naiset miehistänne hyvää huolta, niin toisen naisen todennäköisyys pienenee.
Tämä yhteiskunta tuottaa kiusaajia niin kouluissa kuin työelämässäkin, kun arvostetaan ja kehutaan toisen ihmisen satuttamisella ja ulkoistetaan se oma osuus niin, että kun en itse lyö tai hauku, niin ei minua voi syyttää kiusaamisesta, vaikka yllytän, houkuttelen ja mahdollistan, laitan sanoja suuhun ja ojennan pesäpallomailaa lyötäväksi, niin enhän minä nyt ole kiusaaja, se toinen on.
Pettäminen on pettämistä. Siinä tehdään jotain toisen selän takana, murennetaan toisen ihmisen arvomaailmaa ja elämää niin, että tämä itse ei siitä tiedä eikä voi mitenkään puuttua tilanteeseen. Usein siihen pettämiseen liittyy sen petetyn syyllistäminen tilanteeseen, josta hän ei ole tietoinen ja pettämisen lisäksi oikeutetaan toisen itsetunnon murskaaminen ja vähättely. Pettäminen ei ole kunniakasta, hienoa tai perusteltua. Ihan niin kuin kiusaamisessakin, aina on vaihtoehto. Ihan niin kuin kiusaamisen katselemisessa, hyväksymisessä ja mahdollistamisessakin, aina on vaihtoehto.
En jaksa ymmärtää, mitä hienoa ja tavoiteltamisen arvoista on pettäjässä. Miten voi rakastaa, ihailla tai pitää edes kiinnostavana ihmistä, joka valehtelee, pettää toisen luottamuksen, arvostaa vain omia tarpeitaan ja veisaa viis muiden tarpeista, vaikka päällisin puolin väittää toisin? Miten ihmeessä kukaan haluaa edes hetkellisesti osallistua tuollaisen ihmisen elämään ja esim. keskustella hänen kanssaan?
Moni salarakas syyttää minua mustavalkoiseksi ikään kuin yrittäisin rajata jotain luonnonvoimaa, jota ei voi hallita. Minusta taas mustavalkoisia tässä ovat ne toiset naiset. Pettäjä on valehtelija, epäluotettava ja itsekäs. Hän saa pettämisessä kaiken, seksiä aina kun haluaa, mukavat kulissit ja edustusvaimon mutta sitten sen jännittävän ja ei niin edustuksellisen salarakkaan, jota ei julkisuuden valoon kehdata tuoda mutta jota voidaan käyttää hyväksi niin paljon kuin lystää. Hän täyttää vain ja ainoastaan omia tarpeitaan eikä kykene lainkaan miettimään tekojensa seurauksia. Miksi kukaan haluaisi tällaista ihmistyyppiä? Miksi tällaiseen toimintaan halutaan osallistua ellei ole itse aivan yhtä itsekäs ja omien viettiensä viemä ihminen?
Uskon, että salarakkaaksi valikoituu ne, jotka omassa suhteessaankin pettäisivät, koska ne omat tarpeet menevät aina muiden edelle eikä muiden tunteita tai tarpeita osata ottaa huomioon. Salarakkaita ovat ne kiusaajien hännystelijät koulumaailmasta jotka pönkittävät kiusaajan itsetuntoa mutta eivät itse uskalla kiusata näkyvästi. He ovat niitä, jotka uskovat, että kiusattu itse on syypää kiusaamiseen. Heistä on hauska katsella, että johonkuhun sattuu ja he pitävät huolen, että eivät itse voi jäädä teosta kiinni, hehän vain katselevat vierestä. He nauttivat siitä, että eivät ole itse kiusatun paikalla ja saavat siitä jonkinlaista itsetuntoa kohottavaa tunnetta. Olen parempi kuin tuo.
Salarakas on itsekäs ja epäempaattinen kiusaaja, joka ulkoistaa itsensä prosessista siksi, ettei hän ole kenellekään luvannut olla kiusaamatta. Ei hän sano niitä ilkeitä sanoja eikä tee niitä ilkeitä tekoja, hän vain on vieressä ja katsoo, kuinka se tapahtuu, nauttii katsellessaan toisen kärsimystä ja yllyttää ja antaa ohjeita kiusaamiseen. Kaikinpuolin siis raukkamainen ihminen, jonka kuuluukin julistaa, että asia ei hänelle kuulu mitenkään ja että hän ei ole vastuussa kenenkään teoista, ei ole luvannut kenellekään mitään eikä siis voi tilanteelle mitään. Ai niin, ja se vaimohan on pihtaava ja ruma, siis sellainen, jota saa ja kuuluukin pettää.
se pettäjäkö ei itse ole vastuussa? uhri joka on joutunut kauhean vampin vieteltäväksi...
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:25"]
En. Lopeta. Lopettakoot itse jos ei kiinnosta. En halua parisuhdetta, vaan jännitystä ja upeaa seksiä. En ole myöskään mustis vaimolleen, jos hänellä olisi toinen rakastajatar, niin olisin ehkä. Jos ei olisi kolmen kimppaa ;) Tätä kestänyt nyt vuoden päivät ja en ole ihastunut, hän taitaa vähän olla, ei onneksi liiaksi.
[/quote]
Noin juuri vastuuton ihminen kommentoi.