Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituinen uni, lähetänkö Jouko Piholle :D

Vierailija
23.02.2015 |

Näin sellaisen unen, että siitä voisi jotkut ruveta repimään enteitä. Vai mitä sanotte: Katsoin ikkunasta ulos, ja taivas oli sakeanaan helikoptereita. Sitten huomasin, että kuun alapuolelle taivaalle oli ilmestynyt numero 12 digitaalinumeroilla. Taivaalla oli myös toinen valoilmö, suora vaaleamman valon patsas, joka jatkui ylös avaruuteen asti. Sen viereen oli kirjoitettu 46. Sen jälkeen joku sanoi "nyt on aika ruveta kaivamaan joukkohautoja" ja sitten uni loppui. Kommentteja? En ole uskovainen tai minkään sortin hihhuli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joskus jouko piholta fbssä viestiä. :D se jaksoi tunnin kuunnella mun vittuilua ja sitten sanoi menevänsä muihin hommiin.

Vierailija
2/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Piho nyt sitten saa unestasi irti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:06"]

Mä sain joskus jouko piholta fbssä viestiä. :D se jaksoi tunnin kuunnella mun vittuilua ja sitten sanoi menevänsä muihin hommiin.

[/quote]

Vaikutat varsin turhalta tyypiltä, kun tunnin viitsit aukoa päätäsi jollekin.

Vierailija
4/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:14"]Mitähän Piho nyt sitten saa unestasi irti?
[/quote]

Tietty jotain Venäjä hyökkää, uskovat nostetaan taivaaseen -juttua, sitähän sen kaikki profetiat on täynnä. Ap

Vierailija
5/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:14"]Mitähän Piho nyt sitten saa unestasi irti? [/quote] Tietty jotain Venäjä hyökkää, uskovat nostetaan taivaaseen -juttua, sitähän sen kaikki profetiat on täynnä. Ap

[/quote]

No jos kerran tiedät jo vastauksen, miksi vaivautua lähettämään mitään?

Vierailija
6/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Jouko Piho?

Vierailija
7/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:06"]

[/quote]

Vaikutat varsin turhalta tyypiltä, kun tunnin viitsit aukoa päätäsi jollekin.
[/quote]
noh. olin eri mieltä hänen aatteistaan, jolloin hän haukkui mut muunmuassa murhaajaksi. :D tottakai mä sitten aloin vittuilemaan.

Vierailija
8/9 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:14"]Mitähän Piho nyt sitten saa unestasi irti? [/quote] Tietty jotain Venäjä hyökkää, uskovat nostetaan taivaaseen -juttua, sitähän sen kaikki profetiat on täynnä. Ap

[/quote]

No jos kerran tiedät jo vastauksen, miksi vaivautua lähettämään mitään?
[/quote] No ajattelin että Joukoa saattais kiinnostaa kaikki profiiliin sopivat unet. Eihän hän sitä muuten saa tietää. Lisäksi olis kiva tietää, alkaisko muut unen luettuaan saada sille "vahvistusta" :) ap

Vierailija
9/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, jos Jouko olis palstalla!