Lopettakaa nyt jo naiset ne seksisuhteet varattuihin
Oli sitten varattu mies tai nainen.
Enkä edes moralisoinnin kannalta tätä sano vaan siksi, että siinä menee persiilleen lopulta kaikki. Sinä ihastut tai vastapuoli ihastuu tai jäätte kiinni tai tulee tauteja tai jotain tai jotain.
Kokemuksen syvempääkin syvällä rintaäänellä: laittakaa hemmetti piste nyt noille. Etenkin nuoret naiset, varatut ukkomiehet eivät ole hetken huuman arvoisia. Eivätkä heidän vaimonsakaan useasti innosta pompi näistä keisseistä kuullessaan. Turhaakin turhempaa lihanhimoista johtuvaa draamaa.
N25
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:11"]
No onhan se surullista sinällään, antaa jollekin munattomalle luuserille joka haluaa kahdesta kakusta kermat päältä. Aika harva kakkosnainen varmaan sitä pelkkää seksiä haluaa, usea haaveilee siitä parisuhteesta kuitenkin. Naiset voisivat kyllä lakata antamasta kaikille muille kuin omille aviomiehilleen. Nainen joka antaa on huora kuitenkin loppujen lopuksi miesten mielestä, itse ovat vain sankareita mitä enemmän panevat eri naisia.
[/quote]
Luuletko että yli nelikymppiset, saatika yli viisikymppiset enää piittaa mitä muut ajattelee tuossa tilanteessa! Paskanmarjat, ihan sama vaikka huorana joku äijänkäppänä pitäisi.
Varatut on mukavempia ja heillä on parempi itseluottamus. Seksi on nautinnollisempaa varatun kanssa. Aina varattu tarttuu mukaan.
Ei ole aikomustakaan lopettaa. Kiivaiden alkuvuosien jälkeen viimeisimmät kymmenen vuotta on edetty niin, että kerran kuussa soitellaan ja jutellaan mukavia, ja pari kolme kertaa vuodessa nähdään ja nautitaan. Minä olen viisikymppinen sinkku ja mies reilut kymmenen vuotta vanhempi. Mikään ei ole mennyt persiilleen. Minä en tarvitse perinteistä parisuhdetta eikä mieskään ole ihan alkuaikojen jälkeen enää harmitellut sitä, että valitsi väärän naisen; emme itse asiassa keskustele hänen kotioloistaan ollenkaan. Tietääkö vaimo vai ei tiedä - ei harmainta aavistusta. Se on miehen oma asia.
Minäkin olin 25-vuotiaana eli 25 vuotta sitten mustavalkoinen idealisti, ja saattoipa minussa jokin pieni moralistikin piillä. Sen voin kokemuksen oikein syvällä rintaäänellä sanoa, että ulkopuolisena on ihan turha puuttua tuntemattomien aikuisten kahdenvälisiin tekemisiin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:11"]
No onhan se surullista sinällään, antaa jollekin munattomalle luuserille joka haluaa kahdesta kakusta kermat päältä. Aika harva kakkosnainen varmaan sitä pelkkää seksiä haluaa, usea haaveilee siitä parisuhteesta kuitenkin. Naiset voisivat kyllä lakata antamasta kaikille muille kuin omille aviomiehilleen. Nainen joka antaa on huora kuitenkin loppujen lopuksi miesten mielestä, itse ovat vain sankareita mitä enemmän panevat eri naisia.
[/quote]
Luuletko että yli nelikymppiset, saatika yli viisikymppiset enää piittaa mitä muut ajattelee tuossa tilanteessa! Paskanmarjat, ihan sama vaikka huorana joku äijänkäppänä pitäisi.
[/quote]
No minä olen itsekin tuota ikäluokkaa, ja virheitä tehnyt.
Itse olin seksisuhteessa miehen kanssa viime lokakuusta lähtien ja vasta pari viikkoa sitten sain tietää hänen olevan varattu. Juttu loppui sitten siihen. Että ehkä se vika tässä tapauksessa on enemmän siinä miehessä kuin minussa.
Lopettakaa varatut miehet nyt jo ne seksisuhteet sinkkujen kanssa kun kerran on jo oma puoliso kotona odottamassa.
Ei pettäminen tästä maailmasta lopu. Ikinä.
En voi arvostaa tuollaisia paskahuoria, jotka nussivat varattua, ja eivät pidä itseään syyllisenä mihinkään väärään. Toivottavasti saatte ansionne mukaan ja karma napsahtaa kohdallenne oikein katkerasti.
Eihän siitä pääse mihinkään että se varattu pettäjä on pääsyyllinen ja halveksittava ali-ihminen, mutta tuo raukkamainen vastuun sysääminen kokonaan toisen kontolle tekee noista huorista entistä oksettavampia.
En oikein ymmärrä, miksi oletetaan, että päämääränä on joku vakituinen parisuhde? Itse arvostan varatun kanssa seurustelussa sitä, että ei jää roikkumaan nurkkiin, eli kyseessä on puhdas seksisuhde.
Teillä on vielä paljon opittavaa elämästä.
Toinen nainen
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:28"]
Jaaha. Eli ei muuta ku laitetaan menemään ja mennään panemaan?
Selvä. Te kypsät älykkäät ikärasistiset keski-ikäiset. Joiden just itseasiassa luulin näitä jokseenkin perinteisiä arvoja kunnioittavan.
ap
[/quote]
Nykyiset keski-ikäiset ovat 60-luvulla syntyneitä ja 60-luvulla tehtiin vain pelkkiä virheitä. Mitä muuta voi odottaa?
t. 70-luvulla syntynyt
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:37"]
En voi arvostaa tuollaisia paskahuoria, jotka nussivat varattua, ja eivät pidä itseään syyllisenä mihinkään väärään. Toivottavasti saatte ansionne mukaan ja karma napsahtaa kohdallenne oikein katkerasti.
Eihän siitä pääse mihinkään että se varattu pettäjä on pääsyyllinen ja halveksittava ali-ihminen, mutta tuo raukkamainen vastuun sysääminen kokonaan toisen kontolle tekee noista huorista entistä oksettavampia.
[/quote]
Jos suhtessa on sinkku ja varattu, niin kyllä se pettäminen on 100% varatun vastuulla.
Sinkun syyttäminen on sama kuin syyttäisi viinaa huomisesta tai tupakkaa polttamisesta.
t.mies44v
[/quote]Ymmärrän hyvin jos miehesi on lähtenyt vieraisiin. Otahan nyt ne rauhoittavat lääkkeesi ja mene nukkumaan. Kyllä se mieskin sieltä jossakin vaiheessa kotiin tyytyväisenä vihellellen tulee ja sinun ei tänä yönä tarvitse aviollista velvollisuuttasi tehdä. Oletko muuten miettinyt koskaan minkälainen peto miehesi saattaa ollakaan sängyssä kun vastassa on aito upea nainen?
Itse en ainakaan suhteesta lähtis pelkästään sen takia etten saa hyvää seksiä/seksiä ollenkaan.
En voi lopettaa, kun en ole vielä aloittanutkaan, hilkulla on kyllä joskus ollut tuo aloitus;)
Minulla todettiin äskettäin sukupuolitauti. Muiden kuin mieheni kanssa en ole ollut. Pakkohan hänen oli vieraissa käynnit tunnustaa. Se siitä ilosta ja avioliitosta sitten. Kuinka monelle tauti onkaan tarttunut?
Antakaa miehelle kakkosta niin ei tarvitse hakea vierailta. Kun sanotte ei niin jossain vaiheessa se raja tulee vastaan.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 08:26"]
Tämä yhteiskunta tuottaa kiusaajia niin kouluissa kuin työelämässäkin, kun arvostetaan ja kehutaan toisen ihmisen satuttamisella ja ulkoistetaan se oma osuus niin, että kun en itse lyö tai hauku, niin ei minua voi syyttää kiusaamisesta, vaikka yllytän, houkuttelen ja mahdollistan, laitan sanoja suuhun ja ojennan pesäpallomailaa lyötäväksi, niin enhän minä nyt ole kiusaaja, se toinen on.
Pettäminen on pettämistä. Siinä tehdään jotain toisen selän takana, murennetaan toisen ihmisen arvomaailmaa ja elämää niin, että tämä itse ei siitä tiedä eikä voi mitenkään puuttua tilanteeseen. Usein siihen pettämiseen liittyy sen petetyn syyllistäminen tilanteeseen, josta hän ei ole tietoinen ja pettämisen lisäksi oikeutetaan toisen itsetunnon murskaaminen ja vähättely. Pettäminen ei ole kunniakasta, hienoa tai perusteltua. Ihan niin kuin kiusaamisessakin, aina on vaihtoehto. Ihan niin kuin kiusaamisen katselemisessa, hyväksymisessä ja mahdollistamisessakin, aina on vaihtoehto.
En jaksa ymmärtää, mitä hienoa ja tavoiteltamisen arvoista on pettäjässä. Miten voi rakastaa, ihailla tai pitää edes kiinnostavana ihmistä, joka valehtelee, pettää toisen luottamuksen, arvostaa vain omia tarpeitaan ja veisaa viis muiden tarpeista, vaikka päällisin puolin väittää toisin? Miten ihmeessä kukaan haluaa edes hetkellisesti osallistua tuollaisen ihmisen elämään ja esim. keskustella hänen kanssaan?
Moni salarakas syyttää minua mustavalkoiseksi ikään kuin yrittäisin rajata jotain luonnonvoimaa, jota ei voi hallita. Minusta taas mustavalkoisia tässä ovat ne toiset naiset. Pettäjä on valehtelija, epäluotettava ja itsekäs. Hän saa pettämisessä kaiken, seksiä aina kun haluaa, mukavat kulissit ja edustusvaimon mutta sitten sen jännittävän ja ei niin edustuksellisen salarakkaan, jota ei julkisuuden valoon kehdata tuoda mutta jota voidaan käyttää hyväksi niin paljon kuin lystää. Hän täyttää vain ja ainoastaan omia tarpeitaan eikä kykene lainkaan miettimään tekojensa seurauksia. Miksi kukaan haluaisi tällaista ihmistyyppiä? Miksi tällaiseen toimintaan halutaan osallistua ellei ole itse aivan yhtä itsekäs ja omien viettiensä viemä ihminen?
Uskon, että salarakkaaksi valikoituu ne, jotka omassa suhteessaankin pettäisivät, koska ne omat tarpeet menevät aina muiden edelle eikä muiden tunteita tai tarpeita osata ottaa huomioon. Salarakkaita ovat ne kiusaajien hännystelijät koulumaailmasta jotka pönkittävät kiusaajan itsetuntoa mutta eivät itse uskalla kiusata näkyvästi. He ovat niitä, jotka uskovat, että kiusattu itse on syypää kiusaamiseen. Heistä on hauska katsella, että johonkuhun sattuu ja he pitävät huolen, että eivät itse voi jäädä teosta kiinni, hehän vain katselevat vierestä. He nauttivat siitä, että eivät ole itse kiusatun paikalla ja saavat siitä jonkinlaista itsetuntoa kohottavaa tunnetta. Olen parempi kuin tuo.
Salarakas on itsekäs ja epäempaattinen kiusaaja, joka ulkoistaa itsensä prosessista siksi, ettei hän ole kenellekään luvannut olla kiusaamatta. Ei hän sano niitä ilkeitä sanoja eikä tee niitä ilkeitä tekoja, hän vain on vieressä ja katsoo, kuinka se tapahtuu, nauttii katsellessaan toisen kärsimystä ja yllyttää ja antaa ohjeita kiusaamiseen. Kaikinpuolin siis raukkamainen ihminen, jonka kuuluukin julistaa, että asia ei hänelle kuulu mitenkään ja että hän ei ole vastuussa kenenkään teoista, ei ole luvannut kenellekään mitään eikä siis voi tilanteelle mitään. Ai niin, ja se vaimohan on pihtaava ja ruma, siis sellainen, jota saa ja kuuluukin pettää.
[/quote]
Täällä nää samat stereotypiat elää keskustelusta toiseen. Ei pitänyt lähimainkaan paikkaansa omalla kohdallani eikä varmasti pidä monen muunkaan. Mutta jos tuollainen ajatusrakennelma sua lohduttaa niin siitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:50"]
[/quote]
Jos suhtessa on sinkku ja varattu, niin kyllä se pettäminen on 100% varatun vastuulla.
Sinkun syyttäminen on sama kuin syyttäisi viinaa huomisesta tai tupakkaa polttamisesta.
t.mies44v
[/quote]
Onko viina ja tupakka ihmisiä, tai muuten ajatteluun kykeneviä tuntevia olentoja?
Sellainen ihminen joka nussii tietoisesti varattua henkilöä, on moraaliton, hän ei ajattele sitä petettyä ihmistä ja sen tunteita. Sitä ihmistä kohtaanhan se huoraaja tekee väärin. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Olen kuullut huoralta sellaisenkin selityksen toiminnalleen, että petetty on itse syyllinen kun ei vahdi miestään tarpeeksi.
Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää että tekee väärin ja moraalittomasti jos nussii toisen miestä tai naista?
Luulen että syynä on joko äärimmäinen tyhmyys tai häpeä. Hävettää oma alhaisten viettiensä vietävänä olo, ja se ettei ihmisenä ole oikeasti mitään saavuttanut elämässään.
Sitten luullaan olevansa jotakin saaliita tai seksijumalataria, kun varattu käyttää spermakipponaan, oikeasti varmaan alitajuisesti kumminkin tiedetään mitä surkeita luusereita ollaan omaa egoaan raukkamaisesti pönkittämässä.
Viisasta puhetta aloittaja!
Jotenkin kait nykyajan tunnusmerkkejä sekin, että varatun kanssa pelehtimistä ei pidetä minään tai moni ei pidä. Mutta samalla varmaan kuitenkin paheksutaan, jos oma kumppani pettää.
No onhan se surullista sinällään, antaa jollekin munattomalle luuserille joka haluaa kahdesta kakusta kermat päältä.
Aika harva kakkosnainen varmaan sitä pelkkää seksiä haluaa, usea haaveilee siitä parisuhteesta kuitenkin.
Naiset voisivat kyllä lakata antamasta kaikille muille kuin omille aviomiehilleen. Nainen joka antaa on huora kuitenkin loppujen lopuksi miesten mielestä, itse ovat vain sankareita mitä enemmän panevat eri naisia.