Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hyväksymään rumuuttani

Vierailija
01.04.2015 |

Olen toivonut niin kauan kuin muistan, että olisin kaunis. Edes tavallisen nätti, josta saisi meikillä muokattua hyvännäköisen.

Kauniina ihmisenä elämäni olisi erilaista. Saisin kaiken minkä haluan, sellaista mitä en voi nyt saada. Olen ollut monesti sellaisessa tilanteessa, jotka olisivat muodostuneet täydellisiksi, jos vain näyttäisin eriltä. Tutustuin esimerkiksi netissä mieheen, joka piti luonteestani, mutta ulkonäköni takia meille ei voinut tulla mitään. Jos olisin kaunis, olisi helpompaa löytää rakkautta maailmasta. Ihmiset kohtelisivat lähtökohtaisesti paremmin, eivät katsoisi läpi/haukkuisi samalla tavalla kuin nyt. Negatiivisena puolena olisi ehkä mahdollinen kateus, mutta se on oikeasti aika pieni paha hyvien asioiden rinnalla.

Elämä olisi niin paljon parempaa kauniina.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pienestä pitäen haukuttu rumaksi. Joskus olen katkera isälleni hänen ulkonäöstään - ja siitä että perin kaikki hänen rumat piirteensä. Monet ovat esimerkiksi luulleet minua mieheksi koska minun ulkonäössäni ei ole mitään naisellista, olen perinyt kasan maskuliinisia piirteitä. Aatelkaa että pidän itseäni niin rumana että haluaisin pukeutua musliminaisten "telttaan" jottei kenenkään tarvitsisi katsoa minua.

Minulla on paljon piirteitä joita vihaan mutta ehkä yksi joka häiritsee minua eniten on otsani. Minulla on korkea ja leveä otsa ja hiusraja tuntuu senkuin pakenevan. En oikeastaan astu ulos asunnostani ellei minulla ole jotain päähinettä, asia on niin vaikea minulle. Talvisin on helppoa kun voi pitää pipoa mutta kesät taas...

Periaatteessa minustakin saa paremman näköisen meikkaamalla mutta olen kokenut sen eräänlaisena valehteluna. Meikki vain piilottaisi rumia piirteitäni, olisin yhtä ruma niiden alla kuin ennenkin. Ja jos saisinkin parisuhteen meikin voimalla (en ole koskaan seurustellut) niin miten pystyisin pitämään yllä meikin illuusiota? En voisi kuitenkaan ympärivuorokautisesti piilotella todellisia piirteitäni.

- N30v

Vierailija
62/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessahan en oikeasti tiedä voisinko koskaan saada miestä näin karsealla ulkonäöllä, koska tämä ulkonäkö on aina estänyt mua edes tutustumasta kehenkään.. Joten en tiedä onko syy vain ja ainoastaan ulkonäössä vai myös huonossa itsetunnossa jne.  Tai siis eihän mua ole kellekkään edes olemassa kun piilottelen vaan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:02"]

Hoikka nainen saa olla jopa kasvoista ruma - miehet tykkää silti. Laihduta ap, laihduta.

[/quote]

Tämä on niin totta. Hyvä kroppa on miehille se oleellisin juttu. Kuka tahansa saa treenattua itselleen hyvän kropan jos haluaa, se on itsekurista kiinni. 

Monet huippumallit ovat lähtökohtaisesti romuluisia, ei siroja. Ovat vaan niin laihoja, ettei romuluisuus näytä kömpelöltä vaan näkyy ainoastaan esim ranteissa ja nilkoissa.

Ap, meidän kaikkien pitää pelata niillä korteilla, mitkä meille jaettiin. Pitää vaan yrittää saada niistä kaikki irti.

Vierailija
64/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:59"]

Minulla on paljon piirteitä joita vihaan mutta ehkä yksi joka häiritsee minua eniten on otsani. Minulla on korkea ja leveä otsa ja hiusraja tuntuu senkuin pakenevan. En oikeastaan astu ulos asunnostani ellei minulla ole jotain päähinettä, asia on niin vaikea minulle. Talvisin on helppoa kun voi pitää pipoa mutta kesät taas...

[/quote]

Googlaapa Gervinho (se futispelaaja) =)

Kuinka hyvin hänelle sopiikaan se leveä otsapanta, ja millaisen eron se tekeekään hänen ulkonäölleen. Ota sellainen omankin tyylisi osaksi huomaamattomissa tai sellaisissa väreissä jotka korostavat vaikka silmiäsi.

Vierailija
65/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:55"]

Totta kai rankalla treenillä musta saisi paremman näköisen kuin nyt, mutta ei mulla ole kovin nätti kroppa tämän pullamössön allakaan (romuluut kuorrutettuna lievällä ylipainolla). Kasvonpiirteeni ovat oikeasti toivottomat. En nyt viitsi kaikkea luetella, mutta sanotaan vaikka niin, että mussa on ne kaikki virheet joista suomalaisia aina parjataan. Eli meikilläkään ei tehdä ihmeitä... (Ap)

[/quote]

Siispä heti jossain eteläisemmässä Euroopassa sinua pidetäänkin viehättävänä. Nimittäin ne suomalaisten inhoamat piirteet ovat epäviehättäviä ainoastaan Suomessa. Muualla maailmassa ne ovat pääosin joko neutraaleja tai jopa viehättäviä piirteitä.

Esimerkiksi suomalaistyyppiset pyöreähköt ja siropiirteiset kasvot ovat kauniin naiselliset eteläisen Euroopan näkövinkkelistä. Suomalaistyyppinen hyppyrinenäkin on kaunis suurimmassa osassa maailmaa (poislukien Suomessa). Esim. USA:ssa jotkut jopa menevät plastiikkakirurgille leikkauttamaan suoraprofiilisen nenänsä hieman hyppyriksi. Pienehköt silmätkin ovat eksoottiset muun maailman näkökulmasta. Maantienharmaa tukka on tällä hetkellä muotia Suomen ulkopuolella. Kannattaa toki terveyssyistä laihduttaa, mutta suosittelen myös silmiä avaavaa reissua vaikkapa Espanjaan, Kreikkaan, Turkkiin, Iso-Britanniaan tai USA:aan. Oot niissä paikoissa takuuvarmasti kauniiksi luokiteltava viimeistään laihdutuksen ja normaalin itsestä huolta pitämisen jälkeen.

Vierailija
66/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkin olet, jos luet akkojen juttuja.
Vaimo ei ole meikannut ikinä vaikka on luonnonblondi.Saan mitä haluun.En feikkiä naista joka herää erinäköisenä aamulla.Arvosta itseäsi.

Vierailija
67/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän, ettei se ole lopulta todellisesta ulkonäöstä kiinni. Mulla on todella suuri ja leveä nenä (murtunut, luutui huonosti eikä korjattu aikanaan), kierot hampaat, pyöreät kasvot ja ohuet hiukset, mutta silti saan miehiltä hyvää palautetta ulkonäöstäni tilanteissa, jossa miehen ei ole "pakko" valehdella miellyttääkseen. Oikeanlainen meikki ja kampaus vaan, asusteeksi itsevarmuutta, niin näytät varmasti hyvältä!

Vierailija
68/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuin mun näppikseltä, mullakin on iso otsa, ja olisin niin onnellinen jos mulla olis paksut hiukset että voisin edes leikkauttaa otsatukan, mutta mulla on sellanen pyörre helvetistä tossa otsassa, että otsis varmaan sojottais kohti taivasta sen sijaan että se asettuis nätisti tohon otsalle :D Peruukki taitaa olla ainut mikä auttais.

Vierailija
69/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:08"]

Onni tulee jostain muusta kuin kauneudesta, rahasta, muodoista/hoikkuudesta tai muista vastaavista asioista. Oikeasti. Olen mielestäni ja kuulemma ihan suht kaunis, hoikka ja minulla on rahaa ihan riittävästi. Tietenkin minussakin on paljon vikoja, mutta perusasiat ovat paremmin kuin hyvin. Siitä huolimatta olen toivottoman masentunut, olen jopa yrittänyt itsemurhaa joitakin kertoja. Puhumattakaan päihdeongelmista ja muista mt-häiriöistä. Kerran kuvittelin että jos laihdun rajusti, minusta tulee onnellinen tai ainakin tyytyväinen. Ajoin painon sairaalloisen alas ja minusta tuli entistä masentuneempi. Kuvittelin, että jos käyn eräässä plastikkakirurgisessa toimenpiteessä, minusta tulisi onnellinen. Ei tullut. Kuvittelin, että mieliala kohoaa kun saan haalittua kalliita merkkituotteita ja muuta materiaa ympärille. Yllätys, ei tullut. Ja ihmiset kysyvät että miksi olen onneton, vaikka mulla on elämässä kaikki mahdollinen. Vaikka ei mulla ole. Mulla ei ole onnea eikä elämänhalua enää ollenkaan. Jotkut ihmiset pitävät mua turhana nillittäjänä ja ajattelevat, että valitan turhaan. Mutta aina kun tekee mieli olla kateellinen jollekin, muista; Kaikki ei ole pinnan alla välttämättä niin hyvin, kuin miltä se ulkopuolisten silmiin näyttää. Rakas AP, lupaa mulle että sä yrität etsiä onnea jostain muualta. Kateus ja tyytymättömyys muodostavat usein kierteen ja lopuksi sitä huomaa, että kaikki mitä on tavoitellut, onkin ollut turhaa. Älä koskaan tule mun kaltaiseksi ihmiseksi. Se tyytyväisyys ei välttämättä tule ulkoisia asioita tavoittelemalla, vaan se lähtee sisältäpäin.

[/quote]

Älä jaksa. Sulla oli edes rahaa mennä sinne plastiikkakirurgille. Mutta rahan saamiseen tarvitaan työ, ja nykyisin työn saamiseen vaikuttaa ulkonäkö!

Vierailija
70/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:57"]Munki on helppo puhuu miehille netissä. Mua kehutaan mukavaks, avoimeks ja hauskaks. Mut sitku pitäs kuva lähettää..siihen se jääki... monesti toivon että isäni ois joku muu tai oisin perinny piirteet äitiltä enkä iskältä :( en ymmärrä miten isäni on niin ruma ku hänen vanhempasa, veljensä ym ei ole. Ja ois helpompaa hyväksyy oma rumuutensa jos siskotki ois..mut ei..oon iskän lisäks ainut ruma... vittu... :/
[/quote]

Minun äiti ja isä on kumpikin susirumia ja eihän mustakaan sitte mikään kedon kaunein kukkanen tullut, vaikka kuinka toivoin. Seurustelu ja seksisuhteita on ollut kyllä useampi, kuin myös panoja hyvin paljon, siihen ei selvästikään naisella rumuus vaikuta.

Vierailija
71/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:02"]Hoikka nainen saa olla jopa kasvoista ruma - miehet tykkää silti. Laihduta ap, laihduta.
[/quote]

Minusta miehet on kyllä tykänneet aina enemmän normi painon ylärajoilla tai ylipainoisena, kun normipainon alarajoilla missä itse viihtyisin ja olisin normaalisti. Nyt olen raskaana lähellä normipainon yläpuolta

Vierailija
72/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 04:54"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:02"]Hoikka nainen saa olla jopa kasvoista ruma - miehet tykkää silti. Laihduta ap, laihduta.
[/quote]

Minusta miehet on kyllä tykänneet aina enemmän normi painon ylärajoilla tai ylipainoisena, kun normipainon alarajoilla missä itse viihtyisin ja olisin normaalisti. Nyt olen raskaana lähellä normipainon yläpuolta
[/quote]

Niin ja varmaan suurin osa miehistä pitää Nigella Lawsonia ja Christina Hendricksiä esim Paris Hiltonia ja Nicole Richietä seksikkäämpänä ja kauniimpana. Kurvikkaan pitää kyllä osata pukeutua oikein, ja jos vartalotyyppi on sen mallinen että kaikki ylimääräinen on vyötäröllä niin silloin kannattaisi kyllä laihduttaa, jos mahdollista.

Vierailija
73/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ulkonäköön panostamalla ole saanut muuta kuin ukkojen ulkokultaista lirkuttelua. Ihmistä jos tarvitsee lähelleen sitä huutelee ihan vain seinille. Nytkin makaan kotona jalka katkipoikki sadan asteen kuumeessa mutta perheestä, ystävistä tai niistä miehistä ei näy elonmerkkejä. Itse olen yleensä se joka ponnahtaa esiin kuin Pokemon jos joku on jotain vailla. Aion tehdä niin vastedeskin vaikken itse saa yleensä mitään senkaltaistakaan muilta. Kauneudella ei osteta aitoa lämpöä, se on hyvin harvinainen luonnonvara. Haukkuja ja paskaa sataa niskaan kauniille ja kivoillekin. Näihin pitää vain asennoitua. Ajattelen itse niin etten voi muiden puolesta olla sellainen ihminen kuin heiltä haluaisin, mutta itse voin olla itselleni ja muille sitä mitä maailmalta haluaisin. Se että syyttelee ulkonäköään tai jotain seikkaa X on vain todellisten, piilevien ongelmien peittelyä. Omaa elämäänsä ja sisintään pitää luovia tarpeidensa mukaan. Moni katkeroituu ja alkaa kierää kehää päässään kun odottaa ulkoisten seikkojen muuttavan taian lailla elämän suuntaa. Se on ihan ymmärrettävää, mutta siitä olisi oman onnellisuutensa vuoksi pyrittävä eroon ja saamaan oivalluksia "laatikon ulkopuolelta".

Ja ainiin: jos joku heittää lokaa päällesi, se ei muutu sillä että sinusta tehdään Tuhkimo. Se vika on siellä loanheittäjän päässä, ihan oikeasti. Maailma on täynnä kusipäitä ja heiltä saa osuutensa ihan kaikki. Jos et ole kaunis, he haukkuvat ulkonäköä, jos olet kaunis he haukkuvat mitä keksivät. Se on silkka häviöpeli eikä johdu kohteesta, noin niinkuin nyrkkisääntönä.

Vierailija
74/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minä ilman sairauttani. Ilman sitä olisin täys mulkku naisia kohtaan, joka päivä uusi. Olisin varmaan alkoholisoitunut entinen kiekkolupaus ja tuopista kertoisin kuinka melkein pääsin alle 18v poikien maajoukkuerinkiin.
Olisin valinnut helpoimman tien, enkä olisi keskittynyt kehittämään älykkyyttä.
Pointtina: vastoinkäymiset tekee sen ihmisen mikä aloittaja nyt on.

Vierailija
75/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:02"]

Hoikka nainen saa olla jopa kasvoista ruma - miehet tykkää silti. Laihduta ap, laihduta.

[/quote]

Tämä on niin totta. Hyvä kroppa on miehille se oleellisin juttu. Kuka tahansa saa treenattua itselleen hyvän kropan jos haluaa, se on itsekurista kiinni. 

Monet huippumallit ovat lähtökohtaisesti romuluisia, ei siroja. Ovat vaan niin laihoja, ettei romuluisuus näytä kömpelöltä vaan näkyy ainoastaan esim ranteissa ja nilkoissa.

Ap, meidän kaikkien pitää pelata niillä korteilla, mitkä meille jaettiin. Pitää vaan yrittää saada niistä kaikki irti.

[/quote]

Ei ole. Pitkäaikaista parisuhdetta etsiessä tutkimusten mukaan miehille tärkeämpää on naisen (kauniit) kasvot kuin vartalo. Yhden illan jutuissa taas vartalo on miesten mukaan tärkeämpi. 

Vierailija
76/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin teini-ikään että olen ruma ja rumakroppainen, mutta sitten aloin tajuamaan olevani yksi kauneimmista koulussamme. Hiukset kuntoon ja kroppa kuntoon ja sopivat vaatteet ja vähän meikkiä tekee ihmeitä aikaan.

Vierailija
77/77 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:59"]

Minua on pienestä pitäen haukuttu rumaksi. Joskus olen katkera isälleni hänen ulkonäöstään - ja siitä että perin kaikki hänen rumat piirteensä. Monet ovat esimerkiksi luulleet minua mieheksi koska minun ulkonäössäni ei ole mitään naisellista, olen perinyt kasan maskuliinisia piirteitä. Aatelkaa että pidän itseäni niin rumana että haluaisin pukeutua musliminaisten "telttaan" jottei kenenkään tarvitsisi katsoa minua.

Periaatteessa minustakin saa paremman näköisen meikkaamalla mutta olen kokenut sen eräänlaisena valehteluna. Meikki vain piilottaisi rumia piirteitäni, olisin yhtä ruma niiden alla kuin ennenkin. Ja jos saisinkin parisuhteen meikin voimalla (en ole koskaan seurustellut) niin miten pystyisin pitämään yllä meikin illuusiota? En voisi kuitenkaan ympärivuorokautisesti piilotella todellisia piirteitäni.

- N30v

[/quote]

Kyllä ne miehet tietää, että meikki vääristää naisten naamaa. Ei minulla juttu ole koskaan siihen jäänyt, että mies on nähnyt minut meikittä vaikka näytänkin erilaiselle!! Sinuna en huolehtisi siitä, koska kaikki meikkaavat ja tekevät samaa :)

Minäkin näytän kaikkien mielestä enemmän iskältäni, kuin äidiltäni, mutta olen silti kaunis. Kaikista löytyy varmasti jotain kaunista! Keksikää edes kolme positiivista asiaa ulkonäössänne älkääkä miettikö niitä huonoja puolia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi