Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hyväksymään rumuuttani

Vierailija
01.04.2015 |

Olen toivonut niin kauan kuin muistan, että olisin kaunis. Edes tavallisen nätti, josta saisi meikillä muokattua hyvännäköisen.

Kauniina ihmisenä elämäni olisi erilaista. Saisin kaiken minkä haluan, sellaista mitä en voi nyt saada. Olen ollut monesti sellaisessa tilanteessa, jotka olisivat muodostuneet täydellisiksi, jos vain näyttäisin eriltä. Tutustuin esimerkiksi netissä mieheen, joka piti luonteestani, mutta ulkonäköni takia meille ei voinut tulla mitään. Jos olisin kaunis, olisi helpompaa löytää rakkautta maailmasta. Ihmiset kohtelisivat lähtökohtaisesti paremmin, eivät katsoisi läpi/haukkuisi samalla tavalla kuin nyt. Negatiivisena puolena olisi ehkä mahdollinen kateus, mutta se on oikeasti aika pieni paha hyvien asioiden rinnalla.

Elämä olisi niin paljon parempaa kauniina.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lihava joka ajatteli että kauneus olisi avain onneen mutta, sitten kuin laihduin masennuin vain. Odotin onnea mutta, en saanut sitä
voit löytää onnen ilman ulkoista kauneutta

Vierailija
2/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että lähes kestä tahansa voi saada ulkoisesti kauniin. Jos sulla on treenattu kroppa, nätti kampaus, tyylikkäät vaatteet ja kasvoissa taidokas meikki, varmasti olet, ellei kaunis, niin ainakin viehättävä. Veikkaan, että vika on jossain muualla kuin sun kasvonpiirteissäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisee, mutta kauneus on korvien välissä ja netissä tapaamasi mies teki törkeästi.
Mitkä ovat inhoamasi piirteesi? Onko ulkonäössäsi mielestäsi mitään hyvää, tai edes kehityskelpoista?

Vierailija
4/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun joku tyhmä läski alkaa vinkumaan rumuuttaan. Läskiksi muututaan, rumaksi synnytään. Läskit voivat helposti tehdä läskiydestä johtuvalle rumuudellensa jotain, kuten laihduttaa. Mutta jos turpavärkki on symmetrisesti ruma, nenä on kuin sian kärsä ja silmät kuin kalalla eri puolella päätä, niin sellaiselle rumuudelle on hyvin hyvin hankalta tehdä yhtään mitään. On toki ikävää jos noiden mainittujen lisäksi on vielä ylipainoinen.

Nyt yksikään läski ei enää valita. Te ette yleensä ole rumia, vaan heikkotahtoisia.

Vierailija
5/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai rankalla treenillä musta saisi paremman näköisen kuin nyt, mutta ei mulla ole kovin nätti kroppa tämän pullamössön allakaan (romuluut kuorrutettuna lievällä ylipainolla). Kasvonpiirteeni ovat oikeasti toivottomat. En nyt viitsi kaikkea luetella, mutta sanotaan vaikka niin, että mussa on ne kaikki virheet joista suomalaisia aina parjataan. Eli meikilläkään ei tehdä ihmeitä...
(Ap)

Vierailija
6/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:55"]Ärsyttävää kun joku tyhmä läski alkaa vinkumaan rumuuttaan. Läskiksi muututaan, rumaksi synnytään. Läskit voivat helposti tehdä läskiydestä johtuvalle rumuudellensa jotain, kuten laihduttaa. Mutta jos turpavärkki on symmetrisesti ruma, nenä on kuin sian kärsä ja silmät kuin kalalla eri puolella päätä, niin sellaiselle rumuudelle on hyvin hyvin hankalta tehdä yhtään mitään. On toki ikävää jos noiden mainittujen lisäksi on vielä ylipainoinen.

Nyt yksikään läski ei enää valita. Te ette yleensä ole rumia, vaan heikkotahtoisia.
[/quote] kuka täällä on läski?

Vierailija
7/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni tulee jostain muusta kuin kauneudesta, rahasta, muodoista/hoikkuudesta tai muista vastaavista asioista. Oikeasti. Olen mielestäni ja kuulemma ihan suht kaunis, hoikka ja minulla on rahaa ihan riittävästi. Tietenkin minussakin on paljon vikoja, mutta perusasiat ovat paremmin kuin hyvin. Siitä huolimatta olen toivottoman masentunut, olen jopa yrittänyt itsemurhaa joitakin kertoja. Puhumattakaan päihdeongelmista ja muista mt-häiriöistä. Kerran kuvittelin että jos laihdun rajusti, minusta tulee onnellinen tai ainakin tyytyväinen. Ajoin painon sairaalloisen alas ja minusta tuli entistä masentuneempi. Kuvittelin, että jos käyn eräässä plastikkakirurgisessa toimenpiteessä, minusta tulisi onnellinen. Ei tullut. Kuvittelin, että mieliala kohoaa kun saan haalittua kalliita merkkituotteita ja muuta materiaa ympärille. Yllätys, ei tullut. Ja ihmiset kysyvät että miksi olen onneton, vaikka mulla on elämässä kaikki mahdollinen. Vaikka ei mulla ole. Mulla ei ole onnea eikä elämänhalua enää ollenkaan.
Jotkut ihmiset pitävät mua turhana nillittäjänä ja ajattelevat, että valitan turhaan. Mutta aina kun tekee mieli olla kateellinen jollekin, muista; Kaikki ei ole pinnan alla välttämättä niin hyvin, kuin miltä se ulkopuolisten silmiin näyttää. Rakas AP, lupaa mulle että sä yrität etsiä onnea jostain muualta. Kateus ja tyytymättömyys muodostavat usein kierteen ja lopuksi sitä huomaa, että kaikki mitä on tavoitellut, onkin ollut turhaa. Älä koskaan tule mun kaltaiseksi ihmiseksi. Se tyytyväisyys ei välttämättä tule ulkoisia asioita tavoittelemalla, vaan se lähtee sisältäpäin.

Vierailija
8/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. Minä olen onnistunut yli pääsemään ulkonäöstäni panostamalla, tai enemmänkin, löytämällä itseni ja persoonani. Se on vielä sellainen asia, jonka katoamista ajan kanssa ei voi myöskään pelätä. Vaikka joku olisi vaikka kuinka kaunis, niin tylsä ja mitäänsanomaton luonne kyllä tehokkaasti vie sen mennessään. Ja monet ulkonäöllisesti kauniit unohtavat itsensä kokonaan ja keksittyvät vain siihen pintaan. Valitettavasti se on loputon kierre, sillä on aivan mahdotonta miellyttää itseään täysin - aina löytyy jotain korjattavaa että näyttäisi paremmalta kuin vierustoveri. Ja se on varmaa, että joku tulee aina olemaan "kauniimpi".

Vierailija
9/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suoraan sanoa että ulkonäköni on pilannut elämäni. Ajattelen sitä ihan koko ajan enkä uskalla näyttäytyy ihmisten ilmoilla. Oisin mieluummin vaikka mitäänsanomaton harmaa hiirulainen ku oikeesti ruma, johon meikkikään ei auta..

Vierailija
10/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä ymmärrän sinua ap täysin. Itsellä sama, eikä asiaa auta yhtään nämä sisäisen kauneuden ylistäjät. Ihan kun tässä ei tajuttaisi ettei se lopullinen onni ole ulkonäöstä kiinni. Aika moni asia kuitenkin olisi helpompaa jos olisi edes normaalin näköinen, että voisi sitten meikillä sun muilla laittautua jos siltä tuntuu.

Vierailija
11/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:52"]

Klisee, mutta kauneus on korvien välissä ja netissä tapaamasi mies teki törkeästi.
Mitkä ovat inhoamasi piirteesi? Onko ulkonäössäsi mielestäsi mitään hyvää, tai edes kehityskelpoista?

[/quote]

Miten niin teki? Pitääkö ihmisen siis pakottautua olemaan sellaisen kanssa, josta ei itse syty mitenkään? Joku toinenhan voi syttyä silti, mutta on asiatonta haukkua miestä törkeäksi, jos ei itse kokenut toista sillä tavalla vetäväksi. Suhteisiin ei aleta säälistä.

Vierailija
12/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että kauhean moni on oikeasti RUMA.niinkuin moni jo sanoi, ulkoisilla asioilla (hiukset,vaatteet, olemus..) on kaikista suurin merkitys. Uskon että jos ajattelee kokoajan olevansa ruma, ei olemuskaan voi olla hyvä.En ole sisäisestä kauneudesta paasaamassa, mutta kyllä kaikki lähtee sisältäpäin, itsetunnosta. En myöskään usko teidän itseänne rumiksi kutsuvien näyttävän ulkopuolisen silmään oikeasti rumalta. Sen kyllä allekirjoitan että kauniit ihmiset savata asioita elämässä helpolla, mutta en sitä, onko se hyvä asia. Monet ihmiset pitävät kauniita ihmisiä vaan "kauniina ihmisinä" ja muut luonteenpiirteet jäävät syrjään.

Vierailija
13/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tässä yksi päivä naisporukan, joista yksi oli melkoinen harmaavarpunen. Hänen olemuksensa tuntui jatkuvasti pyytävän anteeksi olemassa oloaan, huono ryhti ja aran oloinen. Naisen kasvot eivät olleet sen rumemmat kuin muillakaan porukan naisilla, mutta tukan leikkaus, ankean väriset vaatteet ja huono ryhti saivat hänet näyttämään kovin ankealle, joidenkin mielestä varmaan jopa rumalle.

En voinut olla miettimättä, mitä siitä naisesta olisi saanut aikaan, jos tukkaa olisi vähän leikattu parempaan muotoon, sävytetty ja vaatteisiin olisi laitettu vähän enemmän väriä ja persoonaa. Pikkasen ripsiväriä, punaa poskiin ja ryhdin ojennus.

Siitä harmaavarpusesta olisi saanut upean, itsevarman, kauniin naisen. Toivon, että hän jonain päivänä peiliin katsoessaan tuntee itsensä sellaiseksi.

Oletko varma Ap, että näet itsesi oikein?

Vierailija
14/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:34"]Näin tässä yksi päivä naisporukan, joista yksi oli melkoinen harmaavarpunen. Hänen olemuksensa tuntui jatkuvasti pyytävän anteeksi olemassa oloaan, huono ryhti ja aran oloinen. Naisen kasvot eivät olleet sen rumemmat kuin muillakaan porukan naisilla, mutta tukan leikkaus, ankean väriset vaatteet ja huono ryhti saivat hänet näyttämään kovin ankealle, joidenkin mielestä varmaan jopa rumalle.

En voinut olla miettimättä, mitä siitä naisesta olisi saanut aikaan, jos tukkaa olisi vähän leikattu parempaan muotoon, sävytetty ja vaatteisiin olisi laitettu vähän enemmän väriä ja persoonaa. Pikkasen ripsiväriä, punaa poskiin ja ryhdin ojennus.

Siitä harmaavarpusesta olisi saanut upean, itsevarman, kauniin naisen. Toivon, että hän jonain päivänä peiliin katsoessaan tuntee itsensä sellaiseksi.

Oletko varma Ap, että näet itsesi oikein?

Juurikin näin. -14

[/quote]

Vierailija
15/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy siis aika usein niin, että kun netissä tutustun, niin musta kyllä pidetään ja ehkä ihastutaankin. Olen ehkäpä hauska, seksuaalinen, hellä, lempeä, nokkela, vaatimaton... jos olisin vielä kaunis, niin en varmasti olisi sinkku. Tai yksinäinen.
(Ap)

Vierailija
16/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:28"]

[/quote]

Miten niin teki? Pitääkö ihmisen siis pakottautua olemaan sellaisen kanssa, josta ei itse syty mitenkään? Joku toinenhan voi syttyä silti, mutta on asiatonta haukkua miestä törkeäksi, jos ei itse kokenut toista sillä tavalla vetäväksi. Suhteisiin ei aleta säälistä.

[/quote]
No ei tietenkään pidä aloittaa suhdetta jos kokee toisen vastenmieliseksi, mutta miksi pahoittaa toisen mieli sanomalla sellaisia? Itse arvostan kohteliaisuutta.

Vierailija
17/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:28"]

[/quote]

[/quote]
No ei tietenkään pidä aloittaa suhdetta jos kokee toisen vastenmieliseksi, mutta miksi pahoittaa toisen mieli sanomalla sellaisia? Itse arvostan kohteliaisuutta.

[/quote]

Jaa, no en ajatellut että se mies olisi välttämättä sanonut suoraan syytä miksei häntä sitten enää kiinnostakaan, mutta että ap oli sitten niin päätellyt, kun mies oli vetäytynyt kuvien tai tapaamisen jälkeen. Sä päättelit omiasi aika pitkälle siis. Jos mies on suoraan haukkunut, niin vasta sitten se on törkeää.

Vierailija
18/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:08"]

Onni tulee jostain muusta kuin kauneudesta, rahasta, muodoista/hoikkuudesta tai muista vastaavista asioista. Oikeasti. 

[/quote]

No höpölöpö! Tärkeimmät onnen avaimet:

1) Raha

2) Raha

3) Raha

4) Hyvä treenattu vartalo ja sitä korostavat laadukkaat vaatteet

5) Nelosesta seuraava kysyntä parisuhdemarkkinoilla

6) Jonkinlainen perhe, hieno talo ja 2 uutta autoa pihassa johtuen kohdista 1-3

Kaikenlainen muu on turhaa lässytystä. Elämä on pirun kivaa peliä ja toiset vaan pärjää siinä paremmin.

Vierailija
19/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:35"]

Mulle käy siis aika usein niin, että kun netissä tutustun, niin musta kyllä pidetään ja ehkä ihastutaankin. Olen ehkäpä hauska, seksuaalinen, hellä, lempeä, nokkela, vaatimaton... jos olisin vielä kaunis, niin en varmasti olisi sinkku. Tai yksinäinen. (Ap)

[/quote]

Olet naiivi. Kauneus ei tarkoita automaattisesti suhdetta. Mä pidän itseäni ihan hyvännäköisenä ja ottajia periaatteessa olisi, muttei koskaan suhteeksi saakka. Nainen ei pelkällä kauneudella kyllä kavereita naisista ainakaan saa.

Vierailija
20/77 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa, no en ajatellut että se mies olisi välttämättä sanonut suoraan syytä miksei häntä sitten enää kiinnostakaan, mutta että ap oli sitten niin päätellyt, kun mies oli vetäytynyt kuvien tai tapaamisen jälkeen. Sä päättelit omiasi aika pitkälle siis. Jos mies on suoraan haukkunut, niin vasta sitten se on törkeää."
No joo, totta puhut, pohjasin mielipidettäni omiin päätelmiini siitä, mitä AP tarkoitti. Miehet ovat toki visuaalisempia kuin naiset, mutta itse tykkään että jos löytäisin netistä miehen joka natsaisi täydellisesti, hänen ulkonäkönsä saisi olla todella pahasti miinuksen puolella jotta kyseessä olisi turn-off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi