Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hyväksyä se, ettei mieheni pidä suuseksistä antavana osapuolena?

Vierailija
01.04.2015 |

Suostuu kyllä joskus harvoin, mutta tiedän ettei mielellään :'(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene vaihtoon. Himoitsen miestäni ja haluan sen nuolevan. Vaikka väkisin! Ap

Vierailija
22/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:08"]Ei mene vaihtoon. Himoitsen miestäni ja haluan sen nuolevan. Vaikka väkisin! Ap
[/quote]

Miehes ansaitsee parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ansaitse. Ap

Vierailija
24/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:38"]

Minä ihmettelen sitä kun moni mies ei suostu naista nuolemaan, mutta vaativat naista ottamaan suihin. Ei toimi kuulkaas näin minun mielestäni...

[/quote]

Meillä on taas toisinpäin. Minä nautin vaimoni posliinin nuolemisesta ja hänkin näyttää siitä nauttivan, mutta toisinpäin sitä ei tapahdu juuri koskaan, ikinä ei pyytämättä. 

Suhteen alussa, silloin kun oltiin nuoria ja villejä, vaimo kerran pikku huppelissa erehtyi pyytämättä ottamaan suihin, sen jälkeen ei koskaan.

Se on sitten vaan jäänyt. Siihen on jo pikkuhiljaa oppinut. Toki en voi sanoa, etteikö olisi hieno yllätys, jos vaimo kerrankin päättäisi ottaa suihin ihan itse. Jotenkin tuntuisi, että hänkin yrittää tehdä meidän seksin eteen jotakin, samalleen kuin minä, joka pyrin aina siihen, että vaimo nauttisi täysillä.

Vierailija
25/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haiset vahvalle? Oletko hoitanut toosaasi?

Vierailija
26/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan naiselle suuseksiä tosi mielelläni. Vaikka ilman yhdyntää :)

Saan suuseksin anramisesta suurempaa nautintoa kuin sen saamisesta itse.

m40

Vierailija
27/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut mieheltäni näiden 17 vuoden aikana suuseksiä ja se oli noin 15 vuotta sitten aikaa ennen lapsia. Miehelle annan sitä lähes joka kerta kun seksiä meillä on. Miehen ei sitä tarvitse pyydellä, vaan teen sen enemmän kuin mielelläni.

En ole oikeastaan osannut edes kaivata miehen minulle antamaa suuseksiä ennen kuin aloin täältä lukea hyvin mielenkiintoisia miesten kirjoittamia tarinoita. Tältä mieheltä en sitä enää odota, mutta enköhän tule vielä löytämään jonkun sitä minulle antamaan.

Vierailija
28/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies, tai hyväksy se ettei miehesi halua nuolla. Ketään ei voi pakottaa tekemään seksissä, jotain mitä eivät oikeasti haluaisi. Mieti tilanne toisinpäin; jos munan imutus ällöttäisi ja inhottaisi sua, miltä tuntuisi miehesi painostus ja avautuminen pitkin nettiä siitä, että "muija ei ota suihin, mutta kun haluan sitä niin kyllä se vielä ottaa vaikka väkisin!!" Kuulostaa todella ihanalta parisuhteelta.

Vierailija
29/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi olla erittäin hyvää ilman nuolemistakin. OIkeastaan en välitä saada sitä lainkaan, mutta miehelle sitä kyllä suon melkein joka kerralla.

Vierailija
30/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:34"]Ei kyllä ole. Mulla on voimakas ominaishaju. Ehkä se on syy? Voi seksi ilmankin olla ihan ok, mutta kyllä tämä on helvetin iso ongelma. Viimeksi helmikuun alussa sain kieltä. Ap [/quote] Mihin sitä kieltä tarvee? Jos seksi on ilmankin hyvää? Kyllä sitä voi kaikkea muutakin tehdä. Pitääkö siitä tehdä joku ongelma?

[/quote]

Näin.

Vierailija
31/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastataan ohi aiheen. Aloittajalla oli kysymys ja vastauksia on tullut ihan muusta.

Vierailija
32/44 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei emäntä ottais suihin, mulla olis joku toinen. Itse nuolen joka kerta useamman orkun ja panen vielä lukuisat orkut kylkiäisiksi, kaiken teen enemmän kuin mielelläni. Mutta jos ei ottais poskeen niin ädjöö, nainen joka ei ota suihin ja niele on yhtä tyhjänpäiväinen kun auto ilman renkaita, ja sillä on todellakin SUURI merkitys että imee loppuun asti ja jatkaa vielä laueamisen jälkeen sitä imuttelua.

Vierailija
33/44 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:49"]Jos ei emäntä ottais suihin, mulla olis joku toinen. Itse nuolen joka kerta useamman orkun ja panen vielä lukuisat orkut kylkiäisiksi, kaiken teen enemmän kuin mielelläni. Mutta jos ei ottais poskeen niin ädjöö, nainen joka ei ota suihin ja niele on yhtä tyhjänpäiväinen kun auto ilman renkaita, ja sillä on todellakin SUURI merkitys että imee loppuun asti ja jatkaa vielä laueamisen jälkeen sitä imuttelua.
[/quote]

Miksi se nieleminen on niin hemmetin tärkeää? Jos tekee kuitenkin kaiken muun? Onko se joku "siementä ei saa haaskata" hihhuli juttu vai mikä?

Vierailija
34/44 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ne menee sinne nieluun kun jatkaa sitä imemistä höpsö :)
Ei sillä muuta merkitystä ole, tai no ei tarvi peatä mälliä karvoista..

Vierailija
35/44 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:05"]No yleensä ne menee sinne nieluun kun jatkaa sitä imemistä höpsö :)
Ei sillä muuta merkitystä ole, tai no ei tarvi peatä mälliä karvoista..
[/quote]

Itse olet höppänä. Kyllä minä pystyn valuttamaan ihan hyvin suupielestä ulos vaikka jatkaisin imemistä maailman tappiin asti:) Mutta en pidä sperman räkämäisestä koostumuksesta. Ei haittaa ottaa sitä suuhun, en oksenna tai ällöty. En vain halua niellä sitä. En syö muitakaan limamaisia ruokia. En näe tätä itse ongelmana. Onko se miesten mielestä ongelma?

Vierailija
36/44 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä PAKKO ole niellä kunhan imutus jatkuu, pitkittää sitä orgastista tunnetta. Sulla on homma kuitenkin näköjään hallussa senkin hupsuttelija, munarikasta pääsiäistä sinulle :)

Vierailija
37/44 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:05"]No ei sitä PAKKO ole niellä kunhan imutus jatkuu, pitkittää sitä orgastista tunnetta. Sulla on homma kuitenkin näköjään hallussa senkin hupsuttelija, munarikasta pääsiäistä sinulle :)
[/quote]

Kiitos:) Toivottavasti tuleekin paljon munaa!

Vierailija
38/44 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko peseytyä ennen seksiä? Myös tuuhean viidakon nuoleminen on aikas karvaista puuhaa.

Jos olosuhteet on kunnossa ja silti ei kielityöt kiinnosta niin siinää voi olla jotain mikä ukkoa inhotta, mutta ei kehtaa tai halua siitä puhua. Keskustelkaa asiasta ja toiveistanne.

Vierailija
39/44 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se puhtaan ja siistityn pimpin nuoleminen on yksi parhaimmista asioista mitä mies saa naiselle tehdä. Nuolen ja suorastaan maiskuttelen mielelläni myös pyllyä, mikäli naisen siveys antaa periksi.

Mutta tosiaan hoitamattomat hiivat ja 70-luvun karvapehkot = kiitos ei.

M34

Vierailija
40/44 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en erityisemmin kaipaa suuseksiä. Mulle ei tarvii sitä antaa, enkä minä anna sitä. Suhteen alussa ennen seksiä juteltiin mistä tykätään ja mitä ollaan valmiita tekemään. Miehelle oli ihan ok, että olen ujo ja estynyt näissä asioissa. Ei hän ikinä painostaisi minua mihinkään. Toki ymmärrän, että jos se on ratkaiseva tekijä suhteessa, kannattaa kysyä onko mies siihen valmis useammin tai erota.