Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko tämä viesti romanttisesta kiinnostuksesta vai haluaako hän olla vain ystävä?

Vierailija
20.12.2021 |

Olen rakastunut erääseen ihmiseen, josta olen nyt joutunut eroon moneksi kuukaudeksi toiselle paikkakunnalle. Alun perin hän oli se, joka myönsi ensimmäisenä rakastavansa minua. Meillä oli erittäin vahva tunneyhteys ja meistä tuli hyvin läheisiä. Välillämme ei tapahtunut mitään mikä olisi ylittänyt fyysiset rajat, sillä olimme varattuja.

Eroan juuri pitkästä avioliitosta ja olemme olleet asumuserossa nyt useamman kuukauden. Olen kertonut tälle toiselle ihmiselle, että rakastan häntä ja haluaisin olla hänen kanssaan, mutta minun pitää selvittää ensin tilanteeni enkä voisi pyytää häntä odottamaan minua.

Viimeksi hän vastasi näin.

Hän kertoi, että häntä pelottaa aina, kun hän ajattelee meitä kahta, koska hän pelkää menettävänsä minut. Mutta toisaalta hän tulee hyvin onnelliseksi, kun hän miettii meitä kahta. Hän näkee meidät unelmissaan matkustamassa ulkomaille, hän näkee itsensä istumassa minun asunnossani, ja haaveilee välillä muuttavansa Suomeen. Hän haaveilee myös, että muuttaisimme yhdessä ulkomaille asumaan. Sitten perään iskee pelko, että mitä jos tuotamme toisillemme pettymyksen ja särjemme toistemme sydämet. Ja tämän takia hän tahtoo nähdä minut livenä ja jutella.

Kertooko tämä mielestänne romanttisesta kiinnostuksesta vai haluaako hän olla ystävä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olemme jo sopineet tälle vuodelle neljä yhteistä reissua. Minä olen menossa hänen luokseen, sitten hän on tulossa luokseni, ja pari yhteistä ulkomaan reissua on myös sovittuna. 

Ap

Ai,tälle vuodelle neljä reissua 🤣🤣🤣

Haha totta, vähän kiire tulisi. Siis 2022 :D ap

Vierailija
22/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap suo kusetetaan 6-0.

Mutta oot niin daiju, että ansaitset sen[/quote

Lukekaa loppuun asti; jos he ovat ymmärtääkseni asuneet samassa maassa puoli vuotta, ei ole catfish. Ainahan se on riski heittäytyä suhteeseen. Koskaan ei voi tietää ihan täysin toisen aikeita. Mikä fiilis sinulla oli tavatessanne ja kun vietitte aikaa yhdessä? Olitko hänen prioriteettinsa? Oliko kaikki vain kauniita puheita vai osoittiko hän jotenkin konkreettisesti rakkautensa?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap suo kusetetaan 6-0.

Lukekaa loppuun asti; jos he ovat ymmärtääkseni asuneet samassa maassa puoli vuotta, ei ole catfish. Ainahan se on riski heittäytyä suhteeseen. Koskaan ei voi tietää ihan täysin toisen aikeita. Mikä fiilis sinulla oli tavatessanne ja kun vietitte aikaa yhdessä? Olitko hänen prioriteettinsa? Oliko kaikki vain kauniita puheita vai osoittiko hän jotenkin konkreettisesti rakkautensa?  

Hm. Myönnän, että (lyhyessä) laskelmassani prosentit menivät uusiksi.

Mutta pysyn silti kannassani.

Olen toki joskus, harvoin väärässä :)

Vierailija
24/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap suo kusetetaan 6-0.

Pidän itseäni hyvänä ihmistuntijana. Ja hän vaikutti hyvin kiinnostuneelta ja rakastuneelta. Hän halusi aina olla kanssani, viestittelimme yömyöhään, ja aamulla ensimmäisenä jo toivotettiin jo hyvät aamut. Hän pyrki aina lähelleni ja katseita vaihdettiin jatkuvasti. Hän aloitteellisesti suunnitteli reissuja kanssani ja näki paljon vaivaa sen eteen, että minulla oli hyvä olla. Hän halusi esitellä minut ystävilleen npoeasti ym. Välillämme oli myös selvää seksuaalista jännitettä.

Hän avautui myös hyvin henkilökohtaisista asioista minulle ja molemmilla oli turvallinen ja hyvä olo toisen kanssa - toisaalta hän uskalsi näyttää myös huonon tuulensa eikä yrittänyt esittää täydellistä. Sellaista "love bombingia" ei ollut, enemmänkin hän vaikutti olevan hyvin epävarma itsestään ja pyrki piilottelemaan tunteitaan, ja varoi ylittämästä rajoja.

Lähtöpäivän vietimme kaksistaan ja itkimme valehtelematta koko ajan. Kun eron hetkellä halasimme, se oli ensimmäinen pidempi fyysinen kontakti. En ole sellaista halausta kokenut ennen. Kun sanoin hänelle, että olet erityisimpiä ihmisiä jonka olen koskaan tavannut, hän huokaisi spontaanisti syvään ja sanoi "rakastan sinua". Se tuntui spontaanilta. Mutta: varma en voi olla, tietenkään. Pitää ensin tutustua kunnolla.

Ap

Vierailija
25/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap suo kusetetaan 6-0.

Pidän itseäni hyvänä ihmistuntijana. Ja hän vaikutti hyvin kiinnostuneelta ja rakastuneelta. Hän halusi aina olla kanssani, viestittelimme yömyöhään, ja aamulla ensimmäisenä jo toivotettiin jo hyvät aamut. Hän pyrki aina lähelleni ja katseita vaihdettiin jatkuvasti. Hän aloitteellisesti suunnitteli reissuja kanssani ja näki paljon vaivaa sen eteen, että minulla oli hyvä olla. Hän halusi esitellä minut ystävilleen npoeasti ym. Välillämme oli myös selvää seksuaalista jännitettä.

Hän avautui myös hyvin henkilökohtaisista asioista minulle ja molemmilla oli turvallinen ja hyvä olo toisen kanssa - toisaalta hän uskalsi näyttää myös huonon tuulensa eikä yrittänyt esittää täydellistä. Sellaista "love bombingia" ei ollut, enemmänkin hän vaikutti olevan hyvin epävarma itsestään ja pyrki piilottelemaan tunteitaan, ja varoi ylittämästä rajoja.

Lähtöpäivän vietimme kaksistaan ja itkimme valehtelematta koko ajan. Kun eron hetkellä halasimme, se oli ensimmäinen pidempi fyysinen kontakti. En ole sellaista halausta kokenut ennen. Kun sanoin hänelle, että olet erityisimpiä ihmisiä jonka olen koskaan tavannut, hän huokaisi spontaanisti syvään ja sanoi "rakastan sinua". Se tuntui spontaanilta. Mutta: varma en voi olla, tietenkään. Pitää ensin tutustua kunnolla.

Ap

hyvältä ja vilpittömältähän tuo kuulostaa. omaan tutkaan kannattaa luottaa. kyllä sieltä joskus narsisti läpi pääsee mutta yleensä niissäkin on aika selkeä kaava, yritetään hurmata ja ollaan mielin kielin. suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaa toisilleen hyvää ja sanoo suunnilleen mitä tarkoittaa.

Vierailija
26/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat itse epävarmalta kun kyselet ja varmistelet hänen tunteitaan netistä vaikka oma erosikin on vielä kesken. Ihan ensin sinun pitää työstää omaa torjutuksi tulemisen pelkoasi.

Vierailija
27/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ilmestyy tänne parin kk.n välein, nyt ainakin jos kolmas kerta.

Vierailija
28/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy häneltä suoraan

Vierailija
29/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy häneltä suoraan

Olen jo kysynyt. Ja hän vastaa, että haluaa nähdä ja jutella kaikesta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi