Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko tämä viesti romanttisesta kiinnostuksesta vai haluaako hän olla vain ystävä?

Vierailija
20.12.2021 |

Olen rakastunut erääseen ihmiseen, josta olen nyt joutunut eroon moneksi kuukaudeksi toiselle paikkakunnalle. Alun perin hän oli se, joka myönsi ensimmäisenä rakastavansa minua. Meillä oli erittäin vahva tunneyhteys ja meistä tuli hyvin läheisiä. Välillämme ei tapahtunut mitään mikä olisi ylittänyt fyysiset rajat, sillä olimme varattuja.

Eroan juuri pitkästä avioliitosta ja olemme olleet asumuserossa nyt useamman kuukauden. Olen kertonut tälle toiselle ihmiselle, että rakastan häntä ja haluaisin olla hänen kanssaan, mutta minun pitää selvittää ensin tilanteeni enkä voisi pyytää häntä odottamaan minua.

Viimeksi hän vastasi näin.

Hän kertoi, että häntä pelottaa aina, kun hän ajattelee meitä kahta, koska hän pelkää menettävänsä minut. Mutta toisaalta hän tulee hyvin onnelliseksi, kun hän miettii meitä kahta. Hän näkee meidät unelmissaan matkustamassa ulkomaille, hän näkee itsensä istumassa minun asunnossani, ja haaveilee välillä muuttavansa Suomeen. Hän haaveilee myös, että muuttaisimme yhdessä ulkomaille asumaan. Sitten perään iskee pelko, että mitä jos tuotamme toisillemme pettymyksen ja särjemme toistemme sydämet. Ja tämän takia hän tahtoo nähdä minut livenä ja jutella.

Kertooko tämä mielestänne romanttisesta kiinnostuksesta vai haluaako hän olla ystävä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä ilveellä pystyt lukemaan tuon kaiken niin että hän haluaa olla pelkkä kaveri? 

hän on rakastunut sinuun ja haaveilee yhteisestä tulevaisuudesta, mutta koska tilanteesi on epäselvä ja sinä olet hänelle tärkeä (olettaisin), hän pelkää, mihin on ryhtymässä.  

Vierailija
2/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh helvetti, mikä provo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Haaveilee välillä muuttavansa Suomeen” eli jos hän on varattu, ulkomaalainen nettituttavuus, niin unohda tuo huijari, hän tuottaa sinulle suuren pettymyksen. T: Esmeralda, ennustaja

Vierailija
4/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo minusta siitä että hän ei tiedä mitä haluaa. Asua ulkomailla vai Suomessa? Istua asunnossasi vai asua kanssasi? Jokos hän on eronnut tahollaan? Jos ei, niin ei kannata aloittaa mitään. Muuten hän ottaa vaan parhaat palat teistä molemmista ja käy istuksimassa asunnossasi kun hänelle sopii.

Vierailija
5/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Haaveilee välillä muuttavansa Suomeen” eli jos hän on varattu, ulkomaalainen nettituttavuus, niin unohda tuo huijari, hän tuottaa sinulle suuren pettymyksen. T: Esmeralda, ennustaja

Tapasimme ja tutustuimme siis ihan livenä mutta nyt olemme erillämme. Ap

Vierailija
6/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo minusta siitä että hän ei tiedä mitä haluaa. Asua ulkomailla vai Suomessa? Istua asunnossasi vai asua kanssasi? Jokos hän on eronnut tahollaan? Jos ei, niin ei kannata aloittaa mitään. Muuten hän ottaa vaan parhaat palat teistä molemmista ja käy istuksimassa asunnossasi kun hänelle sopii.

Hän on eronnut elokuussa - suhde oli hyvin lyhyt eikä edennyt deittailua pidemmälle. Sen jälkeen hän ei ole deittaillut ja on tehnyt tämän minulle selväksi.

Hän pohtii nyt paljon uraansa ja sitä, missä tahtoo asua. Minä mietin myös samaa ja pohdin, haluanko jäädä Suomeen vai muuttaa ulkomaille. Nämä ovat isoja päätöksiä ja niitä ei voi myöskään ratkaista viestien perusteella vaan pitää tavata livenä ja pohtia yhdessä. 

Ap

Vierailija
7/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojako olette?

Vierailija
8/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttää.

Vierailija
9/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ehdottomasti kiinnostunut enemmän kuin ystävinä. Onnea!

Vierailija
10/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojako olette?

Kolmekymppisiä.

Hän kävi juuri läpi pahan pettämiskokemuksen ja hän on myös ollut rakastunut kerran naimisissa olevaan, joka hurmasi hänet ja lupaili suunnilleen koko maailman eikä kuitenkaan eronnut koskaan puolisostaan.

Sen takia hän on ollut myös aika henkisesti haavoittuvaisessa tilassa, en ole halunnut myöskään itse painostaa häntä mihinkään suuntaan ennen kuin on ihan saletti että olen ihan selkeästi eronnut ja päässyt itse eteenpäin. En halua satuttaa häntä enempää.

Ap 

Vierailija
11/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojako olette?

Kolmekymppisiä.

Hän kävi juuri läpi pahan pettämiskokemuksen ja hän on myös ollut rakastunut kerran naimisissa olevaan, joka hurmasi hänet ja lupaili suunnilleen koko maailman eikä kuitenkaan eronnut koskaan puolisostaan.

Sen takia hän on ollut myös aika henkisesti haavoittuvaisessa tilassa, en ole halunnut myöskään itse painostaa häntä mihinkään suuntaan ennen kuin on ihan saletti että olen ihan selkeästi eronnut ja päässyt itse eteenpäin. En halua satuttaa häntä enempää.

Ap 

Ja kuinka hyvin tunnette toisenne? Kyllähän moni parisuhde onnistuukin tällaisista lähtökohdista, mutta jos olette tavanneet vain pari kertaa niin tuossa voi käydä ihan miten vain. Huom sanon kokemuksesta, itse paukkasin rakastuneena naimisiin ulkomailla asuvan ihmisen kanssa heti tutustumisvaiheessa (kyllä, ns valkoinen eurooppalainen eli ei tarvitse tulla irvailemaan tästä näkökulmasta) ja huonostihan siinä kävi. Oliko niin että olet juuri itsekin eronnut? Teidän kannattaisi ihan rauhassa nyt katsoa mihin suuntaan molempien elämät tästä lähtee.

Vierailija
12/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojako olette?

Kolmekymppisiä.

Ap 

Ja kuinka hyvin tunnette toisenne? Kyllähän moni parisuhde onnistuukin tällaisista lähtökohdista, mutta jos olette tavanneet vain pari kertaa niin tuossa voi käydä ihan miten vain. Huom sanon kokemuksesta, itse paukkasin rakastuneena naimisiin ulkomailla asuvan ihmisen kanssa heti tutustumisvaiheessa (kyllä, ns valkoinen eurooppalainen eli ei tarvitse tulla irvailemaan tästä näkökulmasta) ja huonostihan siinä kävi. Oliko niin että olet juuri itsekin eronnut? Teidän kannattaisi ihan rauhassa nyt katsoa mihin suuntaan molempien elämät tästä lähtee.

Tapasimme ja vietmime puoli vuotta tosi tiiviisti samassa maassa, tapasimme lähes päivittäin ja reissasimme myös kaksistaan. Mutta yhteistä arkea emme ole jakaneet, eli tiedostan riskit. Olen samaa mieltä, että pitää antaa ajan kulua ja katsoa, miten tämä etenee. Ja viettää arkea kummankin luona "tavallisessa ympäristössä" ja katsoa, miltä se tuntuu. 

Ap

Vierailija
13/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne etäsuhteet vaan toimi. Kokemusta on. Vaikeaa jopa ihan Suomessa asuvan ulkomaalaisen kanssa. Kulttuurierot tuppaavat jossain vaiheessa lyömään silmille. Kaks vuotta meni ulkomaalaisen naisen kanssa ja nyt armoton vitutus kun kaikki hajosi säpäleiksi. Taidan viettää loppuelämäni sinkkuna.

Vierailija
14/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne etäsuhteet vaan toimi. Kokemusta on. Vaikeaa jopa ihan Suomessa asuvan ulkomaalaisen kanssa. Kulttuurierot tuppaavat jossain vaiheessa lyömään silmille. Kaks vuotta meni ulkomaalaisen naisen kanssa ja nyt armoton vitutus kun kaikki hajosi säpäleiksi. Taidan viettää loppuelämäni sinkkuna.

Meillä on yhdistelmänä Suomi ja Norja. Varmasti kieli- ja kulttuuriero tuo lisähaasteita, mutta pidän Pohjoismaita niin henkisesti läheisinä, etten usko tämän kaatuvan kulttuurieroihin. Meillä on erinomainen tunneyhteys. Toinen juttu sitten on, miltä tuntuu jättää elämänsä ja arkensa ja heittäytyä vieraaseen maahan yksin asumaan niin, että turvaverkkona parhaimmillaan on vain uusi puoliso. Siinä on isot riskit, oli kansallisuus mikä tahansa. 

Ap

Vierailija
15/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olemme jo sopineet tälle vuodelle neljä yhteistä reissua. Minä olen menossa hänen luokseen, sitten hän on tulossa luokseni, ja pari yhteistä ulkomaan reissua on myös sovittuna. 

Ap

Vierailija
16/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suo kusetetaan 6-0.

Mutta oot niin daiju, että ansaitset sen

Vierailija
17/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono satu 😞

Sen pituinen se 🙈

Vierailija
18/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mielikuvitus taas huipussaan.

Vierailija
19/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olemme jo sopineet tälle vuodelle neljä yhteistä reissua. Minä olen menossa hänen luokseen, sitten hän on tulossa luokseni, ja pari yhteistä ulkomaan reissua on myös sovittuna. 

Ap

Ai,tälle vuodelle neljä reissua 🤣🤣🤣

Vierailija
20/29 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap suo kusetetaan 6-0.

Mutta oot niin daiju, että ansaitset sen

Perustelepa, mistä tiedät, että tämä on kusetus. 

Vietimme siis puoli vuotta hyvin tiiviisti yhdessä, hän on eronnut (kävin myös tutkimassa, hän on lakannut tätä eksäänsä seuraamasta kaikissa somekanavissa eivätkä ole myöskään fb-kavereita enää), ja hän itse kutsui minut luokseen käymään. 

Toki enhän minä voi silti olla 100% varma, miten tosissaan hän on. Mutta yhtä lailla minäkin voisin kusettaa häntä, olenhan vielä virallisesti naimisissa. Mielestäni olen itse tässä kuviossa enemmän rosvosektoria.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme