Mies ei halua, että tapaan hänen eksäänsä
Mies ei halua, että tapaan hänen eksäänsä missään yhteydessä, vaikka heillä on kuitenkin pitkän suhteensa jäljiltä yhteistä ystäväpiiriä joista on tullut minunkin ystäviäni. Mies kuitenkin kieltää jyrkästi, ettei halua että olen eksän kanssa missään tekemisissä, joten jos eksä on menossa jonnekin kaveripiirin yhteiseen juttuun, me emme voi mennä sinne. En ole haluamassa ottaa eksään yhteyttä, kun ei ole mitään syytä, mutta miehen tiukka asenne on alkanut herättää outoja tunteita minussa. Ei kai jossain juhlissa törmääminen tai ylipäätään hein sanominen olisi ihan ok, karttelun sijaan?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:29"]
Mikä hitto sinua vaivaa?! Onko mies sinulle joku asuste, joka jokaisella naisella on oltava?! Ei tuossa tilanteessa nyt enää pitäisi mitään lisätodisteita oman selusta turvaamiseksi hankkia, jos omin silmin on jo nähnyt piirteitä kontrollista ja valehtelusta.
[/quote]
Ja tälläisen miesten kanssa naiset perustavat perheitä, vaikka kaikki merkit on ilmassa jo ennen sen perheen perustamista ja sitten ihmetellään, kun ollan siellä nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa niiden lasten kanssa. :D
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:21"]
No todellakin kannattaa kysyä eksältä vähän näkemystä. Voi avata silmiä...nimimerkillä miehen valehtelut uskoneena ja myöhemmin heränneenä
[/quote]
Miten voisin tehdä tämän niin, etten aiheuttaisi ongelmia? Mitä jos eksä puhuu miehelle tai mies saa muuta kautta tietää, hän loukkaantuu silloin todella verisesti..
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:21"]
No todellakin kannattaa kysyä eksältä vähän näkemystä. Voi avata silmiä...nimimerkillä miehen valehtelut uskoneena ja myöhemmin heränneenä
[/quote]
Miten voisin tehdä tämän niin, etten aiheuttaisi ongelmia? Mitä jos eksä puhuu miehelle tai mies saa muuta kautta tietää, hän loukkaantuu silloin todella verisesti..
ap
[/quote]
Mietit sitten ihan oikeasti onko se sen arvoista tavata tuo nainen. Vai otatko vain riskin, että ihan itse tutustut mieheen. Minä en oikein käsitä mikä pakkomielle sinulla tavata tuo nainen, jonka ei pitäisi vaikuttaa sinun elämään mitenkään. Ei se auttamatta tarkoita sitä, että jos mies on tuon naisen kanssa käyttäytynyt tietyllä tavalla niin hän sinua kohtaa käyttätyy samalla tavalla, joka olet varmasti persoonaltasi täysin eri.
Mun tekisi kyllä mieli kertoa miehen nyxälle millainen saasta mies on. Ei päästänyt minua minnekään, tutki ja etsi merkkejä pettämisestä koko ajan, löi, petti itse, valehteli lähes koko ajan. Piti minua häkkilintuna, kunnes itsetuntoni oli romuna, niin lähti lopullisesti. Varmaan tekee saman nykyiselleenkin ajan myötä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:06"]
Mun tekisi kyllä mieli kertoa miehen nyxälle millainen saasta mies on. Ei päästänyt minua minnekään, tutki ja etsi merkkejä pettämisestä koko ajan, löi, petti itse, valehteli lähes koko ajan. Piti minua häkkilintuna, kunnes itsetuntoni oli romuna, niin lähti lopullisesti. Varmaan tekee saman nykyiselleenkin ajan myötä.
[/quote]
Tai sitten tämä nykyinen ei ole enää lapsi vaan osaa tehdä omat arviot, valinnat ja päätöksen osaten vaatia arvoistaan kohtelua eikä typistä itseään viattoman uhrin asemaan.
[/quote]
Tai sitten tämä nykyinen ei ole enää lapsi vaan osaa tehdä omat arviot, valinnat ja päätöksen osaten vaatia arvoistaan kohtelua eikä typistä itseään viattoman uhrin asemaan.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:09"]
[/quote]
[/quote]
No, jos akka haluaa seurustella persoonallisuushäiriöisen kanssa, niin siitä vaan. Ihan aikuinen olen itsekin kyllä ja parikymmentä vuotta katselin tuota touhua. Miehellä on diagnooseja ja on ollut psyykkisessä hoidossa harhaluulojensa takia, ollut psykoosissakin useasti. Niistähän ei nyxänsä tiedä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:09"]
[/quote]
[/quote]
No, jos akka haluaa seurustella persoonallisuushäiriöisen kanssa, niin siitä vaan. Ihan aikuinen olen itsekin kyllä ja parikymmentä vuotta katselin tuota touhua. Miehellä on diagnooseja ja on ollut psyykkisessä hoidossa harhaluulojensa takia, ollut psykoosissakin useasti. Niistähän ei nyxänsä tiedä.
[/quote]
Eli käytännössä, jos haluaa arvoistaan kohtelua, niin ei voi ikinä odottaa sitä tuolta mieheltä. Muuten käy samoin kuin minulle, jos sietää ja sietää ja tottuu siihen. Ainut vaihtoehto on ottaa joku muu mies.
Oletko ap. varma, että miehen ex haluaa tavata sut? Sustako se on kiinni lopulta? Mä en ainakaan haluaisi tavata miehen nykyistä todellakaan.
Mikä hitto sinua vaivaa?! Onko mies sinulle joku asuste, joka jokaisella naisella on oltava?! Ei tuossa tilanteessa nyt enää pitäisi mitään lisätodisteita oman selusta turvaamiseksi hankkia, jos omin silmin on jo nähnyt piirteitä kontrollista ja valehtelusta.