Ladyline Hakaniemi, kokemuksia?
Haluaisin kuulla ajantasaisia kokemuksia Ladyline -salilta. Muilta kesksustelupalstoilta löytyy jotain 2008 kirjotettuja kommentteja. Voitte jakaa myös muiden paikkakuntien ladylineistä.
Oletteko viihtyneet? Onko kauhea tungos aina? Kertokaa kaikki risut ja ruusut =) Kiitoooos!
Kommentit (6)
Nostelen tätä vanhaa ketjua, onko kokemuksia?
Jumppavalikoima on laaja ja ohjaajat suht hyviä. Musiikki on aina liian hiljaisella, eivät saa soittaa tietyn desibelirajan yli johtuen taloyhtiöstä. Sali on huono. Pieni ja hyvin laitevoittoinen. Juoksumattoja on kaksi ja ne on eri kerroksessa. Jos tykkää treenata vapailla painoilla, olympiatangolla, smithillä niin nämä puuttuu kokonaan.
Irtisanominen salilla on tehty tahallaan hyvin vaikeaksi. Kun määräaika päättyy niin et voi vaan mennä irtisanomaan sopimusta vaan siihen tulee varata aika ja ajan saaminen on vaikeaa.
Hieman negatiiviset kokemukset myös. Vuokrasin kesän ajaksi kortin, joten en ole jäsenyyteen jumissa. Olen käynyt kolmella Ladyline-salilla, ja Hakaniemi on ylivoimaisesti heikkotasoisin näistä.
- Muilla Ladylineilla on ollut varmaan sopimus Herbinan kanssa, ja suihkuissa on ollut shampoita, hoitoaineita, suihkusaippuoita ja kuorintavoiteita sekä aineita, joilla saat laitettua hiukset (muotovaahto, hiuslakka yms.) Hakaniemen ladylinella on suihkussa yksi seinässä kiinnioleva saippuateline, josta saa inhottavaa sinisenväristä saippuaa. Ei jatkoon.
- Kuntosalipuoli on heikosti suunniteltu ja pieni. Kukaan true-bodaaja tuskin menee ladylinelle, mutta mainitaan nyt kuitenkin, ettei varusteisiin kuulu edes standardilevytankoa. Toisaalta ei ole ruuhka vaivannut, parhaimmillaan samaan aikaan on treenannut 2 ihmistä. Kuntosali sijaitsee parvella, ja alhaalla pidetään ryhmäliikuntatunteja. Ongelma on siinä, että kun haluaisit keskittyä omaan treeniin, olet tahtomattasi mukana ryhmäliikuntatunnilla ja kuulokkeiden läpi pauhaa ohjaajan huudot & musiikki.
- Suihkutila on pieni, ei saunaa.
- Ohjaajien taso vaihtelee.
- HYVÄ PUOLI virtuaalitunnit. Koska ruuhka ei tätä kuntokeskusta vaivaa (enkä ihmettele miksi), on spinningsali sekä pienempi ryhmäliikuntasali lähes aina vapaana. Ovi kiinni vaan ja rauhassa jumppaamaan virtuaaliohjaajan tunnille. Tälle iso peukku, olen tykännyt tosi paljon.
En koskaan maksaisi kyseisestä kuntokeskuksesta täyttä hintaa varsinkin kun tietää, mitä muut ladylinet tarjoavat. Tämä paikka pyörii ilmeisesti vain keskeisen sijainnin takia.
Mun mielestä ihan ok paikka. Vanhan ajan tunnelmaa ja erilainen ku kuntosalit yleensä. Sali pienehkö mut mulle riittävä, sillon kun siellä tulee käytyä. Enemmän käyn jumpissa. Les millssin tunnit on hyviä, steppi ja attacki varsinkin! Joogaa en oo vielä kokeillu, mut aion mennä kokeilemaan. Suihkussa oli shampoota ja suihkugeeliä ja hoitoainetta ainakin kun viimeksi kävin. Henkilökunta ihan mukavaa. Suosittelen kokeilemaan jos jumppia tai salia etsii!
Oma kokemukseni Ladyline Hakaniemestä on todella huono.
Kuten yläpuolella jo todettiin, sali on todella pieni ja olennaisia laitteita puuttuu täysin.
Hinta oli 65e/kk silloin kun itse siellä kävin.
Irtisanoutuminen oli ERITTÄIN vaikeaa.
Kun menin 4kk jäsenyyden jälkeen irtisanoutumaan, asiakaspalvelija tiskin takana tivasi syytä ja totesi, että motivaatioko loppui.
Vastasin, että itse asiassa minulla ei ole enää varaa käydä, että olen opiskelija ja toinen työpaikkani loppui juuri noihin aikoihin.
Tähän asiakaspalvelija vastasi että: niin se on ihan omasta rahan priorisoimisesta kyse jos haluaa kroppaa pitää kunnossa, että ei sen pitäisi olla este.
Mielestäni täysin asiaton kommentti asiakaspalvelijan suusta.
Tämän lisäksi koin tulevani huijatuksi monessakin eri asiassa juurikin irtisanoutumisen yhteydessä. Nämä selvitettyäni ja monen ladyline asiakaspalveluun soittamani puhelun jälkeen olin vihdoin vapaa kyseisestä salista.
EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!
toimiiko ladylineillä tuo vuokrapörssi mutkattomasti?