Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiin Jouluksi saapuneet aikuiset lapseni ärsyttävät

Ärsyyntynyt äiti
20.12.2021 |

Kaksi täysi-ikäistä lasta saapuivat kotiin opiskelupaikkakunniltaan. Kumpikaan ei laita tikkua ristiin esim keittiössä. Minä lähden aamulla töihin ja kun palaan, saan palata kotiin, jossa ei ole edes tiskikonetta vaivauduttu täyttämään.

Molemmat ovat sulkeutuneina omiin huoneisiinsa, ei puhettakaan, että tulisivat olkkariin rupattelemaan kanssani... Keskustelut ovatkin tyyliin minä kysyn jotain ja he vastaavat lyhyesti.

Täytyy varmaan jättää keittiö sotkuiseksi, olkoot sitten niin.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipa se olla, että hekin tekevät päivät omaa työtään, opiskelua. Ei taida olla tuttu juttu sulle.

Vierailija
62/62 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama siinä mielessä, että väsyneinä tulevat. Toinen oli vielä junassa näpytellyt oppimistehtävää ja toinenkin joutuu joulun aikaan tekemään jotain töitä yliopistolle. Ihan varmasti olen itse päässyt helpommalla omina yliopistoaikoinani. 

Annan kaatua sänkyyn, vien ruokaa ja passaan mielelläni. Onhan ne mun pikkuiset edelleen jossain mielessä. Sitten kun ne tuosta vähän tokenee, niin heihin tulee enemmän eloa. Viime jouluna poika pesi meidän vanhempien autot ja teki lumityöt. Tyttö värjäsi hiukseni ja teki kivan kampauksen aatoksi. 

Mä oon jo aikoinani opettanut kotityöt, joten en enää niistä stressaa. Jos joku kotityö jäi opettamatta, niin elämä opettaa. Nyt voin sitten opettaa vaikka armollisuutta. Sitä ei maailma tunnu opettavan, niin äitinä voin yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän