Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei tykkää kun toivotan korteissa tervehdyksen myös hänen lapsipuolilleen

Vierailija
01.04.2015 |

Kaverini, yli 40vuotias, on avioliitossa miehen kanssa jolla on kolme lasta.

Nämä asuvat äitinsä kanssa mutta ovat kaksi viikonloppua kuukaudesta isänsä luona.

Minusta on korrrektia laittaa joulu/pääsiäis/yms kortteihin että Maija ja Matti Meikäläinen perheineen.

Kaveri kerran sanoi jutellessamme että "ei niille kakaroille tarvitse kortissa mitään toivottaa".

Olin ihan että???

Onko tämä nyt isokin moka että toivotaa joulua tai pääsiäistä koko uusioperheiele? Luulin, että ihan normaalia ja hyvien tapojen mukaista, mutta näemmä ei.

Kaverin mielestä riittää että kortti on hänelle ja miehelle osoitettu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen äitipuoli. Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
2/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minunkaan mielestä tarvitse, tuskin kuitenkaan kovin hyvin tunnet näitä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöhöpö. Meillä ainakin pari viikonloppua kuukaudessa meillä viettävä lapsi on osa perhettä siinä missä muutkin. Päinvastoin, loukkaantuisin jos häntä EI mainittaisi kortissa.. :) T. äitipuoli

Vierailija
4/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun toivotat vaan jatkossakin. Lapsiparat, joutuvat moisen "äitipuolen" kanssa elämään.

Vierailija
5/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä huomioin tuollaisissa korteissa kaikki siinä taloudessa asuvat - ja joka toinen viikonloppu siellä olevat lapset ovat minusta talouteen kuuluvia. Jos kaverillasi olisi yhteinen lapsi tämän miehen kanssa, niin olisi tosi outoa laittaa korttiin hänet eikä sitten niitä miehen lapsia.

Outo tilanne. Outoa sun ystävältä ottaa tällainen asia esille. En tiedä, miten jatkossa toimisin. Ehkä laittaisin vain ystävän nimen perheineen - päättäköön sitten itse, ketkä siihen perheeseen kuuluu, onko se vain miehelle vai myös lapsille.

Vierailija
6/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kyllä kuulu ystäväsi perheeseen, kuka nyt haluaisi monta kappaletta toisten hankkimia lapsia vaivoikseen.

Vierailija
7/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"]

No ei ne kyllä kuulu ystäväsi perheeseen, kuka nyt haluaisi monta kappaletta toisten hankkimia lapsia vaivoikseen.

[/quote]

Näin se menee, nykyään ihmiset lutkailee ja vaihtavat puolisoa kuin sukkia, ilman järkevää syytä. Sitten tunkevat vielä tenavansa toisten ihmisten vaivoiksi.

Vierailija
8/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:35"]

No ei minunkaan mielestä tarvitse, tuskin kuitenkaan kovin hyvin tunnet näitä lapsia.

[/quote]

Voi hyvänen aika millasia ihmisiä täällä on ! Kai nyt jotain saatanan kohteliaisuustapoja voi olla !

Vierailija
9/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:35"]

[/quote]

Voi hyvänen aika millasia ihmisiä täällä on ! Kai nyt jotain saatanan kohteliaisuustapoja voi olla !

[/quote]

No lähetä heille ihan erikseen kortti, jos noin kiihottaa.

Vierailija
10/10 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joitakin perheellisiä kavereita, joiden perhettä en ole koskaan tavannut. Lähetän kortin minulta ystävälleni enkä sisällytä saajiin hänen perhettään, joka on minulle ventovieras. En näe asiassa ongelmaa. Kaverini toimivat samoin. Jos olen edes kerran tavannut perhettä, kirjoitan kortteihin Maija Mäkinen perheineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi