Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastakkaista sukupuolta oleva paras ystävä. Millaista se on?

Vierailija
29.04.2015 |

Millaista on olla vastakkaista sukupuolta olevan henkilön paras ystävä? Mitä teette yhdessä? Onko tullut ongelmia toisen seurustelun takia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin parhaan ystävän kans tehään kaikkee yhessä. Hän on mies, minä nainen. On käyty leffoissa, syömässä, kahvilla, shoppailemassa, ruokaostoksilla, lenkillä, katottu kotona leffoja tai telkkaria, tehty ruokaa, leivottu, saunottu yhdessä, käyty autolla ajelemassa ihan muuten vaan kivoissa maisemissa, jutellaan huolista, murheista, iloista, ihastuksista, itketään ja nauretaan. Mulla on lapsia ja on tehty kaikenlaista myös yhdessä tän kaverin ja lapsieni kanssa. Joskus hän on pieniä hetkiä myös vahtinut lapsiani esim. jos lapset ollu sairaana ni oon päässy käymään kaupassa tai apteekissa. Oon onnellinen, että oon saanu niin hyvän ystävän ja toivon todella, ettei mitkään mahdolliset parisuhteet pilaa meidän ystävyyttä, vaikka yhteinen aika vähenisikin.

Vierailija
2/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista kun mieskavereiden kanssa. Joskus urheillaan, hengaillaan, katotaan leffoja, turistaan paskaa, vietetään iltaa, tehdään vaikka ruokaa jne jne.. Kummallakin tietty omia juttuja, mutta löytyy sitä yhteistä tekemistä myös.

En ole ikinä ymmärtänyt tätä ihmettelyä jos jollain miehellä on kaverina nainen, joidenkin kanssa se oleminen on luontevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. Mukavaa, puhutaan yhteiskunnallisista asioista, tarjotaan toisillemme tukea, vitsaillaan, opiskellaan yhdessä. Kumpikaan ei seurustele. Kaverini on siis nainen, minä olen mies.

Vierailija
4/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään yhdessä, käydään kahvilla, pelataan, keskustellaan ja niin edelleen. Samanlaista kuin muidenkin hyvien ystävien kanssa. Jaetaan ilot ja murheet. Kerrotaan henkilökohtaisista asioista ja ihmissuhdeasioista toisillemme ja yritetään pohtia yhdessä ratkaisuja. Jos toisella on paha mieli, yritän ilahduttaa ja auttaa.
Kummankaan suhteet eivät ole koskaan tulleet ystävyyden edelle. Tietenkin suhteessa voi olla hieman vähemmän aikaa ystäville, mutta mielestäni ystäviä ei pidä hylätä tai unohtaa. Se on valitettavasti aika yleinen ilmiö, että parisuhteen myötä kaikki kaverit unohtuu. Oli kaveri sitten samaa tai eri sukupuolta.

Vierailija
5/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin että lähes kaikissa tapauksissa mies toivoo jotain enemmän ja nainen on tyytyväinen ystävyyteen.

Vierailija
6/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 19:40"]

Eiköhän se ole niin että lähes kaikissa tapauksissa mies toivoo jotain enemmän ja nainen on tyytyväinen ystävyyteen.

[/quote]Ei, ei se ole näin. Minulla ei ole esim mitään ongelmia löytää naisseuraa. Sääli jos kuvittelette näin.

Vierailija
7/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama tosi hyvä ystävä, jotka on miehiä ja minä olen nainen. Tehdään kaikkea, mitä teen naispuolisen ystävänikin kanssa, katsotaan leffoja, pelataan, käydään kahvilla, käydään keikoilla, jutellaan jutellaan jutellaan. Seurustelukumppanit on itse kullakin vaihtunut, ja aina ne on ystäville esitelty. Nykyisen mieheni kanssa vietetään useasti aikaa mieskaverini ja hänen uuden naisystävänsä kanssa.

Vierailija
8/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskaverit on niin kauan kivoja, kunnes mustasukkainen draamakuningatar pilaa koko kaveruuden. Olen edelleen katkera entiselle ystävälleni, joka kylmästi hylkäsi minut löydettyään itselleen naisen.

Vierailija
9/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:50"]

Mieskaverit on niin kauan kivoja, kunnes mustasukkainen draamakuningatar pilaa koko kaveruuden. Olen edelleen katkera entiselle ystävälleni, joka kylmästi hylkäsi minut löydettyään itselleen naisen.

[/quote]

minulla taitaa olla sama edessä:( kuusi vuotta ollaan oltu parhaita kavereita, mutta nyt miehen kiukutteleva tyttöystävä vaatii että mies katkaisisi välit minuun. minulle taas lähettelee raivoavia faceviestejä joissa syyttää minua kaikenlaisesta huoraamisesta hänen miehensä kanssa vaikka hyvin tietää että olen niin lesbo ettei lesbompi voi olla (jos ilmaus sallitaan... :D) ja jos pyydän miestä ottamaan asian puheeksi niin nainen väittää että tili hakkeroitiin. kylläpä sitä tiliä onkin hakkeroitu monia kertoja...

veikkaisin että tämä tilanne jatkuu samanlaisena kunnes mies joko taipuu ja kääntää minulle selkänsä, tai vaihtaa parempaan. vaikea sanoa kummin päin käy, hän on niitä miehiä jotka ovat ns. pillun komennon alaisina.

Vierailija
10/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:01"]

[/quote]

minulla taitaa olla sama edessä:( kuusi vuotta ollaan oltu parhaita kavereita, mutta nyt miehen kiukutteleva tyttöystävä vaatii että mies katkaisisi välit minuun. minulle taas lähettelee raivoavia faceviestejä joissa syyttää minua kaikenlaisesta huoraamisesta hänen miehensä kanssa vaikka hyvin tietää että olen niin lesbo ettei lesbompi voi olla (jos ilmaus sallitaan... :D) ja jos pyydän miestä ottamaan asian puheeksi niin nainen väittää että tili hakkeroitiin. kylläpä sitä tiliä onkin hakkeroitu monia kertoja...

veikkaisin että tämä tilanne jatkuu samanlaisena kunnes mies joko taipuu ja kääntää minulle selkänsä, tai vaihtaa parempaan. vaikea sanoa kummin päin käy, hän on niitä miehiä jotka ovat ns. pillun komennon alaisina.

[/quote]

I feel you! Mulla on kauhea ikävä mun ystävää, vaikka paskamaisen tempun tekikin. Oltiin todella läheiset ystävät vuosia, koska käytiin samaa kouluakin. Nyt ei edes jutella fabossa enää.

Vierailija
11/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:01"]

[/quote]

[/quote]

I feel you! Mulla on kauhea ikävä mun ystävää, vaikka paskamaisen tempun tekikin. Oltiin todella läheiset ystävät vuosia, koska käytiin samaa kouluakin. Nyt ei edes jutella fabossa enää.
[/quote]
Jos oot laura ni mieti, mitä ite teit?

Vierailija
12/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:50"] Mieskaverit on niin kauan kivoja, kunnes mustasukkainen draamakuningatar pilaa koko kaveruuden. Olen edelleen katkera entiselle ystävälleni, joka kylmästi hylkäsi minut löydettyään itselleen naisen. [/quote] minulla taitaa olla sama edessä:( kuusi vuotta ollaan oltu parhaita kavereita, mutta nyt miehen kiukutteleva tyttöystävä vaatii että mies katkaisisi välit minuun. minulle taas lähettelee raivoavia faceviestejä joissa syyttää minua kaikenlaisesta huoraamisesta hänen miehensä kanssa vaikka hyvin tietää että olen niin lesbo ettei lesbompi voi olla (jos ilmaus sallitaan... :D) ja jos pyydän miestä ottamaan asian puheeksi niin nainen väittää että tili hakkeroitiin. kylläpä sitä tiliä onkin hakkeroitu monia kertoja... veikkaisin että tämä tilanne jatkuu samanlaisena kunnes mies joko taipuu ja kääntää minulle selkänsä, tai vaihtaa parempaan. vaikea sanoa kummin päin käy, hän on niitä miehiä jotka ovat ns. pillun komennon alaisina. [/quote] I feel you! Mulla on kauhea ikävä mun ystävää, vaikka paskamaisen tempun tekikin. Oltiin todella läheiset ystävät vuosia, koska käytiin samaa kouluakin. Nyt ei edes jutella fabossa enää. [/quote] Jos oot laura ni mieti, mitä ite teit?

[/quote]

En tiedä, mistä puhut.

Vierailija
13/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 21:50"] Mieskaverit on niin kauan kivoja, kunnes mustasukkainen draamakuningatar pilaa koko kaveruuden. Olen edelleen katkera entiselle ystävälleni, joka kylmästi hylkäsi minut löydettyään itselleen naisen. [/quote] minulla taitaa olla sama edessä:( kuusi vuotta ollaan oltu parhaita kavereita, mutta nyt miehen kiukutteleva tyttöystävä vaatii että mies katkaisisi välit minuun. minulle taas lähettelee raivoavia faceviestejä joissa syyttää minua kaikenlaisesta huoraamisesta hänen miehensä kanssa vaikka hyvin tietää että olen niin lesbo ettei lesbompi voi olla (jos ilmaus sallitaan... :D) ja jos pyydän miestä ottamaan asian puheeksi niin nainen väittää että tili hakkeroitiin. kylläpä sitä tiliä onkin hakkeroitu monia kertoja... veikkaisin että tämä tilanne jatkuu samanlaisena kunnes mies joko taipuu ja kääntää minulle selkänsä, tai vaihtaa parempaan. vaikea sanoa kummin päin käy, hän on niitä miehiä jotka ovat ns. pillun komennon alaisina. [/quote] I feel you! Mulla on kauhea ikävä mun ystävää, vaikka paskamaisen tempun tekikin. Oltiin todella läheiset ystävät vuosia, koska käytiin samaa kouluakin. Nyt ei edes jutella fabossa enää. [/quote] Jos oot laura ni mieti, mitä ite teit?

[/quote]

En tiedä, mistä puhut.
[/quote]
Okei sori

Vierailija
14/14 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 22:44"]

[/quote]

Jos tarkotat mua, niin en tiedä, mitä oon muka tehnyt väärin. Halusin olla vaan ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän