Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset nauravat kasvoilleni, mutta en tiedä miksi. Mikä avuksi?

Vierailija
01.04.2015 |

Kukaan ei pysty katsomaan mua nauramatta. Vituttaa katella niitä pidätettyjä nauruja. Naiset ja miehet, päivänkodin tädit, huoltomies, siivooja, pomo, aulaemäntä, kampaaja, kaverien vanhemmat.. Kaikki ovat nauruun purskahtamaisillaan kun katsovat mua. Joutuvat usein kääntämään kasvonsa pois että saisivat naurukohtauksen menemään ohi. Se on sietämätöntä. 

Jos tunnistatte tästä itsenne, niin kertokaa ihmeessä mikä ulkonäössäni on vikana? Hiukset? Silmälasit? Itse en näe sitä samaa huvittavuutta peilistä, enkä valokuvista. Mutta jotain olisi tehtävä sillä sydämeeni sattuu joka kerran kun huomaan teidän naurunne. 

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:39"]

Sinulla on pääkopan kanssa tekemistä. Itse myös nuorempana kuvittelin että jopa vastaantulevasta autosta minulle hymyillään

[/quote]

Jos nyt nämä ketkä eivät usko kokemuksiani jättäisivät nämä asiattomat kommentit kirjoittamatta. Kiitos.

[/quote]

Mitä voit päätellä siitä, että kukaan ei usko kertomaasi? Ehkä se ei ole totta? Ehkä sinulla ON oikeasti ongelmia pään sisäpuolella? Ei siinä ole mitään asiatonta eikä pahaa, sun pitää vain tajuta se ja hakea apua.
[/quote]

Niin ja jos se psykologi reagoi samalla tavalla naamasi niin sitten se varmasti voi myös kertoa, että et kuvittele vain ja mikä naurattaa.

Vierailija
62/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:11"]

Sun kasvonpiirteissä tuskin on mitään naurettavaa. En ainakaan ole nähnyt ihmisät jonka kasvonpiirteille tekisimi mieli nauraaa. Kyse on pakko olla tyylistä (kampaus, lasit, jne.)

Voi olla, että silmälasit, kampaus ja/tai meikki eivät sovi sulle ollenkaan tms. Mars optikolle ja kampaajalle! Lisäksi meikkaamallakin saa itsensä aivan eri näköiseksi eli suosittelen käyntiä jonkin tavaratalon kosmetiikkaosastolle josta saa palvelua tai sitten kosmetologille. 

[/quote]

Ihan hyvä vinkki sinänsä, mutta tyylini on jo niin simppelin neutraali ja klassinen etten keksi miten sitä voisi muuttaa muuta kuin huomiota herättävämmäksi mitä en tietenkään halua.

Luonnollisesti mulla on kova kynnys mennä minkään kauneusalan ihmisen vastaanotolle.. 

[/quote]

Sun ongelma on pään sisä- eikä ulkopuolella. Olet vainoharhainen, mene psykiatrille.

[/quote]

Hyvin mahdollista, että jotain tuollaista on kehittymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:44"]

En kyllä naura kenenkään ulkonäölle enkä totisesti ole huomannut, että kukaan muukaan nauraisi. 

Jotkut teini-ikäiset nyt saattavat tirskahdella, kun joku tosi lihava tai muuten tosi epätavallisen näköinen kaduntallaaja osuu kohdalle. 

Kuvittelet! Skitsofrenia?

[/quote]

Eli kun sinä et naura, niin kukaan muu ei voi sitä tehdä? Kuvittelet! Narsismi?

[/quote]

Katsos kun tarkkailen ympäristöäni sen verran.

Olen 54-vuotias ja tähän päivään en ole törmännyt ilmiöön, että ihmiselle naurettaisiin päin kasvoja hänen ollessaan täysin asiallinen. Ihan sama, mikä ulkonäkö. 

Eli vaihoharhaiseksihan tämä nyt on täällä todettu. Vaikka olisi kuinka omituisen näköinen, niin ei naureta, ehkä kohotetaan vähän kulmakarvoja, jos aivan puskan takaa tulee TOSI OUTO tyyppi. 

Vierailija
64/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:44"]

En kyllä naura kenenkään ulkonäölle enkä totisesti ole huomannut, että kukaan muukaan nauraisi. 

Jotkut teini-ikäiset nyt saattavat tirskahdella, kun joku tosi lihava tai muuten tosi epätavallisen näköinen kaduntallaaja osuu kohdalle. 

Kuvittelet! Skitsofrenia?

[/quote]

Eli kun sinä et naura, niin kukaan muu ei voi sitä tehdä? Kuvittelet! Narsismi?

[/quote]

Katsos kun tarkkailen ympäristöäni sen verran.

Olen 54-vuotias ja tähän päivään en ole törmännyt ilmiöön, että ihmiselle naurettaisiin päin kasvoja hänen ollessaan täysin asiallinen. Ihan sama, mikä ulkonäkö. 

Eli vaihoharhaiseksihan tämä nyt on täällä todettu. Vaikka olisi kuinka omituisen näköinen, niin ei naureta, ehkä kohotetaan vähän kulmakarvoja, jos aivan puskan takaa tulee TOSI OUTO tyyppi. 

[/quote]

Mä olen vasta 45-vuotias, ja olen todistanut elämässäni tilanteita jossa nauretaan ihmisen ulkonäölle. Tai pidätetään naurua siinä naaman edessä. Itse en naura, eikä mulle ole naurettu joten turha syyttää vainoharhaiseks.

Vierailija
65/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:29"]

Ehkäpä nenäni yhdistettynä silmälaseihin saa kasvoni näyttämään vappunaamarilta. 

[/quote] Oletko Ben Zyskowitz?

Vierailija
66/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauretaanko sulle kun sulla on piilarit. Varmasti voit yhtenä päivänä testata jos ne sulla kuitenkin on

Vierailija
67/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä saattaa olla sama ongelma. Ihmiset oikeasti saattavat katsoa pitkään tai naureskella, mies kertoi vasta, miten joku äijä oli katsonut säikähtäneen näköisenä :D Ehkä syy on siinä, että mies muistuttaa vähän luolamiestä, iso nenä ja silmät syvällä päässä.

Voi olla, että tietyt kasvonpiirteet tekevät ihmisestä huvittavan näköisen, siihen vielä päälle hassu perusilme ja varmasti joku nauraa.

AP, Onko sulla jotain silmiinpistäviä kasvonpiirteitä? Iso nenä, pullaposket tai hörökorvat. Sanoit olevasi ruma, joten et ole kuitenkaan täysin tyytyväinen ulkonäköösi, voiko sille tehdä jotain?

Vierailija
68/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käymään lääkärissä hakemassa päälääkkeitä. Suomalaisethan eivät naura. Suomalaiset murjottavat kaiken aikaa ja kulkevat naama mutrulla. Siinä vaiheessa kun rupeaa luulemaan, että joku suomalainen nauraa on syytä hakeutua lääkärin pakeille.

Vierailija
69/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:36"]Tarkista nenäs ennen ulos lähtöö. Tiedän naisen, jonka nenässä on aina räkäklimppi. Hyi hyi.
[/quote]
Ei räkäklimppi naurata. Minulle ainakin tulisi tuskainen olo jos joutuisin sitä katsomaan.

Vierailija
70/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta kun on ollut vaikea pidätellä naurua, jonkun ihmisen kanssa puhuessa oli lukiossa opinto-ohjaajan luona. Ohjaajalla oli kumma tapa katsoa puhekumppania todella intensiivisesti silmiin, hetkeksikään kääntämättä katsettaan vaikka vastapuoli olisi katsonut muualle.  Tuijotus oli niin porautuva, että väkisinkin nauratti ja ei tiennyt olisiko pitänyt katsoa samalla lailla takaisin vai tuijotella seiniä. Tavallaan siinä oli kiusaantunut, mutta samalla huvitti aivan älyttömästi. Ja minusta vielä on kohteliasta katsoa puhekumppania silmiin, mutta tuo tuijotus oli aivan liikaa.

Eli en usko aloittaja, että "vika" on varsinaisesti kasvonpiirteissäsi vaan jossain eleessä, ilmeessä tai puhetyylissäsi minkä teet huomaamattasi. Ehkä uudet silmälasit jotenkin korostavat sitä tai jokin yhdistelmä noista kaikista nyt naurattaa ihmisiä. Nauravatko myös ohikulkijat kasvoillesi vai pelkästään ne keiden kanssa puhut kasvotusten?

Vierailija
71/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta vastaan. Mä olen joskus aiheuttanut tahatonta virnuilua kanssaihmisissä. Oon tilanteista päätellyt, että ilmeisesti mulla on jotenkin huvittava tapa lausua jotkut sanat ja osa mun ilmeistä on koomisia (tän nyt huomaa valokuvistakin). Huono itsetunto löytyy myös. Mut tätä ei tapahdu silti jatkuvasti eikä ihmiset sentään naura ääneen.

Vierailija
72/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en usko, että kukaan nauraa ap:lle päin näköä

selän takana tai jälkeenpäin kyllä mutta ei päin naamaa

Vierailija
73/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi silmälasit voi kyllä olla se syy. Mun naapurin mummo hommasi uudet silmälasit jotka oli aivan liian suuret ja se teki nätistä mummelista tosi koomisen näköisen :) sitä ennen vielä kun vanhat lasit oli rikki ja vinossa päässä niin mua huvitti kovasti sekin näkymä. Siihen päälle sitten vielä vakava ilme ja kun tosissaan puhui jotain asiaa niin alkoi naurattaa se ristiriita humorististen lasien kanssa.

Vierailija
74/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ehdotusta:
1) Kysy joltain läheiseltä, mitä hän on mieltä ja mistä voisi olla kyse.
2) Etsi netistä joku ulkonäköäsi muistuttava kuva, että täällä voitaisiin sanoa jotain.
Oikeasti toivon sinulle kaikkea hyvää nyt ja jatkossa.

Vierailija
75/76 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin virnuillaan!

Olen mielestäni ihan tavallisen tai tavista vähän rumemman näköinen. On tihrusilmät ja iso nenä ja finnejä ja pieni leuka ja kapeat huulet jne, mutta niin on aika monella muullakin. Mutta sen olen huomannut, että R-vikani on ainakin yksi tyrskimisen aiheuttaja. Puheterapiasta huolimatta en koskaan oppinut sanomaan ärrää oikein ja minut on ilmeisesti tuomittu loppuiäkseni naurettavaksi idiootiksi tämän takia.

Vierailija
76/76 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän vuoksi heidän kurkkunsa viillellään auki, ettäs tiedätte.

Riikka Leppämäki Karjaa