Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset nauravat kasvoilleni, mutta en tiedä miksi. Mikä avuksi?

Vierailija
01.04.2015 |

Kukaan ei pysty katsomaan mua nauramatta. Vituttaa katella niitä pidätettyjä nauruja. Naiset ja miehet, päivänkodin tädit, huoltomies, siivooja, pomo, aulaemäntä, kampaaja, kaverien vanhemmat.. Kaikki ovat nauruun purskahtamaisillaan kun katsovat mua. Joutuvat usein kääntämään kasvonsa pois että saisivat naurukohtauksen menemään ohi. Se on sietämätöntä. 

Jos tunnistatte tästä itsenne, niin kertokaa ihmeessä mikä ulkonäössäni on vikana? Hiukset? Silmälasit? Itse en näe sitä samaa huvittavuutta peilistä, enkä valokuvista. Mutta jotain olisi tehtävä sillä sydämeeni sattuu joka kerran kun huomaan teidän naurunne. 

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:06"]

En ainakaan noita muistuta. En ole lihava. Mulla ei ole hauska ilme, ennemminkin varmaan aika vakava perusolemus.

[/quote]

Jos olet niin vakava, että ihmisiä alkaa seurassasi vähän hermostuttaa ja se saa heidät hepuloimaan? Minä ainakin olen sellainen, että silloin kun ei todellakaan pitäisi nauraa, minua alkaa naurattaa ihan sietämättömästi. Se on tapani reagoida jännitykseen.

Vierailija
42/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:24"]

Ei oo viiksiä, eikä mitään poikkeavaa. Rumana minua on aina pidetty, mutta tämä nauraminen on nyt uutta. Ettei kukaan pysty katsomaan nauramatta. Ja tämä koskee ihan kaiken ikäisiä, nuoria, keski-ikäisiä ja vanhoja, miehiä sekä naisia. 

Satuttaa vaan ihan uskomattoman paljon. Kun en käsitä mikä voi naurattaa.

[/quote]

Hmm, olisikohan kyseessä kuitenkin puheäänesi tai kasvojesi ja puheen välinen ristiriita? En ole koskaan nähnyt ketään, joka olisi niin hauskan näköinen että aina naurattaa.

Esim. näytät takakireältä kirjastontädiltä mutta puhut kuin 15-vuotias teiniprinsessa, tai näytät keijukaismaiselta mutta äänesi on kuin steroideja vetäneellä kehonrakentajalta?

Tai sitten olet vainoharhainen ja tulkitset ihmisten hymyn sinulle nauramiseksi. Entisenä kusattuna, pitäisin tätä melko todennäköisenä. On vaikeaa päästää irti ajatuksesta, että kaikki vain ilkkuvat minulle ja peittelevät nauruaan.

[/quote]

Hyvä pointti, mutta ei taida olla ristiriitaa. Ihan asiallinen olen ja hauskakin jopa. Vainoharhaisuudesta ei ikävä kyllä ole kyse, olisikin. 

Maailmassa on paljon ikäviä ihmisiä ja onnekkaita ne, jotka eivät koskaan kohtaa mitään vastaavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:11"]

Sun kasvonpiirteissä tuskin on mitään naurettavaa. En ainakaan ole nähnyt ihmisät jonka kasvonpiirteille tekisimi mieli nauraaa. Kyse on pakko olla tyylistä (kampaus, lasit, jne.)

Voi olla, että silmälasit, kampaus ja/tai meikki eivät sovi sulle ollenkaan tms. Mars optikolle ja kampaajalle! Lisäksi meikkaamallakin saa itsensä aivan eri näköiseksi eli suosittelen käyntiä jonkin tavaratalon kosmetiikkaosastolle josta saa palvelua tai sitten kosmetologille. 

[/quote]

Ihan hyvä vinkki sinänsä, mutta tyylini on jo niin simppelin neutraali ja klassinen etten keksi miten sitä voisi muuttaa muuta kuin huomiota herättävämmäksi mitä en tietenkään halua.

Luonnollisesti mulla on kova kynnys mennä minkään kauneusalan ihmisen vastaanotolle.. 

[/quote]Ymmärrän kyllä, mutta kannattaisi ehkä kuitenkin mennä. Onko tuota nauramista ollut aina? Lapsesta lähtien? Jos ei, sen täytyy liittyä jotenkin tyyliisi.

[/quote]

Tyyli voi olla vähän ajastaan jäljessä, vaikka itse koenkin että se on nimenomaan ajaton, klassinen. En hirveästi ostele vaatteita.

Vierailija
44/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa tämän ketjun perusteella siltä, ettei kukaan oikeasti naura sinulle vaan olet vainoharhainen.

Tulee mieleen se ketju, missä nuori mies valitti kuinka aina hänen lähettyvillään teinitytöt nauravat, jopa julkisilla paikoilla. No kappas, teinitytöthän eivät koskaan kikattele keskenään...

Vierailija
45/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:27"]

Ei oo viiksiä, eikä mitään poikkeavaa. Rumana minua on aina pidetty, mutta tämä nauraminen on nyt uutta. Ettei kukaan pysty katsomaan nauramatta. Ja tämä koskee ihan kaiken ikäisiä, nuoria, keski-ikäisiä ja vanhoja, miehiä sekä naisia. 

[/quote]

Hmm, olisikohan kyseessä kuitenkin puheäänesi tai kasvojesi ja puheen välinen ristiriita? En ole koskaan nähnyt ketään, joka olisi niin hauskan näköinen että aina naurattaa.

Esim. näytät takakireältä kirjastontädiltä mutta puhut kuin 15-vuotias teiniprinsessa, tai näytät keijukaismaiselta mutta äänesi on kuin steroideja vetäneellä kehonrakentajalta?

Tai sitten olet vainoharhainen ja tulkitset ihmisten hymyn sinulle nauramiseksi. Entisenä kusattuna, pitäisin tätä melko todennäköisenä. On vaikeaa päästää irti ajatuksesta, että kaikki vain ilkkuvat minulle ja peittelevät nauruaan.

[/quote]

Hyvä pointti, mutta ei taida olla ristiriitaa. Ihan asiallinen olen ja hauskakin jopa. Vainoharhaisuudesta ei ikävä kyllä ole kyse, olisikin. 

Maailmassa on paljon ikäviä ihmisiä ja onnekkaita ne, jotka eivät koskaan kohtaa mitään vastaavaa. 

[/quote]

Ei niitä ikäviä ihmisiä niin paljon ole, että KAIKKI muka sulle nauraisivat. Joskus ehkä saattaa joku ikävä ihminen kommentoida tai käyttäytyä huonosti, mutta että ihan tavallista ihmistä kaikki nauraisivat, ei ole uskottavaa. Hyvän keskustelun kyllä sait tällä aikaiseksi.

Vierailija
46/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei niitä ikäviä ihmisiä niin paljon ole, että KAIKKI muka sulle nauraisivat. Joskus ehkä saattaa joku ikävä ihminen kommentoida tai käyttäytyä huonosti, mutta että ihan tavallista ihmistä kaikki nauraisivat, ei ole uskottavaa. Hyvän keskustelun kyllä sait tällä aikaiseksi.

[/quote]

Tässä on nyt väärinkäsitys. Eivät tietenkään KAIKKI minulle naura, vaan MONET. Ja KAIKISTA ihmisryhmistä. Nuorista, keski-ikäisistä, vanhoista. Naisista ja miehistä. Näistä kaikista löytyy noita, jotka reagoivat samalla tavoin minut nähdessään ja joutuessaan keskustelemaan kanssani. 

Totuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
47/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista nenäs ennen ulos lähtöö. Tiedän naisen, jonka nenässä on aina räkäklimppi. Hyi hyi.

Vierailija
48/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ilme sinulla on, kun keskustelet ihmisten kanssa? Ota peili käteen ja kuvittele puhuvasi jollekin. Huomaat ainakin, jos vääntelet puhuessasi naamaasi omituisesti ja herätät siksi hilpeyttä.

Vierailija
49/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy. Siis kun läheisetkin nauravat, niin heiltä.

Vierailija
50/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on pääkopan kanssa tekemistä. Itse myös nuorempana kuvittelin että jopa vastaantulevasta autosta minulle hymyillään

Vierailija
51/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:39"]

Sinulla on pääkopan kanssa tekemistä. Itse myös nuorempana kuvittelin että jopa vastaantulevasta autosta minulle hymyillään

[/quote]

Jos nyt nämä ketkä eivät usko kokemuksiani jättäisivät nämä asiattomat kommentit kirjoittamatta. Kiitos.

Vierailija
52/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä naura kenenkään ulkonäölle enkä totisesti ole huomannut, että kukaan muukaan nauraisi. 

Jotkut teini-ikäiset nyt saattavat tirskahdella, kun joku tosi lihava tai muuten tosi epätavallisen näköinen kaduntallaaja osuu kohdalle. 

Kuvittelet! Skitsofrenia?

Vierailija
53/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:44"]

En kyllä naura kenenkään ulkonäölle enkä totisesti ole huomannut, että kukaan muukaan nauraisi. 

Jotkut teini-ikäiset nyt saattavat tirskahdella, kun joku tosi lihava tai muuten tosi epätavallisen näköinen kaduntallaaja osuu kohdalle. 

Kuvittelet! Skitsofrenia?

[/quote]

Eli kun sinä et naura, niin kukaan muu ei voi sitä tehdä? Kuvittelet! Narsismi?

Vierailija
54/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:30"]

Olisi kiva kuulla minkänäköisille ihmisille te nauratte? Ehkä saisin siitä jotakin vihjettä.

[/quote]

Itse en ikinä naura ihmisten ulkonäölle. Ja jos alkaa huvittaa, se useimmiten johtuu hauskasta pukeutumistyylistä tai erikoisesti laitetuista hiuksista. Mutta silloinkaan en näytä huvittuneisuutta ulospäin. 

Vierailija
55/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:40"]

voi ei :'( tuntuu pahalta sun puolesta! mitä jos kokeilisit kerran kerakäytyöpiilareita? että tuleeko sama reaktio. minäkin näytän vappunaamarilta isosankaisten silmälasien kanssa. nykyään enomista laseja vain piilolinssit.

[/quote]

Kiitos! Piilarit on multa valitettavasti kielletty, eli pystyn korkeintaan juhliin laittamaan ne, mutta en arkikäyttöön. Silmälasien vaihto voisi auttaa, mutta nykyään tuntuu löytyvän vain näitä isohkoja malleja. :(

[/quote]

Hei Ap, oletko kokeillut etsiä sopivia laseja nettikaupasta? Esim. täältä http://www.favoptic.fi/ saa tilattua muistaakseni viidet kehykset ilmaiseksi sovitettavaksi (ensin voit ladata kasvokuvan sivustolle ja sovittaa mielestäsi kasvoillesi sopivia), jos mikään ei miellytäkään niin sen kuin palautat, jos löytyy sopiva malli niin on ohjeet miten toimitaan. Itse tilasin sovitettavia kehyksiä ja tulivat muistaakseni 2 päivän sisällä. En tiedä, mutta saattaa olla laajempi valikoima kuin optikoilla :)

Vierailija
56/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:40"]

voi ei :'( tuntuu pahalta sun puolesta! mitä jos kokeilisit kerran kerakäytyöpiilareita? että tuleeko sama reaktio. minäkin näytän vappunaamarilta isosankaisten silmälasien kanssa. nykyään enomista laseja vain piilolinssit.

[/quote]

Kiitos! Piilarit on multa valitettavasti kielletty, eli pystyn korkeintaan juhliin laittamaan ne, mutta en arkikäyttöön. Silmälasien vaihto voisi auttaa, mutta nykyään tuntuu löytyvän vain näitä isohkoja malleja. :(

[/quote]

Hei Ap, oletko kokeillut etsiä sopivia laseja nettikaupasta? Esim. täältä http://www.favoptic.fi/ saa tilattua muistaakseni viidet kehykset ilmaiseksi sovitettavaksi (ensin voit ladata kasvokuvan sivustolle ja sovittaa mielestäsi kasvoillesi sopivia), jos mikään ei miellytäkään niin sen kuin palautat, jos löytyy sopiva malli niin on ohjeet miten toimitaan. Itse tilasin sovitettavia kehyksiä ja tulivat muistaakseni 2 päivän sisällä. En tiedä, mutta saattaa olla laajempi valikoima kuin optikoilla :)

[/quote]

Kiitos! Hyvä vinkki. :)

Vierailija
57/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:39"]

[/quote]

Jos nyt nämä ketkä eivät usko kokemuksiani jättäisivät nämä asiattomat kommentit kirjoittamatta. Kiitos.

[/quote]

Mitä voit päätellä siitä, että kukaan ei usko kertomaasi? Ehkä se ei ole totta? Ehkä sinulla ON oikeasti ongelmia pään sisäpuolella? Ei siinä ole mitään asiatonta eikä pahaa, sun pitää vain tajuta se ja hakea apua.

Vierailija
58/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ruveta kiertämään masentuneiden terapiapajoissa? He tarvitsisivat naamaasi.

Vierailija
59/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap on vainoharhainen. Ei vaikuta siltä. Veikkaan että silmälasit yhdistettynä ap:n naamaan saa aikaan hassun vaikutelman. Vahvasankaisten lisäksi nykyään myydään ainakin täysin kehyksettömät laseja, ns hengettömiä. Kävisiköhän sulle salaiset (silhouette)?

Vierailija
60/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hampaat tallessa?