Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit nyt valita, ettet olisi koskaan elänyt

Vierailija
31.03.2015 |

Niin, jos voisit nyt valita että lakkaisit olemasta eikä sinua olisi itse asiassa koskaan ollutkaan, niin haluaisitko? Tavallaan siis jälkiabortoisit itsesi? En tarkoita tässä mitään itsemurhaa.

Minä ehkä tekisin niin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yläpeukuttaa niitä jotka jälkiabortois itsensä ja alapeukuttaa niitä jotka tykkää elämästään?

Vierailija
22/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en todella pyytänyt tänne syntyä että jos tuollainen mahdollisuus olisi, käyttäisin empimättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:13"]Kaikki yläpeukuttaa niitä jotka jälkiabortois itsensä ja alapeukuttaa niitä jotka tykkää elämästään?
[/quote]

Ite pistin just toisin päin peukut !

Vierailija
24/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:13"]Kaikki yläpeukuttaa niitä jotka jälkiabortois itsensä ja alapeukuttaa niitä jotka tykkää elämästään?
[/quote]

Varmaan ne jotka ilmaisevat mielipiteensä kyseiseen kommenttiin. Ihan villi veikkaus.

Vierailija
25/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen usein siitä, etten olisi koskaan syntynyt. Itsemurhaa en viitsi tehdä, koska minua jäätäisiin kaipaamaan.

Vierailija
26/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä varmaankaan haluais syntyä jos sen nyt saisin päättä. En oikein tiedä miksi, jotenkin tämä elämä nyt on vähän älytöntä kaikkine velvollisuuksineen ja sääntöineen. Ihminen on eläin siinä missä muutkin lajit ja kuten tuossa joku jo sanoikin niin meitä on tällä pallolla aivan liikaa. Ihminen tulee tukehtumaan vielä omaan paskaansa, että jos nyt jostain olen onnellinen niin siitä että jos pakko oli syntyä niin se tapahtui tähän väliin eikä joskus 400 vuoden päästä. Tämän perustan ihan vain siihen mihin itse kuvittelen maailman olevan menossa. Mutta että ei. En tahtoisi syntyä, jos saisin vapaasti päättää.

M38

Vierailija
27/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on helvettiä. Jättäisin syntymättä.

Vierailija
28/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mä rehellisyyden nimissä olen joskus ajatellut, että kunpa en olisi koskaan syntynytkään. Mutta onhan mulla ollut sen verran paljon suorastaan mielettömän hienojakin hetkiä elämässäni, että ei ei... nyt kun ne tiedän ja vielä jopa muistan, niin enhän mä nyt niiden kokemisesta luopuisi. Plussat ja miinukset, niiden tilien saldot välillä vaihtelee, ja koska mulla tosiaankin on ollut hetkenikin, niin ehämmääny itteeni jumankauta lähtis jälkiabortoimaan. Sen sijaan mä voisin antaumuksella toimia parinkin nuoruuteni tyypin jälkiabortoijana, mutta ei vaan taida olla sitä laillista aborttiklinikkaa sille. ;)

Vierailija
29/29 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ehdolla valitsisin syntymättä jäämisen että ihana lapseni saisi syntyä. Hänkin voisi sitten aikuisena päättää omalta kohdaltaan. Ja tämä on siis puhtaasti itsekäs toive kun tuntuu väärältä riistää maailmalta lapseni ihanuus. Mutta ehkä hän itse olisi toista mieltä aikuisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi