Jos voisit nyt valita, ettet olisi koskaan elänyt
Niin, jos voisit nyt valita että lakkaisit olemasta eikä sinua olisi itse asiassa koskaan ollutkaan, niin haluaisitko? Tavallaan siis jälkiabortoisit itsesi? En tarkoita tässä mitään itsemurhaa.
Minä ehkä tekisin niin.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:13"]
Kaikki yläpeukuttaa niitä jotka jälkiabortois itsensä ja alapeukuttaa niitä jotka tykkää elämästään?
[/quote]Kyllä minäkin tykkään elämästäni. Mutta silti olisi parempi olla koskaan syntymättä. -24
Kyllä. Kasvoinkin kuunnellen sitä kuinka äiti olisi halunnut abortoida minut, vahingon, eikä tästä ole mitään hyvää seurannut. Monta elämää pilalla koska minä synnyin.
Ei en ! En jättäisi syntymättä. Eihän tämä ole helppoa ollut, mutta ei niin paskaakaan että haluaisin vain "olla olematta". Maailma on paha paikka, mutta täällä on niin paljon hyvää ja kaunistakin. Haluan nähdä mihin tämä mystinen elämä minut oikein vie.
En jättäisi syntymättä. Mielenkiintoisemmaksi vain menee mitä vanhemmaksi elää. Arvostan omaani ja muiden elämää ja elämän ainutkertaisuutta.
Anna mä vedän sut ylös tosta suosta. *vetää ylös suosta*
Kyllä jättäisin syntymättä. Eikä siinä olisi edes mitään ongelmaa, kun en edes tietäisi mistään, kun tosiaan en koskaan olisi ollutkaan.
En näe mitään syytä olemassaololleni, joten olisin voinut jäädä syntymättä ihan hyvin. Valitsisin siis sen.
En varmaankaan syntyisi jos nyt saisin päättää. Onhan tämä aika älytöntä ja loppujen lopuksi täyttä tuuleen huutamista. Täällä on niin paljon populaa, ettei minun poissaolollani olisi mitään merkitystä.
Kyllä tänne yks meikäläinen mahtuu eli en jättäisi syntymättä.
Tosin jos en olis syntynyt niin eihän mulla olis siitä hajuakaan mutta kun täällä oon niin poiskaan en haluais :)
Todennäköisesti jos tällainen mahdollisuus olisi, käyttäisin sen ja jälkiabortoisin itseni. Tämä tarkoittaisi etteivät lapsenikaan tulisi syntymään, mutta toisaalta heistä ei olisi siinä vaiheessa tietoakaa..
Ei mua mikään muu harmita, kun ettei naiset oo pysyny mun kanssa, vaan aina jättäneet mut. Ehkä sekin hyvässä lykyssä vielä joku kaunis päivä korjaantuu.
Katsoisin 30-vuotiaaksi asti ja jos asiat ei siihen mennessä parane voisin jälkiabortoida itseni.
M27
Jättäisin suosilla syntymättä. Ei tässä elämässä kuitenkaan ihan loppujenlopuksi ole mitään muuta järkeä kuin eläimen nimeltä ihminen- lajin jatkuminen ja uskon muiden lajitovereiden hoitavan tämän ilman minun mitätöntä panostani. Täällon oikeesti aivan sairaasti liikaa meidän lajia ja me vaan tuhotaan ja tuhotaan uuden luomisen verukkeella. Vähön off topic, mutta tää on aivan älytöntä kun oikeen alko miettiin. :D
M26
Ei tähän voi vastata kunnolla. Ihmisellä on itsesäilytysvietti joka vaikuttaa voimakkaasti ajatuksiimme tästä aiheesta. Järki sanoo, että kaikkien on parempi olla syntymättä, mutta liskoaivoille "ei koskaan syntynyt" = "KUOLEMA, KUOLEMA".