Mira ja miljoona-asunnot osa 2.
Kommentit (20)
Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]
Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista?
[/quote] itse ymmärsin että koko talo ja toi äijä omistaa vaimonsa kanssa koko talon.
Kuka ihme tää Markus oikeen on.....
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:37"]Kuka ihme tää Markus oikeen on.....
[/quote]
Joku vielä jopa Miraa teennäisempi. Kamala ohjelma!
Miehillä on monesti täysin epärealistinen käsitys omistamansa asunnon hinnasta. Tämäkin herra oli sitä mieltä, että yli 400 000 euroa olisi pitänyt saada enemmän. Samaa huomasin, kun teimme kauppoja omakotitaloista. Hintapyynnit oli järjestään tavallisilla omakotitaloilla 30-40 000 liian korkeita.
Markus on edustava heppuli, mitä ny noi pakkoliikkeet vähän haittaa, mut mitäpä niist.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista?
[/quote]
Ohjelman lajityyppi on 'harrastukset' ei siis varsinsisesti mikään myyntiohjelma
Parasta tässä jaksossa ehdottomasti myyjäukkelin tupee. Äijällä on miljoonaukaali muttei varaa peiliin tai rilleihin..
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista?
[/quote]
Ohjelman lajityyppi on 'harrastukset' ei siis varsinsisesti mikään myyntiohjelma
[/quote]
No siin tapauksessa Mira vois lopettaa myymisestä jauhannan ja puhua hobbystä ihan sen oikeella nimellä. Toi Markus ei, jännä kyllä, oo muuten näköjään enää töissä Miralla eli Kaisalla.
Kuvittelenko vain vai hiertääkö Miran ja Markuksen välillä koko ajan joku... on niin kankean näköistä tuo kommunikointi? Eikö vaan "kemiat" kohtaa?
Mielestäni Mira on todella kaunis kasvoiltaan, kommunikoi selkeästi ja tietää mistä puhuu. Tuo Markus vaikuttaa niljakkeelta.
Kulosaaren kämppä järkyttävä projekti.. Hinta pitäisi olla max milli.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista? [/quote] Ohjelman lajityyppi on 'harrastukset' ei siis varsinsisesti mikään myyntiohjelma [/quote] No siin tapauksessa Mira vois lopettaa myymisestä jauhannan ja puhua hobbystä ihan sen oikeella nimellä. Toi Markus ei, jännä kyllä, oo muuten näköjään enää töissä Miralla eli Kaisalla.
[/quote]
Ei se ole Kaisan firma.
Tän ohjelman ohjaaja ja leikkaaja eivät selvästikään tiedä, miten draaman kaari rakennetaan. Puuduttavaa scheissea, yhtään asuntoa ei ole myyty niiden nettisivujenkaan perusteella, joten aikamoisia bluffeja tää show sisältää.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista? [/quote] Ohjelman lajityyppi on 'harrastukset' ei siis varsinsisesti mikään myyntiohjelma [/quote] No siin tapauksessa Mira vois lopettaa myymisestä jauhannan ja puhua hobbystä ihan sen oikeella nimellä. Toi Markus ei, jännä kyllä, oo muuten näköjään enää töissä Miralla eli Kaisalla.
[/quote]
Ei se ole Kaisan firma.
[/quote]
On se Kaisa siellä töissä. :)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]
Parasta tässä jaksossa ehdottomasti myyjäukkelin tupee. Äijällä on miljoonaukaali muttei varaa peiliin tai rilleihin..
[/quote] senpä takia laittoi myyntiin kotinsa
Kaisa sai myytyä Timo T A Mikkosen kodin. Minne lie muuttaneet??
Mä en oikeesti kestä tota Markusta. Mira palkkaa ihmisen näkemättä ja tuon sai. Osoittaa ihan mahtavaa johtajuutta palkata assistentti noin.
Toi kundi ei olisi tullut meille edes haastatteluun.
Kuka tuo juristi on?