Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mira ja miljoona-asunnot osa 2.

Vierailija
31.03.2015 |

Hirveä läävä tuo 2 millin kartano.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo juristi on?

Vierailija
2/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy metron ikkunasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista?

Vierailija
4/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]

Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista?

[/quote] itse ymmärsin että koko talo ja toi äijä omistaa vaimonsa kanssa koko talon. 

Vierailija
5/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme tää Markus oikeen on.....

Vierailija
6/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:37"]Kuka ihme tää Markus oikeen on.....
[/quote]
Joku vielä jopa Miraa teennäisempi. Kamala ohjelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on monesti täysin epärealistinen käsitys omistamansa asunnon hinnasta. Tämäkin herra oli sitä mieltä, että yli 400 000 euroa olisi pitänyt saada enemmän. Samaa huomasin, kun teimme kauppoja omakotitaloista. Hintapyynnit oli järjestään tavallisilla omakotitaloilla 30-40 000 liian korkeita.

Vierailija
8/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on edustava heppuli, mitä ny noi pakkoliikkeet vähän haittaa, mut mitäpä niist.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista?
[/quote]
Ohjelman lajityyppi on 'harrastukset' ei siis varsinsisesti mikään myyntiohjelma

Vierailija
10/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä jaksossa ehdottomasti myyjäukkelin tupee. Äijällä on miljoonaukaali muttei varaa peiliin tai rilleihin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista?
[/quote]
Ohjelman lajityyppi on 'harrastukset' ei siis varsinsisesti mikään myyntiohjelma
[/quote]

No siin tapauksessa Mira vois lopettaa myymisestä jauhannan ja puhua hobbystä ihan sen oikeella nimellä. Toi Markus ei, jännä kyllä, oo muuten näköjään enää töissä Miralla eli Kaisalla.

Vierailija
12/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelenko vain vai hiertääkö Miran ja Markuksen välillä koko ajan joku... on niin kankean näköistä tuo kommunikointi? Eikö vaan "kemiat" kohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Mira on todella kaunis kasvoiltaan, kommunikoi selkeästi ja tietää mistä puhuu. Tuo Markus vaikuttaa niljakkeelta.

Kulosaaren kämppä järkyttävä projekti.. Hinta pitäisi olla max milli.

Vierailija
14/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista? [/quote] Ohjelman lajityyppi on 'harrastukset' ei siis varsinsisesti mikään myyntiohjelma [/quote] No siin tapauksessa Mira vois lopettaa myymisestä jauhannan ja puhua hobbystä ihan sen oikeella nimellä. Toi Markus ei, jännä kyllä, oo muuten näköjään enää töissä Miralla eli Kaisalla.

[/quote]

 

Ei se ole Kaisan firma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ohjelman ohjaaja ja leikkaaja eivät selvästikään tiedä, miten draaman kaari rakennetaan. Puuduttavaa scheissea, yhtään asuntoa ei ole myyty niiden nettisivujenkaan perusteella, joten aikamoisia bluffeja tää show sisältää.

Vierailija
16/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:32"]Arvoasuntojen sivulla tuossa Kuliksen huvilassa on myynnissä kaksi kämppää yhdessä tai erikseen, yhteishinta yli 3M. Siis onko toi ohjelma ihan asiallinen, kun annetaan ymmärtää, että myynnissä on koko talo? Kiinnostaisikohan tää kuluttajaviranomaista? [/quote] Ohjelman lajityyppi on 'harrastukset' ei siis varsinsisesti mikään myyntiohjelma [/quote] No siin tapauksessa Mira vois lopettaa myymisestä jauhannan ja puhua hobbystä ihan sen oikeella nimellä. Toi Markus ei, jännä kyllä, oo muuten näköjään enää töissä Miralla eli Kaisalla.

[/quote]

 

Ei se ole Kaisan firma.
[/quote]

On se Kaisa siellä töissä. :)

Vierailija
17/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdettä se on huonokin viihde.

Vierailija
18/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]

Parasta tässä jaksossa ehdottomasti myyjäukkelin tupee. Äijällä on miljoonaukaali muttei varaa peiliin tai rilleihin..

[/quote] senpä takia laittoi myyntiin kotinsa

Vierailija
19/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa sai myytyä Timo T A Mikkosen kodin. Minne lie muuttaneet??

Vierailija
20/20 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti kestä tota Markusta. Mira palkkaa ihmisen näkemättä ja tuon sai. Osoittaa ihan mahtavaa johtajuutta palkata assistentti noin. 

Toi kundi ei olisi tullut meille edes haastatteluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän