Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolettaa tämä vuoto.

Vierailija
31.03.2015 |

Minulla Mirena laitettu 1.5 vuotta sitten. Vuosin aika epäsäänöllisesti pari kertaa kk: ssa ensimmäiset 7-8 kk. Sitten loppui ja vuodan nyt kerran kuussa sen 8 päivää pientä tuhrua. Nyt kuitenkin on ollut paristi vuoto seksin yhteydessä. Toisella kerralla oli vaan ulkoista kosketustaja sain orgasmin. Myös kerran pientä vuotoa treenin jälkeen. Kävin gynellä tänään ja kaikki ultralla ok ja silmällä mikä näkyy kaikki hyvin. Papa otettiin 1.5 v sitten kaikki ok mutta kehoitettiin ottamaan nyt uudestaan. Nämä vuotot ovat aina tulleet jokin päivä siitä kun menkat loppuneet. Onko mulla samanlaisia kokemuksia ja voikp tuo papa muuttua pahaksi 1.5 vuodessa? Kiitos etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli toisella kerralla ei ollut pendetraatiota vaan koskettelua ja silti vuosin jokin tunti sen jälkee ihan pientä sois mutta pyyhittäessä huomas.

Vierailija
2/4 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 oli ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ja toivon kuulevanne kokemuksianne. Ap

Vierailija
4/4 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kuparikierukka. Aiheutti veristä ja limaista vuotoa yhdynnän jälkeen ja myöhemmin muulloinkin.

Vuodot loppuivat, kun poistin kierukan.

Kierukka ei sovi kaikille. Itselläni tosiaan oli kuparikierukka. Aiheutti 14 vrk kuukautiset, anemian ja jatkuvat tulehdukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä