Kuinka nopeasti laihdun, jos syön1000 kcal/vrk
Kalorit koostuu näistä: kaurapuuroa, mustikoita, maitoa, Nutrilettiä 2 smoothieta, kanamuna, sipaisu oivariinia, ruisleipä, appelsiini ja näkkileipä. Lisäksi Multivita forte. Juomama vettä, kahvia ja Detox-tee. Nämä oon tänään syönyt, samoin eilen. Olo muutoin hyvä, mutta vähän vilu on. -5 kg tavoitteena nopeasti.
Kommentit (20)
n kilo viikossa. JOs koostat nuo kalorit proteiineista niin sulla on todennäköisesti parempi ja täydempi olo :)
Olisiko parempi vaihtaa tuo ruisleipä ennemmin proteiiniin esim. toinen kanamuna tai raejuusto tms.? Kuitua tulee kaurapuurostakin vai? T. Ap
Nopeesti ja vielä nopeemmin lihot takaisin laihtumasi kilot. Tuplana. Onnea ja menestystä.
Siis miten n. 6500 kcl on kilo? Nyt en tajunnut. Auta tyhmää ja kerro
Proteiini ja hyvät rasvat loistavat poissaolollaan ja muutenkin järkyttävän alhainen kalorimäärä. Mutta mikäs siinä, jos haluat sekoittaa aineenvaihduntaasi ja laihduttaa viisi kiloa lihasmassaa.
Haluaisin nopean startin laihdutukseen motivaatiota nostamaan. Kun olen saanut 5 kg pois, voisin syödä vähän terveellisemmin. T.ap
Normaalisti käytän oliiviöljyä päivittäin, ehkä pitäisi käyttää sitä nytkin?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:12"]
Haluaisin nopean startin laihdutukseen motivaatiota nostamaan. Kun olen saanut 5 kg pois, voisin syödä vähän terveellisemmin. T.ap
[/quote]
No tuon kuurin jälkeen sulla on luultavasti hevosen nälkä ja sitten hups vaan oletkin syönyt ne pudotetut kilot takaisin. Suosittelen maltillisempaa vauhtia, tulokset pysyvät varmemmin.
Itse pudotin noin 10 kiloa kymmenessä viikossa. Eivät ole tulleet takaisin. Painoindeksi on nyt 22 ja normaalisti syön. Hyvin pääset tuolla tavalla alkuun :)
Joo vaihda raejuuston tai kinkkuun . Tulee tukosampi olo. Kautapuurosta saat kuituja. Ja syö salaattia. Siitä saa kuituja ja maha täyttyy. Eikä tuu kaloreita. Samoin porkkana ajaa sen asian.
Paljonko on normaali kulutuksesi? Jos ~1800kcal/vrk niin noin 800g/vko on suunnilleen laihdutustahti.
Joo ota se oliiviöljy käyttöön. Sä palelet, kun sun elimistö käy paastoaineenvaihdunnalla. Oletko mitannut sykkeesi? Ehkä vähän enempi voisit syödä. Sulla lähtee lihakset ja voimat. Ja sä lihot takaisin nopeasti.
lihas kuluttaa energiaa paljon paremmin kuin läski, kun lihaksilla on toimintaa ja hommaa toisin kuin läskillä.
ehkä sun ei kannata lihaksistasi luopua liian alhaisella energiansaannilla..
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:20"]
Itse pudotin noin 10 kiloa kymmenessä viikossa. Eivät ole tulleet takaisin. Painoindeksi on nyt 22 ja normaalisti syön. Hyvin pääset tuolla tavalla alkuun :)
[/quote]
kuinka kauan siitä aun kuurista on?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:52"]
Kalorit koostuu näistä: kaurapuuroa, mustikoita, maitoa, Nutrilettiä 2 smoothieta, kanamuna, sipaisu oivariinia, ruisleipä, appelsiini ja näkkileipä. Lisäksi Multivita forte. Juomama vettä, kahvia ja Detox-tee. Nämä oon tänään syönyt, samoin eilen. Olo muutoin hyvä, mutta vähän vilu on. -5 kg tavoitteena nopeasti.
[/quote]
Eiköhän se ole täysin siitä kiinni paljonko kulutat.
Osaisitko vastata kysymykseen: kuinka paljon autoni kulkee, jos tankkaan päivittäin viisi litraa?
Olipa ihanan kannustavia pudotuksia teillä! Onnea teille! Toivottavasti pääsen tuollaisiin lukuihin.
Päivittäin liikun hieman työssäni ja rappukävelyä tulee työpäivän aikana. Salia ja jumppaa n .2x vko:ssa sekä kävelylenkkejä. En mikään himoliikkuja ole, mutta vähän kuitenkin. Yritän sitä hieman lisätä.
N. 1 kg viikossa laihduin itse tuollalailla