Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku nainen olla miehen mielestä ihana ilman ihastuksen tunnetta?

Vierailija
11.11.2022 |

Jos joku mies sanoisi sulle, että "sä oot niin ihana" niin kertooko se jostain tunteesta? :)

Mulla on ollut fiilis, että yks kaveri olisi muhun vähän ihastunut ja sanoi tänään noin...

Saa olla eri mieltäkin! Olo kuin teinitytöllä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minua läheinen miespuolinen ystävä kehunut vilpittömästi ihanaksi ilman että siinä oli mitään romanttis-seksuaalista takana. Lämpimiä tunteita siis, hän kuvaili itse tuntevansa minua kohtaan hellyyttä ja sellaista tietyntyyppistä ihastelua tyylistäni, jutuistani ja olemuksestani. 

Hän tosin oli myös hyvin gay, joten en osaa sanoa kykenevätkö heteromiehet näkemään naisia rehellisesti ihanina mutta epäseksuaalisina olentoina poislukien ehkä tyttärensä ja äitinsä. 

Vierailija
2/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo että kikuli on kovana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tulkitsisin, että tuossa olisi hyvin todennäköisesti jonkinnäköistä ihastumista taustalla.

Vierailija
4/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tartuin tässä juuri tuohon sanavalintaan.

Se ehkä jopa lipsahti häneltä tuo "niin ihana", muutkin kiinnittivät siihen huomiota. Ap

Vierailija
5/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tulkitsisin, että tuossa olisi hyvin todennäköisesti jonkinnäköistä ihastumista taustalla.

Aina joku kade tulee alapeukuttaan.

Vierailija
6/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä ihana viittaa aina ihastukseen, mutta minä voin käyttää sitä ei-ihastusihmisistä ja vaikka miehistäkin. Tai ehkä en ääneen sano ketään miestä ihanaksi, mutta voin ajatella niin kumminkin.

Vierailija
7/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä on joskus tullut kehuttua naispuolisia kavereita ohi mennen mutta tämä tosin tulee lapsuuden herrasmies opetuksista.

Ei kehu oikeassa paikassa pahaa tee ja jos sillä päivän paremmaksi saa niin parempi kaikille osapuolille.

Ehkä kerran kaks vuoteen jotain sanonut mutta kai siellä jotain taustalla voi olla jos usein imartelee.

Melkein kysyisin ihan ilman mitään olettamuksia niin luulisi sanovan kyllä tai ei jos siitä ei mitään ongelmia koidu. Kokeile

Vierailija
8/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä ihana viittaa aina ihastukseen, mutta minä voin käyttää sitä ei-ihastusihmisistä ja vaikka miehistäkin. Tai ehkä en ääneen sano ketään miestä ihanaksi, mutta voin ajatella niin kumminkin.

Miehen suusta ihana on paljon sanottu.

Vierailija
9/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä on joskus tullut kehuttua naispuolisia kavereita ohi mennen mutta tämä tosin tulee lapsuuden herrasmies opetuksista.

Ei kehu oikeassa paikassa pahaa tee ja jos sillä päivän paremmaksi saa niin parempi kaikille osapuolille.

Ehkä kerran kaks vuoteen jotain sanonut mutta kai siellä jotain taustalla voi olla jos usein imartelee.

Melkein kysyisin ihan ilman mitään olettamuksia niin luulisi sanovan kyllä tai ei jos siitä ei mitään ongelmia koidu. Kokeile

En mä vielä halua! Haluan nauttia tästä kivasta fiiliksestä!! :) Ap

Vierailija
10/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta naimisissa olevana en väärinkäsitysten välttämiseksi sanoisi sitä ääneen. Tai valitsisin hieman eri tavan ilmaista asian ainakin.

Vierailija
11/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heteromies sanoo ihanaksi, niin kyllä se 99.9% varmuudella tarkoittaa, että on jotain ihastumisen tyyppistä ilmassa.

Vierailija
12/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä luulen että mulla on sama. olen tavannut vuosia sitten miespuolisen sielunpuolikkaani, mikä on ihme. olemme kuin kaksoset, puhumme spontaanisti samoista asioista yms lista on pitkä. luulin aluksi häntä elämäni rakkaudeksi ja minulla on sydän täynnä rakkautta tuota miestä kohtaan mutta romanttisia fiiliksiä ei niinkään. pientä fyysistäkin ihastustakin on, koska hän on ihanin kohtaamani ihminen ja olen aivan... en tiedä mitä mutta rakastan häntä syvästi. tunnen että hän tuntee samoin minua kohtaan. hän arvostaa on kohtelias rakastaa paljon. eli on se mahdollista miehen ja naisen välillä, syvä rakastava ystävyys jossa on luonnon aiheuttamaa lievää ihastelemista koska tunne on niin voimakas. saitko kiinni mitä tarkoitan?

Vierailija
13/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyille miestyypeille ihana voi tarkoittaa mukavaa vaan ilman ihastumisen tunnetta.

Tai voi siinä olla ihastumista, mutta ei tietoisella tasolla.

Vierailija
14/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä vielä halua! Haluan nauttia tästä kivasta fiiliksestä!! :) Ap

Tee kuten haluat mutta hieman varoitan.

Tarpeeksi kun jää lonimaan niin saattaa jäädä ilman. Ei ole ensimmäinen kerta kun olen kuullut miehen lopettaneen lähestymisen koska vastakaikua ei ole kuulunut vaikka jotain kiinnostusta puoleen ja toiseen on ollut.

Yksi kaverini vietteli erästä neitoa noin 4 vuotta ja lopulta luovutti kun luuli että toista ei kiinnosta.

Hän myöhemmin sai humalapuhelussa huudot ihastukseltaan koska oli lopettanut lähestymisen ja hän oli ihan rikki tapahtuman jälkeen.

Tee molemmille palvelus ja koita olla venyttämättä pitkään mikäli tunne on molemmin puolista. Onhan se varmasti kivaa mutta itku voi tulla pitkästä ilosta yllättäen.

Vierailija
15/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos ton kerran vuosisadas kuulee, niin tekee vaikutuksen . Pelkkä sana, jota sanotaan usein ja kaikille..

Vierailija
16/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt miespuolinen ystävä kehui mua usein ihanaksi ja kauniiksi. En tiedä oliko alkuun ihastunut, en koskaan kysynyt. Myös miesystäväni oli hänen ystävänsä. Oltiin kaikki läheisiä ja tämä ystävä monesti kutsuikin minua siskokseen. Ja hän itse oli kuin veli minulle.

Vierailija
17/17 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka harvoin meihet käyttää ihana sanaa muutenkaan. Jos käyttää sitä susta, niin sitten kanssa tarkottaa sitä. Toki jos sanoo että sulla on ihana persoonallisuus, se ei välttämättä meinaa ihastusta.