Juonut jo 24 kaljaa
Mutta siltikin tuntuu, ettei mene päähän kunolla. En oikein en osaa päättää, kuinka huono merkki tämä sitten on. Ei tee edes mieli juoda enempää, kun tuntuu vaan siltä, ettei ole mitään kattoa.
Jotkut varmaan tulevat valittamaan, että tässä on kyse jostain näyttämisestä, mutta kun ei ole. Tietysti unirytmi on mitä on, mutta siltikin huolestuttaa, että edes laatikollinen kaljaa ei ei enä riitä kaatokänniin ja sammumiseen.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 05:38"]
Mutta siltikin tuntuu, ettei mene päähän kunolla. En oikein en osaa päättää, kuinka huono merkki tämä sitten on. Ei tee edes mieli juoda enempää, kun tuntuu vaan siltä, ettei ole mitään kattoa.
Jotkut varmaan tulevat valittamaan, että tässä on kyse jostain näyttämisestä, mutta kun ei ole. Tietysti unirytmi on mitä on, mutta siltikin huolestuttaa, että edes laatikollinen kaljaa ei ei enä riitä kaatokänniin ja sammumiseen.
[/quote]
Minulla puutui kerran vasen käsi kokonaan kun kiskoin korin päivässä. Ilmeisesti hermostoa tuhoutui.
Kalja pitää juoda nopeesti. Tölkki pitää vetää alle minuutissa. Varmasti nousee päähn ja tulee nousuhumala. Vetäkää ne tyhjään mahaan niin toemii.
tyä miäs
Kannattaa pitää aina välillä muutaman päivän, viikon, taukoja. Sitten taas maistuu ihan eri tavalla. Ei makeaa mahan täydeltä, sano.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 05:38"]
[/quote]
Minulla puutui kerran vasen käsi kokonaan kun kiskoin korin päivässä. Ilmeisesti hermostoa tuhoutui.
[/quote]En tiä miksi, mutta alko naurattaan:D
Itse olen jo muutamasta ölysestä hyvässä huppelissa. Halvaksi tuloo!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:52"]
Kannattaa pitää aina välillä muutaman päivän, viikon, taukoja. Sitten taas maistuu ihan eri tavalla. Ei makeaa mahan täydeltä, sano.
[/quote]
Eiku olvia toine päivä ja kohvia toene päevä. Aena tyhjään napaa. Kyllä toemii.
ny veetään keskarii. ihanaa leijonat ihanaa. vaikka on löysä vatsa niin ei haittaa tahtii
Missä ajassa?
itse olisin sammunut jo ehkä...15 oluen jälkeen, olettaen että ovat pieniä. Tosin olisin ehkä lopettanut juomisen ...max 7 jälkeen, tavan litku bisseä ei maun vuoksi voi juoda kuin muutaman.
en sano muuta kun eipä mene hyvin sullakaan. Hullu määrä alkoholia että tulet päihin! Miten sitä edes jaksaa juoda?
Siis miten jaksat kusta jatkuvasti?
Eihän tuossa mitään. Ei se aina nouse päähän.
Mulle toi oli ihan normaalia joskus 18 v saatoin juoda illassa monta lasia skumppaa, 24pac, 12pac kaljaa, puoli pulloa 0,7 jotain kirkasta väkevää, kuus isoa siideriä, ufo shot pullonja salmaria ja muistan illasta ainakin kaiken mitä olen juonut toinen kerta join paljon absinttia, leijonaa, pussillisen sidukkaa, 12 ja 24 pac kaljaa ja muistan kaiken paitsi alaston uinnin julkisella paikalla. Nyt varmaan menis päähän parikin kaljaa. Ei ole syytä huoleen.
t raitistunut alkoholisti nainen 21
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 05:43"]
Eihän tuossa mitään. Ei se aina nouse päähän.
[/quote]
Nyt vaan tuntuu, että tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Enää 20-24 kaljaa ei riitä lähellekään sammumispistettä vaikka vuosi 18-20 yleensä riitti siihen.
Mulla sama, siksi joutunut ottamaan terävät avuksi.
Ja maha ei kestä sitä kaljan määrää minkä pää vaatisi.
Toissapäivän saldo oli 1,5 ploa viiniä, 17 olutta ja 0,3 dl kirkasta. Aikaa meni ton ryystämiseen 9 tuntia.
Pitäisihän se nyt tietää että jos paljon juo niin toleranssi kasvaa. En väitä että juot välttämättä jokapäivä, mutta jos 24 + olutta tarvii känniin niin mulle kuulostaa kyllä paljolta. Ittelle menee ehkä se 16 hyvällä tuurilla ja sitte sammahtaa.
Itellä kans ei mikään mene enään päähän. En saa sitä kivaa nousuuhumalan tunnetta vaan aivan ku heti alkais laskuhumala. Viimekuukausina olen lähes poikkeuksetta lopettanut juomisen kun n.9-10 annosta on juotuna, koska alkanut olla turhaa puurtamista. No eipä tee mieli juoda...
työmies täsä.
kyllä ne 8 riittää hyvin illassa. neljä nopeesti ja loput tissuttaen. nopeesti tarkottaa 15 min. ihan keskikaljaa.