Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia karvoja miehenne ajelee?

Vierailija
31.03.2015 |

Mielestäni mieheni ajelee liikaa karvojaan sillä hän poistaa karvat jaloistaankin. Harmi koska pidän sopivasti karvaisista ja miehekkäistä miehistä. Mites teillä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran ajaa, muuta ei.

Vierailija
2/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan parran ja kainalot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta, selkä, kulli, rinta

Vierailija
4/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:13"]Parta, selkä, kulli, rinta
[/quote]

Joskus myös kainalot

Vierailija
5/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa omatoimisesti partansa ja kainalonsa, mutta rintakarvat lähtee usein vasta kun pyydän. En voi sietää rintakarvoja.

Vierailija
6/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran, rintakarvat, mahakarvat ja kesäisin kainalot. Luojan kiitos.

Vierailija
7/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:15"]Parran, rintakarvat, mahakarvat ja kesäisin kainalot. Luojan kiitos.
[/quote]
Niin ja alapäänkarvat tietenkin

Vierailija
8/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksia ja munakarvoja... siinäpä ne olikin

Vierailija
9/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin harmittaa että mieheni ajelee karvoja niin paljon. Yksi kiihottavimmista asioista hänessä oli alussa juuri se, että hän oli hyvin karvainen erityisesti rintakehästä ja käsivarsista.

Sitten hän rupesi yhden ulkomaanmatkan aikana ajelemaan noita kaikkia karvoja pois, koska halusi ruskettua rannalla myös rinnasta ja koki karvoituksen kuumaksi. Se jäi valitettavasti päälle. Hän on poistanut siitä asti eli viimeiset pari vuotta kaikki rintakarvat ja ajelee myös käsivartensa, kainalonsa ja munakarvansa. Vain säärissä saa rehottaa.

Minusta hän menetti aika paljon fyysisestä vetovoimastaan, mutta ei voi mitään. Olisi kai pikkumaista vaihtaa miestä karvojen ajelun takia, vaikka haluankin häntä nykyisin paljon vähemmän kuin silloin joskus. Miestä ei tunnu haittaavan. Hänelle riittää muutenkin seksi 1-2 kertaa kuukaudessa :(

Vierailija
10/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:16"]hiuksia ja munakarvoja... siinäpä ne olikin
[/quote]

ja parta/ viikset tietty

Vierailija
11/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot lyhyeksi, pallit, kullin varren ja pakaroiden välistä niin, että pyllyreikä on kanssa karvaton. Niin ja on 40.

Vierailija
12/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta, ja hiukset ajelen minä muutaman viikon välein. Mies on todella karvainen siinä mielessä että selässäkin on melko paljon, joten toisaalta niitä voisi ajella, mutta toisaalta kuka sitä isoa miestä jaksaisi jatkuvasti olla parturoimassa ympäriinsä? Ja jos alkaisi kainaloita, rintaa, haaruksiaan tai sääriään ajella, veisin lääkäriin, joko olisi tullut hulluksi tai muuttunut homoksi tai jotain. Ei mies ole mikään mies ilman rintakarvoja!

Vierailija
13/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:34"]Parta, ja hiukset ajelen minä muutaman viikon välein. Mies on todella karvainen siinä mielessä että selässäkin on melko paljon, joten toisaalta niitä voisi ajella, mutta toisaalta kuka sitä isoa miestä jaksaisi jatkuvasti olla parturoimassa ympäriinsä? Ja jos alkaisi kainaloita, rintaa, haaruksiaan tai sääriään ajella, veisin lääkäriin, joko olisi tullut hulluksi tai muuttunut homoksi tai jotain. Ei mies ole mikään mies ilman rintakarvoja!
[/quote]
Hyi helvetti. Onneksi oma mies ei tahdo näyttää apinalta.

Vierailija
14/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran, pallikarvat, kainalot kesäisin. Kulmat nypin minä.

Vierailija
15/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:34"]Parta, ja hiukset ajelen minä muutaman viikon välein. Mies on todella karvainen siinä mielessä että selässäkin on melko paljon, joten toisaalta niitä voisi ajella, mutta toisaalta kuka sitä isoa miestä jaksaisi jatkuvasti olla parturoimassa ympäriinsä? Ja jos alkaisi kainaloita, rintaa, haaruksiaan tai sääriään ajella, veisin lääkäriin, joko olisi tullut hulluksi tai muuttunut homoksi tai jotain. Ei mies ole mikään mies ilman rintakarvoja!
[/quote]

Mitä homoa on ajella kainalot tai alapään karvat ? Mua ainakin ällöttävää jos alapää täynnä karvoja. Eipä paljon tee mieli suihin ottaa

Vierailija
16/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta säännöllisesti, kainalot ja alapää silloin kun sattuu huvittamaan. 

Vierailija
17/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat, ei muuta.

Vierailija
18/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain parran. En kestäisi jos MIES alkaisi ajalemaan kullia,kainaloita jne... Huhhuh.

Vierailija
19/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia paitsi kulmakarvoja.

Vierailija
20/22 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta, kainalot ja alapää. Silloin kun olen hänen kanssaan niin pyytää mua ajelemaan rinnan, selän, pepun ja niskan. Ja nypin hänen kulmakarvat :)