Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestä

Vierailija
31.03.2015 |

Saisin heti, jos haluaisin. En halua. Vapaana on ihanaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

Vierailija
2/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, koska en ole hintti.

Vierailija
4/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, koska en ole hetero.

Vierailija
5/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu. Ei ole oikeasti rationaalista ottaa miestä. Sanokaa nyt yksi hyvä syy miksi pitäisi uhrautua jollekin tuppimunalle?

Vierailija
6/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:53"]

Olet fiksu. Ei ole oikeasti rationaalista ottaa miestä. Sanokaa nyt yksi hyvä syy miksi pitäisi uhrautua jollekin tuppimunalle?

[/quote]

Kiitos. Minustakin tämä on järkevää. Voin loistavasti! :)

Vierailija
7/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tehnyt tietoista päätöstä tuon asian suhteen. Nyt olen elänyt 9 vuotta ilman parisuhdetta. Tämä aika on ollut onnellisinta aikaa elämässäni.

Minulla on kaksi upeaa poikaa, joista toinen on jo löytänyt paikkansa työelämässä urheilu-uransa rinnalle. Nuorempi pojistani on 15 vuotias tervehenkinen nuorukainen, jonka kanssa käyn älykkäimmät keskustelut.

Monet naiset kaipaavat miesseuraa ja parisuhdetta. Minulle se ei sovi. :)

Vierailija
8/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:07"]

Minä en edes tehnyt tietoista päätöstä tuon asian suhteen. Nyt olen elänyt 9 vuotta ilman parisuhdetta. Tämä aika on ollut onnellisinta aikaa elämässäni. Minulla on kaksi upeaa poikaa, joista toinen on jo löytänyt paikkansa työelämässä urheilu-uransa rinnalle. Nuorempi pojistani on 15 vuotias tervehenkinen nuorukainen, jonka kanssa käyn älykkäimmät keskustelut. Monet naiset kaipaavat miesseuraa ja parisuhdetta. Minulle se ei sovi. :)

[/quote]

Hienoa että on muitakin kaltaisiani. Nauti elämästä! :)

Vierailija
9/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnassasi ei ole mitään väärää. En minäkään halua naista, enkä myöskään seksiä. En halua lapsiakaan.Vapaus on parasta ja huoletonta. Saan iloisena nauraa kun näen joidenkin parisuhteessa olevien tai perheellisten ihmisten riitoja ja minä säästyn kaikelta. :)

Vierailija
10/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään haluaisi naista, mutta fuckbuddy kelpais. M19

Vierailija
11/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on suuri kusetus. Jokainen järkevä tietää että ei se ihastuminen kestä kun jonkun pari kuukautta..tutkitustikin. Maksimissaan ääritapauksissa lähes vuoden.

Miestä ei ole biologisesti kai edes tarkoitettukaan uskolliseksi. Molemmat kärsivät, nainen ja mies, kun tuollaista epäluonnollista asetelmaa vaaditaan yhteiskunnan toimesta.

Eläkää vapaana ja kyseenalaistakaa kaikki maailman suuret huijaukset aina rahasta romantiikkaan ja uskontoihin.

Vierailija
12/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs seksi? Eikö tee mieli koskaan?

Vierailija
13/13 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan sitten, kun tarpeeksi hyvä osuu kohdalle. Sitä odotellessa... En ole koskaan seurustellut.