Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies- ottaisitko kauniin lääkärin vai kauniin myyjän,

Vierailija
31.03.2015 |

Jos saisit valita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miehenä voi valita kenet otan. Noista kahdesta saisin elämäntilanteeni perusteella myyjän ja olisin oikein tyytyväinen siihen.

Vierailija
2/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin tietysti, vaikka olisi myyjää vaatimattomamman näköinen. Eri asia sitten, jos se myyjä on rikas perijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatilla ei ole mitään väliä oikeasti, kunhan elämänarvot on naisella muuten kohdallaan.

M31

Vierailija
4/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lääkärin tietty jos tämä on asetelma. Mutta ei naisella kummosta ammattia tarvitse olla. Kunhan on nätti Se riittää pitkälle ja jos osaa oikein valita voi päästä viettämää hyvää elämää miehen siivellä. Kyllä naisten paras anti tälle maailmalle on siinä ulkonäössä!

Vierailija
5/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis paljon merkitystä. Varmaan myyjän, koska olen itse köyhä ja se olis lähempänä.

Vierailija
6/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottasin sen joka haluaa minut. Ulkonäkö on loppupeleissä melko merkityksetön asia, jos on edes tavallisen näköinen.

Mitä teen kauniilla lääkärillä, joka on minulle ilkeä?

t.mies

Vierailija
7/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lääkäri duunaria ottais eli varmaan sen myyjän sitten.

Vierailija
8/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tutkimuksen mukaan mukaan on erittäin harvinaista, että mies ottaa itseään alemmin koulutetun naisen. Korkeammin koulutetun huomattavasti todennäköisemmin. Nainen otti miestä todennäköisemmin itseään alemmin koulutetun puolison. Joten tämän perusteella mies ottaisi sen lääkärin, naiselle kävisi se myyjäkin.

Vierailija
9/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatilla sinänsä ei ole merkitystä, mutta ottaisin sen joka paremmin duunissaan viihtyy. Tosin ihan mututuntumalla lääkäreissä on suurempi riski saada sellainen (minun makuun) liian työkeskeinen ihminen, ts työ heijastuu ylenmäärin myös vapaa-aikaan. Myyjältä ei yleensä tule kahvipöydässä kukaan mitään ostamaan eikä se ala myymään mitään pyytämättä.

M34

Vierailija
10/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:57"]

Uuden tutkimuksen mukaan mukaan on erittäin harvinaista, että mies ottaa itseään alemmin koulutetun naisen. Korkeammin koulutetun huomattavasti todennäköisemmin. Nainen otti miestä todennäköisemmin itseään alemmin koulutetun puolison. Joten tämän perusteella mies ottaisi sen lääkärin, naiselle kävisi se myyjäkin.

[/quote]

Linkki tutkimukseen?

Vierailija
11/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:57"]

[/quote]

Linkki tutkimukseen?

[/quote]

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/nyt-se-on-tutkittu-koulutus-nakyy-puolison-valinnassa/691118/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi