Miten nopeuttaa hiustenkasvua?
Onko joku löytänyt jonkin oikeasti toimivan keinon?
Kommentit (15)
Hiero päänahkaa sormenpäillä tai sellaisella vispilällä. Hierominen lisää verenkiertoa ja auttaa hiustenkasvua. Avaa samalla lihaskalvoja.
Itse kokeilen nyt infrapunalamppua eli punavaloa. Pitäisi parantaa verenkiertoa päänahassa. Nokkosvesi (itse kerätyt, keitinvesi) tai helokkiöljykapselit syötynä voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vahvaa biotiinia purkista, toimii itsellä.
Itsellä oli pari 3kk kuuria vahvoja kapselissa. Ei ollut mitään vaikutusta
En tiedä syytä mutta nyt 60+v mun hiukset kasvaa hulluna. Elokuussa leikattiin nippanappa hartioille ja nyt hiukset oli jo lavan kohdalla, taas leikattiin toistakymmentä senttiä. Ja niin paksut ja tuuheat. Kampaajan painajainen:)
Ei mitenkään. Ne kasvaa sen minkä ne kasvaa.
Ei auta mikään........ vi te olette mainoksen uhreja. Kenellä on luonnostaan paksut ja hyväkuntoiset hiukset onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta mikään........ vi te olette mainoksen uhreja. Kenellä on luonnostaan paksut ja hyväkuntoiset hiukset onnittelut.
Kyllä geenit vaikuttaa....vaikka tupakoisit tai söisit roskaruokaa, sulla saattaa silti olla tosi paksut hiukset
Aloe vera mehu/geeli ja pakurikääpätee, inkivääri, rosmariini, myös voi lisätä rosmariiniöljyä shampooseen muutaman tipan, nokkonen teenä, jota voi hieroa myös hiuspohjaan, pii.
Geenit. Kaikilla ei kasva hiukset kuin tiettyyn mittaan, vaikka mitä tekisi.
Weledan rosmariinivesi
https://www.weleda.co.uk/shop/hair-care/revitalising-hair-tonic-100ml-1…
Vahvaa biotiinia purkista, toimii itsellä.