Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin le*** soitti

Vierailija
19.12.2021 |

Tämä soitti perjantaina, ja sanoi, että mussa on selvästi jotain vikaa, koska en ole työllistynyt 2 vuoteen. Sanoi vielä, että "Eikö olekkin? ". Miltei aloin itkemään. Onko tuollainen haukkuminen ja lyttääminen sallittua?? Olen kahden vuoden aikana ollut koulutuksissa n. 6kk ja ilmaiseksi töissä 4kk. Näitä hän ei kuitenkaan noteerannut mitenkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin sanonu joo on vikaa, mutta lisänny työkkärinseura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
2/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite en oo työllistynyt 6 vuoteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sinun vika ole jos he epäonnistuu työssään. Vaadi kirjallinen selvitys miksi näin on tapahtunut. Joku tulosvastuu niilläkin on oltava.

Vierailija
4/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin soitti, puhui huonoa suomea. Jos oikein ymmärsin pitää mennä johonkin valmennukseen. Työnhaku valmennus? Onko sellaista? Tulee kuulema kirje postissa. Olen osa- aikatyössä nyt. Tivasi miksi ei ole ajokorttia.

Vierailija
5/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkkärille saa antaa numeroaan, ei heillä ole oikeutta sitä tietää. Kaiken työnhaku- ja koulutushässäkän saa hoidettua netin kauttakin.

Vierailija
6/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut sille leh----mälle että mene muualle ammumaan. Hei ja työkkärit suojatyöeläteille saa kuule sanoa ihan vastaan ja omia mielipiteitä, ei ne mitään kuninkaita ole. Minä olen kuulkaa ladannut ja lujaa niille jos rupevat silmille hyppimään.

Vierailija
7/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikaisemmin ollut saman virkailijan kanssa tekemisissä? Onko hän silloin ollut asiallinen?

Tulee vaan mieleen, että jos tässä on joku törkimystapaus joka lyttää asiakkaitaan ihan huvikseen, voisit tehdä hänestä valituksen. Sinun pitäisi olla hyvin hyvin asiallinen valituksessasi. Eli kirjoitat vain täysin rauhoittuneena. Hänen esimiehensä eivät ehkä edes tiedä miten huonosti hän hallitsee asiakaspalvelun. Ja jos muutama muukin on valittanut on todennäköisempää että hän saa syytä parantaa tapojaan.

Vierailija
8/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko 2v ajan hänen asiakkaansa. Oli heti hirveän päällekäyvä, mutta silloin kuitenkin kannusti ja kehui. Äänensävy muuttui kun menin omatoimisesti 4 kk työkokeiluun. Hänen mielestään se oli liian pitkä aika. Vaikka selitin, että tietenkin haen tuona aikana palkallista työtä, mutta haluan kokeilla jotain uutta. Hänen mielestään tuhlasin aikaa ja minun olisi pitänyt mennä "oikeisiin" töihin omalle alalleni. En ymmärrä, koska kehitin uusia taitoja, enkä pysynyt vain vanhassa turvallisessa??? Itse olin itsestäni hyvin ylpeä, koska uskalsin hypätä täysin minulle vieraalle alalle opettelemaan uutta...

Vierailija
9/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työn pitäisi mennä kellään tunteisiin. Se niiden pitäisi siellä työkkärissäkin ymmärtää. He kumminkin saavat saman palkan joka tapauksessa, työllistyi sitten joku tai ei. Tekisi kaiken voitavansa siellä ja that’s it.