Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla on huono itsetuntemus?

Vierailija
31.03.2015 |

Täällä on menossa ketju, jossa kysellään asioita ihmisiltä joilla on hyvä itsetuntemus. Se on mielenkiintoinen. Mutta onko täällä muita, joilla se on aina ollut huono? Ja mitä haittaa siitä on ollut elämässänne?

Itse kuulun huonon itsetuntemuksen ihmisten ryhmään. En ole koskaan tiennyt oikein mitä haluaisin elämässä. En ole ollut lahjakas missään, en lahjaton missään. En ole ollut erityisen kiinnostunut mistään, mutta en tuntenut vastenmielisyyttäkään moneenkaan asiaan.

Ammatinvalintakin oli yhtä helvettiä kun kaikki vaihtoehdot oli yhtä lailla auki, mutta mikään ei erityisemmin kiinnostanut. Valitsin sitten suunnilleen arvalla, ja nyt nelikymppisenä tajuan, että valinta oli kammottavan väärä. Miestä en ole saanut valittua koskaan, joten olen sinkku. Joskus mietin, haluaisinko lapsia vai en, mutta en päätynyt mihinkään lopputulokseen. Ajattelin, että menköön kuten menee, jos löytyy mies joka haluaa lapsia, tehdään, jos ei löydy, ei tehdä. Jäi sitten tekemättä.

Olen siis lilluskellut elämässäni vaan ja katsonut mihin virta vie. En ole saavuttanut ulkoisesti mitään: ei ole omistusasuntoa, ei mitään tutkintoa kouluista, ei miestä, ei lapsia, ei säästöjä. Mutta hassua kyllä, olen silti varsin onnellinen ihminen nykyisin. Minulle riittää nykyhetki ja olemassaoleminen, en kaipaa juurikaan selalisia ulkoisia asioita mitä ihmiset tavoittelee. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää että olen ilmeisesti ainoa näistä ongelmista kärsivä :) t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan