Te jotka kärsitte kevätmasennuksesta tai -ahdistuksesta...
missä vaiheessa ahdistuksenne on nyt? Onko pahin vaihe menossa vai alkaako jo helpottaa? (missä vaiheessa yleensä helpottaa?)
Kommentit (12)
Helpottaa vasta loppukesästä. Huhtikuu on vaikein. Tuntuu et tuo valo räjäyttää pään. Masennusta on muutoinkin ja kevät tapaa voimistaa sitä.
Mulla helpotti jo. Ihanaa. Maaliskuun loppu se pahin.
Mikä vitun kevätmasennus? oikeasti masentunut on masentunut vuoden ajasta riippumatta.
Vuoristoratavaihe. Välillä tulee sellaisia ahaa hetkiä, että tässähän vois tehdä vaikka mitä kivaa ja on onnellinen olo, mutta ei tosiaan kestä kun hetken ja sitten tippuu taas samantein siihen pimeyteen. Jostain syystä tämä vuosi ollut pahin ikinä.
Mulla pahenee kesää kohti ja syksyllä olen täynnä virtaa.
Nyt on vähän parempi kun ei aurinko porota täysillä.
Mulla alkaa pikkuhiljaa helpottaa, maaliskuu pahin. Mut yleensä vasta toukokuussa alkaa piristyä ja mieli kesäistyy.
Just iski muutamia päiviä sitten. Tosi paha olla.
Mulla helpottaa kun alkaa olla oikeasti lämmin ja aurinkoista ja voi pukeutua kivoihin vaatteisiin. Mun kevätmasennus taitaa liittyä siihen että kaikki on harmaata ja ällöttävää, koska rakastan kesää.
Jostain syystä tämä vuosi ollut pahin ikinä.
Niin mullakin, ja ihan järkky väsymys ja huimaus päällä kokoajan, sais jo helpottaa.
Mulla on lipsunut tänä keväänä manian puolelle. Ei koskaan ennen. Menin jo lääkäriinkin, että sais ees nukahtamislääkkeitä, josko se tasottais, että nukkuis ees enemmän kuin muutaman tunnin. Mutta siellä oli vastassa jo niin tympeä tyyppi, jolle en sitten halunnut avautua mitään ja puhuinkin sitten närästysvaivasta.
Onko kellään kokemusta, että masennus vaihtuukin näin?
up