Miksi nuorta miestä kiinnostaa vanhempi nainen?
Paljon tuntuu olevan nykyään nuoria miehiä, joita kiinnostaa seksi itseään vanhemman naisen kanssa. Mistä johtuu? Mikä kiihottaa? Houkuttaako kokemus, vapautuneisuus, itsevarmuus vai mikä?
Seksikäs N40
Kommentit (80)
Itse olen kyllä sen verran perverssi aina ollut että vanhemmat Naiset on aina kiinnostanut enemmän kuin nuoret. Parikymppisenä sain viisikymppisiä ihania Naisia ja nyt yli nelikymppisenä 60-70v on niitä parhaita. Nuorempana ei niistä voinut kuin haaveilla. Kiihotun kovasti vanhemmasta enkä pidä sitä yhtään pahana!! Naiset on parhaita!!
Joo no ei ihan 70-v sentään..mutta totanoin kyllä se kun on kerran päässyt panemaan 40-50v niin eipä kyllä enää tyttöset kiinnosta. Nainen rupee kypsymään siinä yli 30v vähitellen. Vaikee tajuta näitä viiskybäsiä jotka kuolaa parikymppisiä, kun ittensä ikäset on just parhaita. Tulee mieleen että näillä miehillä ei taida kantti eikä kunto kestää tosinaisten kyydissä. Eikai ton ikäiset enää lapsia halua että sen takia nuoria kuolaavat ei ainakaan pitäs haluta.
Tätä mammapalstaa kun lukee tuntee ihan myötähäpeää naisten puolesta. Kauheaa sättimistä ja stereotypisointia naisista ja miehistä. Jos joku kertoo omasta kokemuksestaan, heti tulee joku joka tuomitsee että se on väärin.
Kyllä mammat on hyvin estottomia, jo aika lapsuudesta asti muistelen kaikenlaista perseen puristelua tulleen. Eivät nyt sentään muniin koskenu. Teininä vielä estottomammin, eikä mikään ihme, olen aina ollu hyväkuntonen ja ihan hyvän näkönen nuori mies. En pidä huomion osoittamista siis pahana, vaan kivana asiana. Vaikka teoreettisesti nuo kaikki episodit voisivat olla nykyisin jonkin sortin ahdistelua. Ainoa kuitenkin, kuka suoraan muniin on tarrannut teininä, oli mies. Löin sitä ja lähdin menemään.
Kerran jossain laivabaarissa teininä jotenkin jouduin mystisen puuman matkaan, ja nussittiin hytissä koko yö. Ei nyt mikään paha. Ei suoraan mun makuuni, mutta ainakin juma tiesi mitä nappuloita pojasta pitää painaa. Ihan kiva kokemus siis (:
Itellellä nuorin työstettävänä ollut muija oli mua 16 vuotta nuorempi (olin silloin 35) ja aikoinaan nuorena (19 v.) työstin 18vuotta vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon tuntuu olevan nykyään nuoria miehiä, joita kiinnostaa seksi itseään vanhemman naisen kanssa. Mistä johtuu? Mikä kiihottaa? Houkuttaako kokemus, vapautuneisuus, itsevarmuus vai mikä?
Seksikäs N40
Parhaat panot olen saanut yli viisikymppiseltä, ihan hillitön huippu oli 58v, siinä oli kyllä saamisen ja antamisen iloa
Niin kuin tässä joku jo selittikin, jopa vanhempien naisten seura on miellyttävämpää kuin nuorten naisten. Tää menee mun puolesta samaan kastiin sen kanssa, ettei voi oikein selittää miksi tykkää juuri tietynlaisista ruoista. Niistä vain tykkää. Ja tässä tapauksessa kyllä se kypsempi ruoka on parempi kuin raaka ;)
Kyllähän se nuori sileä iho ja hyvät kurvit ovat kiihottavia, mutta kun hyvää seksiä pitää hakea niin se haetaan kokeneemmilta. Ainakin todennäköisyys saada kunnon kyydit on huomattavasti suurempi 40+ kanssa. Tosin vaimoni 42v on tässä poikkeus, tiedä miten surkea on nuorena ollutkaan. Ei auta ihana vartalokaan kun ei vaan osaa tai ei viitsi, vai luottaako liikaa ulkoisiin avuihinsa, en tiedä.
Eikä sillä, kyllä nuorissakin hyviä on, mutta harvemmassa.
Teininä käytiin päivätansseissa. Parasta aikaa oli kyllä juu.
Mulle kelpais vanhempi naisseura, oon 23v.
Laittakaa naiset viestiä antsanoma23 at gmail piste com :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä sen verran perverssi aina ollut että vanhemmat Naiset on aina kiinnostanut enemmän kuin nuoret. Parikymppisenä sain viisikymppisiä ihania Naisia ja nyt yli nelikymppisenä 60-70v on niitä parhaita. Nuorempana ei niistä voinut kuin haaveilla. Kiihotun kovasti vanhemmasta enkä pidä sitä yhtään pahana!! Naiset on parhaita!!
Tämä on ihan kuin minun kynästäni 😊!
Vanhempien naisten rennompi ja itsevarmempi ote elämään saa tämän herran heti kiinnostumaan.
Rialle terkkuja, olet vaan niin ihana😊!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se nuori sileä iho ja hyvät kurvit ovat kiihottavia, mutta kun hyvää seksiä pitää hakea niin se haetaan kokeneemmilta. Ainakin todennäköisyys saada kunnon kyydit on huomattavasti suurempi 40+ kanssa. Tosin vaimoni 42v on tässä poikkeus, tiedä miten surkea on nuorena ollutkaan. Ei auta ihana vartalokaan kun ei vaan osaa tai ei viitsi, vai luottaako liikaa ulkoisiin avuihinsa, en tiedä.
Eikä sillä, kyllä nuorissakin hyviä on, mutta harvemmassa.
Uskallatko näyttää tämän kommentin vaimollesi?
Mus vähän sieppaa keskustelu vanhemmasta naisesta pano-objektina. Tuntuu kuin puhuttaisiin nukesta. Persoonallisuus ja käytöshän ne suhteen tekevät. Ikäero voi antaa lisämaustetta seksiin, mutta viimekädessä kyse on ihmisten kohtaamisesta. Ei suhde voi perustua pelkkään seksuaaliseen kiinnostukseen, vaikka se merkittävä asia onkin.
Olin noin parikymppinen kun eräänä iltana ollessani ravintolassa eräs nainen halusi seksiä kanssani. Olisko noin 40v hän. Kieltäydyin kun varattu silloin olin. Ja olen edelleen. Olisin kyllä niin halunnut. Ajattelen vieläkin häntä. - sadman-89
Eiköhän tässä ole täysin sama syy kuin joidenkin naisten kiinnostus vanhempiin miehiin, eli kokemus, iän tuoma itsevarmuus ja karisma.
Joidenkin nuorten miesten ja naisten makuun ikätoverit on paskoja sängyssä.
Minua kiinnostais vanhempi nainen. Oon 24v sinkku e-suomesta. Voi ottaa yhteyttä nuori944 at gmail.com
Minua kiinnostaa myös vanhempi, hyvämuotonen nainen. Leveä lantio, isot rinnat. Huomaan, että monet on hyvin säilyneitä ja heissä on muutenkin jotain,joka kiihottaa. Olen itse noin 40 v mies. Ja sit on kiinnostus myös itseäni pitempiin naisiin. Ihailen monia just vanhempia naisia ja pitkiä, kun esim kaupassa heitä näen. Ai että, ei parempaa voi olla :D ehkä joskus vielä...
En mä osaa sitä analysoida, mua on aina kiinnostanut kypsät naiset. Siis ei mitkään geriatrit, vaan neli-, viisikymppiset. Puhun nyt siis kauniista, seksikkäistä, hyvin säilyneistä naisista joilla on kokemusta, osaamista, ja pilke silmäkulmassa. Ja koska ei olla enää etsimässä puolisoa tai hankkimassa lapsia, niin seksi on nimenomaan nautinnon lähde, joka sinällään jo kiehtoo. Oma vaimonikin on nyt 50 v paremmalla puolella seksikkäämpi kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En näe näissä keski-ikää lähestyvissä mitään seksikästä,usein ovat baarissa tuhannen kännissä iskemässä itseään selkeästi nuorempia miehiä ja melkein poikkeuksetta mitä näihin olen törmännyt niin jokainen jossakin vaiheessa keskustelua muistaa mainita että minähän voisin olla sinun äitisi ja heti perään alkaa epätoivoinen todella härski ehdottelu.
Miten näistä pääsisi loukkaamatta eroon kun eivät tunnu järkipuhetta uskovan ?
Osa näistä on vielä todella päällekäyviä eikä siinä vaiheessa ainakaan se feminismin siemen idä siellä pääkopassa samalla tavalla kuin nuoremmilla ja kaikki käytöstavat unohtuvat kun ne yrittää puristella perseestä ja hivellä vatsalihaksia jne ja tietysti härskeimmät yrittää suudella väkisin ja ronkkia munia.Seuraavalla viikolla nämä samaiset keski-ikäiset luikkii kaupassa kärryineen karkuun kun huomaavat minut ,tekisi mieli mennä kassajonossa kyselemään kovaan ääneen että no nyt saat imeä sitä mulkkua kun siitä niin kovasti kertoman mukaan kiihoitut ja että missä se "Pertti" on mikä ei enään sulle munaa anna jne jne
Ikävä kyllä tuollaisiakin on - aika monesti pojallani ja hänen kavereillaan on ikäviä juttuja kerrottavanaan viikonlopun baarireissujen jälkeen. Jotkut naiset vaan eivät taida ymmärtää, että oikeus koskemattomuuteen on myös miehillä, ja heitäkin voi ahdistaa seksuaalinen ahdistelu. Sillä sitähän tuollainen käytös on.
Toisaalta sitten sellainen ei niinkään hyökkäävä, sensuelli vanhempi nainen voi olla nuorista miehistä houkuttava - tai niin arvelen. Itsekin saan toisinaan ehdotuksia nuoremmilta miehiltä, todella nuorilta, mutta ainakaan vielä se ei ole johtanut mihinkään (vaikka kyllähän sellainen olisi aika houkuttavaakin). Minä en kyllä lähtisi itse ehdottelemaan yhtään mitään kenellekään, sen verran estoinen täti olen :D Ja jotenkin minusta on vähän vaikea kuvitella, että kukaan nuori mies olisi minusta oikeasti kiinnostunut, kun en minä mikään sofiavergara ole.
Vanhat naiset osaa ja haluaa ja ne kehtaa näyttää halunsa. Eivätkä ole mitään riippakiviä ja kerjää jatkuvaa huomiota. eivätkä myöskään kuvittele olevansa maailmannapoja. Jotkut haluaa ihan vaan pelkkää seksiä kuten monet nuoret miehetki, mutta omassa tuttavapiirissä on jo monta pariskuntaakin, joissa nainen on selvästi vanhempi. Ei kaikki miehet halua lapsia ja perhe-elämää. mulle kelpaa minkä ikäinen tahansa, kunhan on muuten sopiva kaikinpuolin.