Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuorta miestä kiinnostaa vanhempi nainen?

Vierailija
31.03.2015 |

Paljon tuntuu olevan nykyään nuoria miehiä, joita kiinnostaa seksi itseään vanhemman naisen kanssa. Mistä johtuu? Mikä kiihottaa? Houkuttaako kokemus, vapautuneisuus, itsevarmuus vai mikä?
Seksikäs N40

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on kiinnostuneita nimenomaan itseään vanhemmista naisista. Itse saan ehdotuksia ja vonkaamista treffeille paljon nuoremmilta miehiltä vähän väliä. Tänään viimeksi. Pelkkää seksiä he tietysti haluaisivat.

Jos olisin vapaa niin mikäs ettei, jos molemmilla olisi hauskaa.

Olen kuitenkin varattu ja tunteet on erittäin rajusti mukana tässä suhteessa, joten kiitän vain kiinnostuksesta ja toivotan hyvää jatkoa.

Vierailija
42/80 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kassit tyhjennetään joka helpoimmalla antaa, siksi vanhemmat naiset siviilisäätyyn katsomatta. Rojut torveen ja matka jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää enemmän minun kiinnostukseeni vaikuttaa se, miten hyvin nainen on säilynyt tai onko ylipainoa. Eli hyvin säilynyt 55-60 vuotias voi kiinnostaa enemmän kuin tupsahtanut 35:nen tai läski 2-kymppinen. Kun katsoo naisten kuvallisia ilmoituksia esim. S24-treffeistä tai AS:n kuvia niin ei voi kuin ihmetellä, miten kuumia pakkauksia vanhemmista naisista löytyy ja vice versa.

Toisekseen jos naisella on ikää 45 tai yli niin raskauden riski alkaa olla aika pieni ja voi rauhassa nauttia seksistä ilman kumeja.

Vierailija
44/80 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo pidä paikkaansa, että ratkaiseva tekijä on helppo saanti.

Jotkut on tosissaan kiinnostuneita vanhemmista naisista. Ovat olleet jo koulussa ihastuneita opettajaansa tms.

Outo päätelmä, että vanhemmat naiset suostuisivat helpommin seksiin?

Itse olen ainakin aina ollut ns. tarkka tavarastani. Miksikäs se siitä muuttuisi.

Kuvittelisin, että joitain kiehtoo aikuisen naisen itsevarmuus, estottomuus ja vapautuneisuus seksissä.

Jaksan kyllä ihmetellä noita treffeille pyytelijöitä. Jotkut ovat hyvinkin itsepintaisia, vaikka olen aivan selkeästi sanonut, että olen varattu enkä lähde. Luulenpa, että löytäisivät helpommalla omanikäistään seuraa vaikka baarista tai Tinderistä.

Vierailija
45/80 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Jotkut on kiinnostuneita nimenomaan itseään vanhemmista naisista. Itse saan ehdotuksia ja vonkaamista treffeille paljon nuoremmilta miehiltä vähän väliä. Tänään viimeksi. Pelkkää seksiä he tietysti haluaisivat.

Jos olisin vapaa niin mikäs ettei, jos molemmilla olisi hauskaa.

Olen kuitenkin varattu ja tunteet on erittäin rajusti mukana tässä suhteessa, joten kiitän vain kiinnostuksesta ja toivotan hyvää jatkoa.

Ei aina jaksais lukea tän N50+ kommentteja joka ketjussa.

Sitten sun varmaan tarvii lähtee tältä palstalta, ikävää sulle. Rakastan seksiä ja siitä on kiva puhua.

Eilen vimeksi muhun otti alle kaksikymppinen yhteyttä. Jotkut tykkäisi kovasti. Varmasti saisivatkin parhaat kyydit koskaan, mutta haaveiksi jää heillä.

Nuorin haaveilija oli 18. Lapsi minun silmissäni. Asui vieläpä kotona, kamalaa.

Vierailija
46/80 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina jaksais lukea tän N50+ kommentteja joka ketjussa.[/quote]

Ja taas jaksoit lukea ja jopa jaksoit kommentoida... 🤔

Vierailija
47/80 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut silloin nuori mies, ikää oli noin 45 ja puolituttu nainen oli vähän yli 60. Olin jäänyt leskeksi vajaa vuosi aikaisemmin, tavattiin sattumalta ja sitten mentiin sänkyyn. En ole koskaan saanut parempaa kyytiä sängyssä ja tuskin enää saankaan. Kävin monta kertaa hänen luonaan ja kävimme muutaman kerran reissussa hänen kanssaan ja aina naitiin.

Kyllä yli 60-vuotiaat naiset ovat parhaita seksihommissa, on pari muutakin kokemusta asiasta. He osaavat sen taidon.

Vierailija
48/80 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 40 v mies ja itseäni on kiinnostanu vanhemmat kurvikkaat naiset jo pitempään. Nuoret ei jostain syystä sytytä, ehkä luonteen puolesta ja elämänkokemuksen vähyyden ym tällästen henkisten ominaisuuksien takia. Nyt fantasiani ja kiinnostukseni toteutui kun työpaikalla tapasin noin 10 v mua vanhemman naisen ja jutut synkkaa ja ollaan hyväilty toisiamme ja kerran seksiäkin on ollu. Tää nainen on vaan niin ihana, vartalokin hyvä.

Vierailija
49/80 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Outo päätelmä, että vanhemmat naiset suostuisivat helpommin seksiin?

Itse olen ainakin aina ollut ns. tarkka tavarastani. Miksikäs se siitä muuttuisi.

Kuvittelisin, että joitain kiehtoo aikuisen naisen itsevarmuus, estottomuus ja vapautuneisuus seksissä.

Vastasit itse itsellesi. Ei ole outoa, vaan tavallista että vanhempi nainen on jo päässyt estoistaan ja enemmänkin haluaa seksiä kuin säästelisi sitä ei mihinkään. Itsekin tosi nuorena olin vuosia suhteessa vanhempaan naiseen, joka miehellä oli paljon matkapäiviä. Upeaa aikaa, molemmille.

Vierailija
50/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä naisenakin olen kelannut, miksi..? Imartelevaa tietty..siinä saattaa olla vanhemman naisen seksikkyys ja kokemus, nykyään vanhemmat naiset ovat usein myös kauniita ja muodot kohdallaan, tietävät mitä haluavat ja hoitavat miehenkin siinä sivussa, eivätkä ujostele niinkuin jotkut 25 v..jotka ovat vaan kiimassa, mutta odottelevat vaan jotain prinsessakohtelua vaan, eivätkä osaa antautua miehelle kunnolla jne. 

Vierailija
51/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä vanhemmat naiset kiinnosta yhtään, ja itse asiassa ällöttääkin ajatus jostain jo elämää nähneestä nelikymppisen vartalosta. Pidän itseäni nuoremmista, mutta ehkä joku oikein kaunis ja timmi kolmekymppinen menisi, mutta ne ovat todella harvinaisia. M24

Ei minuakaan kiinnosta vanhemmat mammat.

Hauskaa miten mammukat alapeukuttavat viestiäsi.

Vierailija
52/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain huippu hyvää seksiä 85v naiselta. Kyllä siinä kaksikymppiset jää varjoon.

Vierailija
53/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikattavat ritsapillut ei kiinnosta.

Vierailija
54/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta naisilta saa takuu varmasti pillua.

Vierailija
55/80 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä vanhemmat naiset kiinnosta yhtään, ja itse asiassa ällöttääkin ajatus jostain jo elämää nähneestä nelikymppisen vartalosta. Pidän itseäni nuoremmista, mutta ehkä joku oikein kaunis ja timmi kolmekymppinen menisi, mutta ne ovat todella harvinaisia. M24

Ei minuakaan kiinnosta vanhemmat mammat.

Hauskaa miten mammukat alapeukuttavat viestiäsi.

Ei kaikki ole samanlaisia. Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Ja jotkut tykkää jopa isoäidin ikäisistä. Tai isoisän.

Vierailija
56/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä itseäni paljon vanhemman naisen kanssa en himoitse, mutta joskus fantasioin, että olisin sovituskopin peilin takana, joka olisi yksisuuntainen peili, ja kopissa kävisi naisia täysi-ikäisyyden kynnykseltä keski-ikäisiin. Se tuntuu luonnolliselta kun oikeassakin elämässä kävijöinä olisi eri ikäisiä naisia.

Vierailija
57/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi nuorta miestä kiinnostaa vanhempi nainen?"

Helppo saanti, ilman vaikeilua.

Vierailija
58/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi nuorta miestä kiinnostaa vanhempi nainen?"

Helppo saanti, ilman vaikeilua.

Totta. Lisään vielä tuohon nautinnollista osaavaa seksiä ilman jälkipuheita. Oli sitten kyseessä äiti tai isoäiti.

M30

Vierailija
59/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kun nuorta naista kiinnostaa vanha mies. Kanki edelleen yhtä kova, kun nuorena, mutta lasti ei lennä liian aikaisin ja vielä rahaa riittää, kun roskaa. Pelkkää naintia, ilman tunteita!

Vierailija
60/80 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen on kiinnostanut kokemuksen ja vapautuneisuuden takia. 18-vuotias haluaa että vanhempi opettaa. 30 haluaa vapaata seksiä ilman paineita perheen perustamisesta jne.