Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuorta miestä kiinnostaa vanhempi nainen?

Vierailija
31.03.2015 |

Paljon tuntuu olevan nykyään nuoria miehiä, joita kiinnostaa seksi itseään vanhemman naisen kanssa. Mistä johtuu? Mikä kiihottaa? Houkuttaako kokemus, vapautuneisuus, itsevarmuus vai mikä?
Seksikäs N40

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvelen yhdeksi syyksi mahdollisten ei-toivottujen elätettävien epätodennäköisyyttä.
Varapuuma +45

Vierailija
2/80 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumat on ihania !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain nykyään, sama meno oli ainakin 90 luvun alussa. Erona on että silloin ei oltu keksitty puuma nimitystä, eikä asiasta puhuttu muuten kuin poikien kesken jotka vanhempia naisia käytti. Suurin ikä ero mulla oli niin että itse 23 ja nainen 52v.

Syitä oli kohtuullisen helppoja iskettäviä vaikka olisivat olleet naimisissa, estottomampia kuin oman ikäiset, kävivät kuumina nuoren miehen perään niin se tuntui hyvältä ja tärkeimpänä tietysti et pääsi panemaan ja sai kassit tyhjäksi, ilman että olisi ajatellutkaa mitään vakavampaa.

Vierailija
5/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset 40+ ovat vaan niin seksikkäitä ja eroottisia, että ei mitään rajaa. Itsevarmoja ja tietävät mistä mies tykkää ja samalla nauttivat itse täysin estottomasti. Tähän harva nuori nainen kykenee, lähellekään. Lisäksi ovat semmosia helppoja luonteeltaan, eivät enää jaksa kiukutella ja murjottaa ja pihdata. Osaavat nauttia elämästä ja seksistä. Ja eivät enää halua perhettä ja lapsia, kuten en itsekään. Sanalla sanottuna: täydellisiä.

Vierailija
6/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe näissä keski-ikää lähestyvissä mitään seksikästä,usein ovat baarissa tuhannen kännissä iskemässä itseään selkeästi nuorempia miehiä ja melkein poikkeuksetta mitä näihin olen törmännyt niin jokainen jossakin vaiheessa keskustelua muistaa mainita että minähän voisin olla sinun äitisi ja heti perään alkaa epätoivoinen todella härski ehdottelu.

Miten näistä pääsisi loukkaamatta eroon kun eivät tunnu järkipuhetta uskovan ?

Osa näistä on vielä todella päällekäyviä eikä siinä vaiheessa ainakaan se feminismin siemen idä siellä pääkopassa samalla tavalla kuin nuoremmilla ja kaikki käytöstavat unohtuvat kun ne yrittää puristella perseestä ja hivellä vatsalihaksia jne ja tietysti härskeimmät yrittää suudella väkisin ja ronkkia munia.

Seuraavalla viikolla nämä samaiset keski-ikäiset luikkii kaupassa kärryineen karkuun kun huomaavat minut ,tekisi mieli mennä kassajonossa kyselemään kovaan ääneen että no nyt saat imeä sitä mulkkua kun siitä niin kovasti kertoman mukaan kiihoitut ja että missä se "Pertti" on mikä ei enään sulle munaa anna jne jne

Vierailija
7/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:39"]

En näe näissä keski-ikää lähestyvissä mitään seksikästä,usein ovat baarissa tuhannen kännissä iskemässä itseään selkeästi nuorempia miehiä ja melkein poikkeuksetta mitä näihin olen törmännyt niin jokainen jossakin vaiheessa keskustelua muistaa mainita että minähän voisin olla sinun äitisi ja heti perään alkaa epätoivoinen todella härski ehdottelu.

Osa näistä on vielä todella päällekäyviä eikä siinä vaiheessa ainakaan se feminismin siemen idä siellä pääkopassa samalla tavalla kuin nuoremmilla ja kaikki käytöstavat unohtuvat kun ne yrittää puristella perseestä ja hivellä vatsalihaksia jne ja tietysti härskeimmät yrittää suudella väkisin ja ronkkia munia.

Seuraavalla viikolla nämä samaiset keski-ikäiset luikkii kaupassa kärryineen karkuun kun huomaavat minut ,tekisi mieli mennä kassajonossa kyselemään kovaan ääneen että no nyt saat imeä sitä mulkkua kun siitä niin kovasti kertoman mukaan kiihoitut ja että missä se "Pertti" on mikä ei enään sulle munaa anna jne jne

[/quote]

Olipa katkeran sävyinen viesti

Vierailija
8/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:06"]

[/quote]

Olipa katkeran sävyinen viesti

[/quote]

Komppaan. Joko miehen 50+ tekele kun nuoret sällit vie naiset tai nainen 20+ kun vanhempi ja kiinnostavampi nainen 35+ on vienyt miehen.

Vierailija
9/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet avioituvatkin usein äitinsä kaltaisten naisten kanssa, jospa he hakevat äidinkaltaista naistakin sänkyynsä. Äidin kaipuuta nuorilla miehillä.

Vierailija
10/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:27"]

Miehet avioituvatkin usein äitinsä kaltaisten naisten kanssa, jospa he hakevat äidinkaltaista naistakin sänkyynsä. Äidin kaipuuta nuorilla miehillä.

[/quote]

Tai haluavat tietää mitä heidän isänsä sai

Vierailija
11/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:04"]

Paljon tuntuu olevan nykyään nuoria miehiä, joita kiinnostaa seksi itseään vanhemman naisen kanssa. Mistä johtuu? Mikä kiihottaa? Houkuttaako kokemus, vapautuneisuus, itsevarmuus vai mikä? Seksikäs N40

[/quote]

Uskoisin johtuvan siitä että vanhemmat naiset ovat kokeilun hauaisempia kun nuoret 18-22. kokemus nuoremman ja vanhemman naisen välillä m38

Vierailija
12/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei erityisesti kiinnosta mikään just vanhemmissa naisissa, ei iällä ole oikeestaan mulle mitään väliä. Oon seurustellu aika monenikäisen kanssa. Nykyinen avovaimoni (toivottavasti kohta vaimoni) on mua 14 v vanhempi ja häneen ihan vaan rakastuin niinkuin nyt toiseen ihmiseen rakastutaan. Ensin ihastuin hänen ulkonäköönsä ja viehättävyyteensä, kun tutustuin paremmin rakastuin todenteolla. Hänessä on vaan kaikki kohdallaan, ei tarvitse riidellä ja kinastella, ei kuule koskaan nalkutusta eikä tarvi kitua seksinpuutteessa. Kaupanpäälle älykäs, rento, mukava, hyvällä huumorintajulla varustettu ja loistokokki. Ottaa minutkin huomioon, eikä vaan odota itselleen jatkuvasti huomiota ja kehuja. Tuo pyytämättä kaupassakäydessään mulle pari olutta, ottaa multa suihin aamulla ennen töihinlähtöä ihan omasta halustaan ja valmis ruoka oottaa kun tuun töistä. Mutta älkää luulko, en ole mikään sovinisti, puolestani kyllä minäkin sitten huomioin ja hemmotelen rakastani. Minusta mulla on käynyt todella hyvä säkä, parempaa naista tuskin löytäisin.

Vierailija
13/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En kyllä todellakaan ole tuollainen, mitä kuvaat. En ikinä edes lähesty nuorempia miehiä, koska he eivät yleensä ole makuuni. Kokemattomuus, lapsellisuus ja ei elämänkokemusta, kuten hieman vanhemmalla tai oman ikäisillä miehillä. En ole muutenkaan mikään vamppi tai puuma. Eikä moni muukaan ikäiseni nainan. Ihme yleistystä

Sen sijaan on paljon itseäni nuorempia miehiä., jotka lähestyvät minua. Jos ok, voin jutella. Eli kyllä on paljon myös nuoria miehiä, jotka ovat kiinnostuneet vanhemmista naisista, mutta enpä ole hiedän kanssaan paljon seksistä puhunut

Vierailija
14/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mitä mainitsit ja tilanteen mahdollinen mutkattomuus (naiset yleensä vanhemmiten osaavat suhtautua asioihin eri tavoin kuin pentuina)... no, tässä näitä alkuun. Mua on kiihottanut vanhemmat naiset "aina".

Vierailija
15/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä vanhemmat naiset kiinnosta yhtään, ja itse asiassa ällöttääkin ajatus jostain jo elämää nähneestä nelikymppisen vartalosta. Pidän itseäni nuoremmista, mutta ehkä joku oikein kaunis ja timmi kolmekymppinen menisi, mutta ne ovat todella harvinaisia. M24

Vierailija
16/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:39"]

No mua ei erityisesti kiinnosta mikään just vanhemmissa naisissa, ei iällä ole oikeestaan mulle mitään väliä. Oon seurustellu aika monenikäisen kanssa. Nykyinen avovaimoni (toivottavasti kohta vaimoni) on mua 14 v vanhempi ja häneen ihan vaan rakastuin niinkuin nyt toiseen ihmiseen rakastutaan. Ensin ihastuin hänen ulkonäköönsä ja viehättävyyteensä, kun tutustuin paremmin rakastuin todenteolla. Hänessä on vaan kaikki kohdallaan, ei tarvitse riidellä ja kinastella, ei kuule koskaan nalkutusta eikä tarvi kitua seksinpuutteessa. Kaupanpäälle älykäs, rento, mukava, hyvällä huumorintajulla varustettu ja loistokokki. Ottaa minutkin huomioon, eikä vaan odota itselleen jatkuvasti huomiota ja kehuja. Tuo pyytämättä kaupassakäydessään mulle pari olutta, ottaa multa suihin aamulla ennen töihinlähtöä ihan omasta halustaan ja valmis ruoka oottaa kun tuun töistä. Mutta älkää luulko, en ole mikään sovinisti, puolestani kyllä minäkin sitten huomioin ja hemmotelen rakastani. Minusta mulla on käynyt todella hyvä säkä, parempaa naista tuskin löytäisin.

[/quote]

25-vuoatiaana naisena...jotenkin helpottavaa, että vaikka on nainen , voi olla myös "ihminen", eikä pelkästään koriste-esine tai joku trophy. Usein naiset itse esineellistävät itseään, en tykännyt siitä teininä enkä tykkää edelleenkään. Oma 60-luvulla kasvanut äiti laukoo joskus ihan käsittämätöntä tekstiä "naisen paikasta" ym. Hmmm....

Vierailija
17/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:39"]

[/quote]

25-vuoatiaana naisena...jotenkin helpottavaa, että vaikka on nainen , voi olla myös "ihminen", eikä pelkästään koriste-esine tai joku trophy. Usein naiset itse esineellistävät itseään, en tykännyt siitä teininä enkä tykkää edelleenkään. Oma 60-luvulla kasvanut äiti laukoo joskus ihan käsittämätöntä tekstiä "naisen paikasta" ym. Hmmm....

[/quote]

Ai, olen syntynyt äitisi kanssa samalla vuosiluvulla eli 60-luvulla ja olen kanssasi samaa mieltä. että nainen voi olla ihminen jne. En nyt oikein ymmärtänyt, jos halusit leimata muut samanikäset kuin äitisi hänen kalataisekseen, niin eipä taida pitää paikkaansa. En nyt ihan muutenkaan ymmärtänyt kommenttiasi, minkä olit laittanut

Vierailija
18/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:27"]

[/quote]Täyttää toimivan toisinkin päin.

https://www.google.fi/search?q=miehet+valitseva+%C3%A4itins%C3%A4+kaltaisen+naisen&btnG=Haku&oe=utf-8&gws_rd=cr

Vierailija
19/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen ei ole enää niin parisuhteen ja lasten hankinnan perässä kuin nuoremmat vaan pelkkä seksi ja kaveruuskin kelpaa...

Vierailija
20/80 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monet naiset ovat nuorekkaita vielä 6-kymppisenäkin, täynnä virtaa ja elämää, mutta kuitenkin tietyllä tavalla rauhoittuneita. He ovat niin mukavaa seuraa ja kun kohdalle sattuu vielä nainen joka rakastaa seksiä, niin mitäpä sitä mies muuta kaipaa. Vanhemmalla naisella ei ole sitä kilometrin mittaista vaatimuslistaa miehelle, eivätkä ole yleensä rahan perässäkään, vaan monilla on oma asunto, auto, vakityö jne. Mua ei haittaa rypyt eikä riippurinnat, ulkoinen kauneus on tietysti kivaa katsottavaa, mutta niin kovin nopeasti katoava luonnonvara. Ulkonäkö ei korvaa kaikkea sitä mitä vanhemmalta naiselta voi saada. Onnenpoika se joka pääsee vanhemman naisen kumppaniksi. Oon aina ollut kallellaan vanhempiin naisiin: teini-iässä yli 2-kymppisiin, nuorena miehenä 30-40-v ja nyt kun en itsekään ole enää poikanen vaan 4-kymppinen, niin oman ikäisetkin on yhtäkkiä ihania, mutta myös vanhemmat.