Bonusperhe-sarjasta elokuvateattereihin joulukuussa 2022
Bonusperheestä on juuri alettu kuvata elokuvaa, jonka ensi-ilta on joulukuussa 2022. Juonesta kerrotaan sen verran, että raskaan ajanjakson jälkeen Patrik vie perheensä hostelliin Keski-Ruotsiin uutta vuotta juhlistamaan. Hän on valmistellut isoa yllätystä, ja pudotus on kova, kun hänen suunnitelmansa menevät mönkään. Elokuvan keskiössä ovat Lisa ja Patrik, mutta useat muut sarjan henkilöt ovat myös mukana. https://www.expressen.se/noje/spoiler-alert/lange-leve-bonusfamiljen-de…
Ajatuksia? Minua ei jotenkin ilahduta tämä elokuva-ajatus kuten ei ilahduttanut Solsidan-elokuvakaan. Mielestäni nämä molemmat sarjat toimivat parhaiten nimenomaan sarjoina, ei elokuvina. Olisinkin toivonut Bonusperheeseen 5. kautta elokuvan sijaan.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarja kuvastaa mielestäni hyvin sitä kaaosta:
4 kymppisellä voi olla niin monta suhdetta takana ja kaikista lapsia….Huh miten kallistakin se on….
Lisalla on lapsia kolmelle miehelle mutta eihän esim Katjalla oo kuin yks poika
Minusta jotenkin epäuskottava se juonenkäänne, että kovasti lapsia hingunnut Henrik tyytyi noin vain siihen, ettei Katja halua lasta hänen kanssaan, ja tyytyi ottamaan koiran. Olin ihan varma, että Henrik lähtee menemään etsiäkseen uuden naisen, joka haluaa lapsia. Sen verran kovasti se lasta halusi.
Henrik lähti kertaalleen ja oli kihloissakin toisen naisen kanssa ja yritti lasta
Joo, mutta kuvittelin, että olisi lähtenyt lopullisesti. Henrikille otti vähän koville, kun näki tuon eksänsä raskaana.
Minusta taas oli outoa, että Henrik rupesi yhtääkkiä hinkuamaan lasta niin kovasti. Henrikhän oli yrittänyt lasta ensimmäisen vaimonsa kanssa, jolloin oli selvinnyt ettei hän voi saada lasta ja Henrik oli Katjan tavatessaan ihan sinut asian kanssa. Yksi syistä miksi Henrik kiinnostui Katjasta oli se, että tämä oli vanhempi ja lapsiluku oli jo täynnä. Eli suhde ei ainakaan kaatuisi Henrikin lapsettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Patrik on niin kaukana mun miesihanteesta kuin olla voi. Pilkunn....sija ja flegmaattinen samaan aikaan. Ansaitsevat Lisan kanssa toisensa :D
Mä taas ajattelin, että olisi ollut onnenpotku Patrikille, että olisi päässyt eroon Lisasta ja Eddiestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarja kuvastaa mielestäni hyvin sitä kaaosta:
4 kymppisellä voi olla niin monta suhdetta takana ja kaikista lapsia….Huh miten kallistakin se on….
Lisalla on lapsia kolmelle miehelle mutta eihän esim Katjalla oo kuin yks poika
Minusta jotenkin epäuskottava se juonenkäänne, että kovasti lapsia hingunnut Henrik tyytyi noin vain siihen, ettei Katja halua lasta hänen kanssaan, ja tyytyi ottamaan koiran. Olin ihan varma, että Henrik lähtee menemään etsiäkseen uuden naisen, joka haluaa lapsia. Sen verran kovasti se lasta halusi.
Henrik lähti kertaalleen ja oli kihloissakin toisen naisen kanssa ja yritti lasta
Joo, mutta kuvittelin, että olisi lähtenyt lopullisesti. Henrikille otti vähän koville, kun näki tuon eksänsä raskaana.
Minusta taas oli outoa, että Henrik rupesi yhtääkkiä hinkuamaan lasta niin kovasti. Henrikhän oli yrittänyt lasta ensimmäisen vaimonsa kanssa, jolloin oli selvinnyt ettei hän voi saada lasta ja Henrik oli Katjan tavatessaan ihan sinut asian kanssa. Yksi syistä miksi Henrik kiinnostui Katjasta oli se, että tämä oli vanhempi ja lapsiluku oli jo täynnä. Eli suhde ei ainakaan kaatuisi Henrikin lapsettomuuteen.
Käsikirjottajat on vähän tuulella käyviä.
Minä voisin ottaa sen Henrikin ja Williamin perheekseni😃
Vierailija kirjoitti:
Mä kans! Oon vähän kuin Katja muutenkin 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patrik on niin kaukana mun miesihanteesta kuin olla voi. Pilkunn....sija ja flegmaattinen samaan aikaan. Ansaitsevat Lisan kanssa toisensa :D
Mä taas ajattelin, että olisi ollut onnenpotku Patrikille, että olisi päässyt eroon Lisasta ja Eddiestä. :D
Ja Biancasta, tuosta rasittavasta teinibesserwisseristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Biancasta, tuosta rasittavasta teinibesserwisseristä.
Se opiskelee nyt psykologiaa yliopistossa. Sietämätön.😂
Vierailija kirjoitti:
Henrik hipoo täydellisyyttä 😘
Joo, yhdessä vaiheessa yritti vaan vähän liian innokkaasti painostaa Katjaa lapsentekoon, mutta rauhoittui onneksi pian.
Vierailija kirjoitti:
Olin niin ylpeä Williamista 4. kauden viimeisessä jaksossa. Hän on joutunut täysin lapsipuolen asemaan isänsä uusperhesekoiluissa ja nyt oli MIES, joka otti vastuun isänsä uusista lapsista, jotta tämä saa rauhassa kriiseillä uuden puolisonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä uutta kautta ole vielä nähty Suomessa? Ei ainakaan Netflixissä tai Ylellä?
Trailerin katoin Netflixistä pari päivää sitten. Oli pojat kasvaneet jo aika isoiksi.On aika hauska sarja, tosin se Lisa on todella ärsyttävävä ja Patrik hirveä nössö. Suosikkini on takakireä Katja.
Katjan näyttelijä vaihtunut. Tykkäsin aiemmasta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä uutta kautta ole vielä nähty Suomessa? Ei ainakaan Netflixissä tai Ylellä?
Trailerin katoin Netflixistä pari päivää sitten. Oli pojat kasvaneet jo aika isoiksi.On aika hauska sarja, tosin se Lisa on todella ärsyttävävä ja Patrik hirveä nössö. Suosikkini on takakireä Katja.
Katjan näyttelijä vaihtunut. Tykkäsin aiemmasta enemmän.
Petra Mede sai koronan. Siksi ei ole kaudella mukana vaan tämä sijainen joka hyppäsi rooliin lyhyellä varoajalla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Martin löytää uuden naisen nyt kun asuntoasiakin on kunnossa kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Minä taas pelkään, että nyt kun Sima lähti, niin Martinilla ei ole varaa asunnon vuokraan ja joutuu taas kohta muuttamaan äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4. kausi on Yle Areenassa kokonaisuudessaan. Tänään esitetään vika jakso telkussa.
Oho! En ollut huomannut. Kiitos!!! Nyt on taas katsottavaa.
Katjaa esittää sitten tuurajaa. Petra Mede sairastui koronaan eikä ole mukana.
Tuuraaja ei ole niin hyvä Katjana kuon Petra Mede.
Eikä näkyny Petraa tossa leffan castingissakaan, harmi. Tykkään hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin, mua on koko sarjan ajan ärsyttänyt Lisa ja sen lepsu suhtautuminen Eddien käytökseen. Ja poika polttaa isänsä kämpän mutta ei se mitään, ei Eddie tee mitään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin, mua on koko sarjan ajan ärsyttänyt Lisa ja sen lepsu suhtautuminen Eddien käytökseen. Ja poika polttaa isänsä kämpän mutta ei se mitään, ei Eddie tee mitään väärin.
Erittäin erittäin erittäin tyypillinen adhd-pojan äiti.
Se oli minusta kaiken huippu kun se vaati Patrikia jakamaan isältään saaman perinnön lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Eddiehän on Solsidan Oven poika.
Hauska :)
Mä oon aatellut, että voisi olla sen sarjassa mummoaan näyttelevän lapsenlapsi oikeastikin, koska ovat jotenkin niin samanpiirteisiä .
Vierailija kirjoitti:
Eddiehän on Solsidan Oven poika.
Mulla tuli aiheen vierestä mieleen juttu jossa seurailtiin ihmisten elinkaarta näyttelemiensä hahmojen kautta, osasinko selittää..? Esim. Doug Savantin roolit , miten Melrose Placen homopojasta tuli suurperheen isä Wisteria Lanelle?