Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapseni kysyi minulta

Vierailija
31.03.2015 |

Ällöttävän kysymyksen. Eilen kun 12 vuotias poikani tuli koulusta kotiin, hän kysyi minulta: "äiti tuntuuko hyvältä kun isä panee sua?" Olin aivan järkyttynyt! Tietääkö hän edes mitä puhuu? Toruin häntä Tietenkin puhumasta rumia, mutta hän vaatii vastsusta kysymykseen. En tiedä mitä teen? En voi vastata tuommoiseen!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi "isäsi ei pane mua vaan me rakastelemme" -on hyvä vastaus. Ja kyllä musta voi sanoa että "joo kyllä sen rakastelun on tarkoitus tuntua hyvältä rakastamansa ihmisen kanssa"

Vierailija
2/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta täytyy lapselle sanoa, mistä on soveliasta kysellä ja mistä ei. Itsellä ei olisi 12 vuotiaana tullut kuuloonkaan kysyä tuollaista, en olisi kehdannut, eikä toisaalta olisi kiinnostanutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:29"]Kyllä tuosta täytyy lapselle sanoa, mistä on soveliasta kysellä ja mistä ei. Itsellä ei olisi 12 vuotiaana tullut kuuloonkaan kysyä tuollaista, en olisi kehdannut, eikä toisaalta olisi kiinnostanutkaan.
[/quote] häntä näyttää kiinnostavan:(

Vierailija
4/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:25"]

Mun mielestä toi "isäsi ei pane mua vaan me rakastelemme" -on hyvä vastaus. Ja kyllä musta voi sanoa että "joo kyllä sen rakastelun on tarkoitus tuntua hyvältä rakastamansa ihmisen kanssa"

[/quote]

Tämä, ja siihen sitten perään rauhallisesti sanot että kyseessä on yksityinen asia, josta ei ole ystävällistä udella.

Vierailija
5/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-v hihittelee sanalle seksi, tuo on asiallinen kysymys. Terv. 12-v tytön äiti

Vierailija
6/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahshshahshahahahah

Vierailija
7/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ei ja että harvoin panee, koska minulla on aina päänsärky.

Vierailija
8/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuutat asian sanomalla ettei hänen ikäisensä tarvitse miettiä aikuisten juttuja. Eikä ole soveliasta vielä puhua muuallakaan.

Vierailija
9/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:05"]Sano, että ei ja että harvoin panee, koska minulla on aina päänsärky.
[/quote] mutta en halua, että hän tietää etten ole neitsyt mitä viikko sitten luuli

Vierailija
10/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että tuntuu ihanalta ja että isillä on iso muna

Vierailija
11/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isäsi ei pane minua, me rakastelemme. Anteeksi kun järkytyin ajatuksesta että isäsi muka panee minua, se on rumaa eikä siinä ole tunteita mukana kuten meillä on. Ja se tuntuuko kahden ihmisen välinen rakkaus hyvältä vai ei, osaat varmaan miettiä itsekin vastauksen."

Vierailija
12/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:07"]"Isäsi ei pane minua, me rakastelemme. Anteeksi kun järkytyin ajatuksesta että isäsi muka panee minua, se on rumaa eikä siinä ole tunteita mukana kuten meillä on. Ja se tuntuuko kahden ihmisen välinen rakkaus hyvältä vai ei, osaat varmaan miettiä itsekin vastauksen."
[/quote] nyt poika vaati saada katsoa sitä rakastelua kun biologian kirjassakin on kuvia "panemisesta" mitä teen? :(

Vierailija
13/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia tälläisistä lapsista jotka ovat liian uteliaita??

Vierailija
14/14 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä asia ei kuulu sinun ikäisellesi lapselle, kyseessä on yksityisasia, jota ei ole sopivaa udella."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi