Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kotimaista" rasvaton maito maistuu nykyään erikoiselta. Muut huomanneet?

Vierailija
31.03.2015 |

Nykyään rasvaton maito (Kotimaista) maistuu kummalliselta. Ihan kuin olisi pilaantunutta tai jotakin. Sellainen ummehtunut maku. Ennen maistui hyvältä ja sitä pystyi juomaan ihan pelkästään ja paljon mutta nykyään ei. Puhun nyt siis juuri avatuista purkeista enkä mistään viikon jääkaapissa olleista.

Oletteko te muut huomanneet saman?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kotimaista-rasvaton maito oli jotain muuta kuin rasvatonta, väristä jo huomasi.

Vierailija
42/75 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaista kevyt maito maistuu saippualta. Menee just ja just kaakaon kanssa alas. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotimaista maidot maistuu todella oudolla. Ihan kuin olisi jotain myrkkyä lisätty sekaan. Viemäriin taas menee koko purkki, mutta ei auta kun ei ollut kaupassa muita maitoja niin kahvin kanssa meni joten kuten alas kun ei paljoa laittanut. Tuo omituinen maku peittää kaiken alleen ja meinaa oksennus lentää. Se maistuu oikeasti joltain kemikaalilta. Todella karvaalta ja hieman metallinmakuiselta. Olen huomannut että varsinkin ne purkit, joissa on löysä kiinnitys kannessa, josta purkki avataan, ovat lähtökohtaisesti pahan makuisia. Luulen että sinne purkkiin pääsee ilmaa tai jotain ja maito alkaa pilaantumaan jo purkissa. Toinen veikkaus on että kylmäketjuista ei huolehdita kunnolla ja jokin bakteeri pääsee kasvamaan maidossa. Vituttaa kun Valion maito on melkein tuplasti kalliimpaa, mutta sitä sentään voi juoda vaikka suoraa purkista ja hyvää on!

Vierailija
44/75 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on lisätty 5G:tä. Liittyy tähän salajuoneen.

Vierailija
45/75 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kotimaista maidot maistuu todella oudolla. Ihan kuin olisi jotain myrkkyä lisätty sekaan. Viemäriin taas menee koko purkki, mutta ei auta kun ei ollut kaupassa muita maitoja niin kahvin kanssa meni joten kuten alas kun ei paljoa laittanut. Tuo omituinen maku peittää kaiken alleen ja meinaa oksennus lentää. Se maistuu oikeasti joltain kemikaalilta. Todella karvaalta ja hieman metallinmakuiselta. Olen huomannut että varsinkin ne purkit, joissa on löysä kiinnitys kannessa, josta purkki avataan, ovat lähtökohtaisesti pahan makuisia. Luulen että sinne purkkiin pääsee ilmaa tai jotain ja maito alkaa pilaantumaan jo purkissa. Toinen veikkaus on että kylmäketjuista ei huolehdita kunnolla ja jokin bakteeri pääsee kasvamaan maidossa. Vituttaa kun Valion maito on melkein tuplasti kalliimpaa, mutta sitä sentään voi juoda vaikka suoraa purkista ja hyvää on!

Ainakin S-marketissa Valion arkimaitojuoma (joka on maitoa, sitä ei vaan saa kutsua maidoksi) on halvempaa kuin Kotimaista-merkin maito. Tämä siis Tampereella, en tiedä muusta Suomesta.

Vierailija
46/75 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitomaan rasvaton on ihan ok, mutta K-ja S-kauppojen vastaavat ihan pahvin makuisia..

Myös Valion maitotuotteet on jo pitkään olleet ihan kuraa.

Vierailija
47/75 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kevytmaitoa ja olen huomannut saman. Lisäksi maitoa kaataessa joskus näyttää niinkuin mukana olis jotain klönttejä vaikkei oliskaan. Sillai lumpsahtaa! Oon juonu näitä maitoja vuosia eikä ennen ollut tällaista? Ihan tässä parisen kuukautta ehkä...?

Yhden purkin kaadoin samantien avattuna viemäriin. Meinas alkaa oksettaa kun sitä join. Ois pitäny viedä takaisin mutta pitkä matka Prismaan.

Muut purkit olen juonut.

Samoin olen huomannut että lidlin se mikälie meijeri-maito on jotenkin laimeamman makuista kuin ennen.

Vierailija
48/75 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että varsinkin ne purkit, joissa on löysä kiinnitys kannessa, josta purkki avataan, ovat lähtökohtaisesti pahan makuisia.

Olen huomannut saman!

Vielä oisko pari vuotta sitten (vai oisko ollut Rainbow silloin vielä...?)maistuivat lähes yhtä hyvältä kuin valion maidot.

Mutta viime viikkoina/pari kk on kyllä ollut poikkeava maku.

T.47

Vierailija
49/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän Kotimaista laktoositon rasvaton maitojuoma on alkanut maistumaan kalalta... Yäk

Vierailija
50/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan voi käyttää kevyt tuotteita,rasvaton maito,margariinit? eivät maistu miltään eikä tarvii ihmetellä jatkuvia suolisto oireita mitä nuo kevyt tuotteet aiheuttaa.nykyään pelätään rasvan käyttöä ihan turhaan.rasva ei ole vaarallista ,ei sitä kilotolkulla tarvitse syödä.kummalllista touhua nykyään,väitetään että edistävät terveyttä mutta kummasti vaan tulokset kertoo että ne eivät ole terveellisiä.

Vierailija
51/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton maito on putkenpesuvettä

Vierailija
52/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahe kirjoitti:

miten kukaan voi käyttää kevyt tuotteita,rasvaton maito,margariinit? eivät maistu miltään eikä tarvii ihmetellä jatkuvia suolisto oireita mitä nuo kevyt tuotteet aiheuttaa.nykyään pelätään rasvan käyttöä ihan turhaan.rasva ei ole vaarallista ,ei sitä kilotolkulla tarvitse syödä.kummalllista touhua nykyään,väitetään että edistävät terveyttä mutta kummasti vaan tulokset kertoo että ne eivät ole terveellisiä.

Jotkut eivät vain osaa ajatella (tai ei halua ajatella) itse.

On niin kova usko virallisiin suosituksiin, vaikka niiden kevyt- ja keinoruokien suositus ei edes perustu mihinkään tutkimuksiin.

Vierailija
53/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan lehmiä syytätte, maitojuomat eivät ole maitoa vaan keinotekoisesti tehtyä valkoista juomaa

Siksi sitä ei saa sanoa maidoksi.

Vierailija
54/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko joku sitä rasvatonta maitoa? Miksi?

Itsellä on sitä vain maitokahvin tekoa varten, cafeelattee.

Muut maidot ei vaahdotu niin hyvin.

Onko jollain hyviä latte ohjeita tai kahvi variaattioita?

Vierailija
55/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoko joku sitä rasvatonta maitoa? Miksi?

Itsellä on sitä vain maitokahvin tekoa varten, cafeelattee.

Muut maidot ei vaahdotu niin hyvin.

Onko jollain hyviä latte ohjeita tai kahvi variaattioita?

Kerma vaahtoutuu oikein hyvin.

Vierailija
56/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai nyt aikuiset ihmiset juo lehmänmaitoa?

Vierailija
57/75 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kaatamaan 5 Kotimaista laktoositonta kevytmaitojuomapurkin sisältöä viemäriin. Maito oli niin pahaa, ettei sitä voinut juoda, lie pilaantunutta. Avatessa oli jo pilalla ja päiväystä vaikka kuinka paljon jäljellä. Vatsa tuli kipeäksi. Ällöttävää.

Vierailija
58/75 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne rasvattomat maistuu yhtä pahalle. Kotimainen punainen maito on hyvää kahvin kanssa.

Vierailija
59/75 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Lidlin kevytmaito maistui ihan homehtuneelta ja siinä oli outo sivumaku. Lapset ei suostunut juomaan. Meni viemäriin.

Vierailija
60/75 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Juom vain Juustoportin kevyttä maitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi